Permalänk
Robot

gravering Naruto

Jo man gilar ju manga och sånt så man var ju tvungen och gravera av Hatake Kakashi från Naruto detta blev resultatet.

Besök albumet: gravering Naruto av vibjo

Permalänk

Snyggt med kakashi

Permalänk
Medlem

snyggt^^ men e inte armen lite smal? :/

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Weeaboo...

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Ser inte vad det föreställer för något... *sorry*

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

skit snyggt jobbat 10 p

Permalänk
Medlem

Ser inte heller vad det är för nåt :S

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Fint fint

Permalänk
Medlem

sharingan! ;P

Permalänk
Medlem

ta lite fler bilder och lägg upp orginalbilden brevid så man kan se hur bra resultatet är... lite svårt att se nu

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

mkt snyggt (e själv ett anime/manga fan och graverar,så det där e mkt fint arbete:) )

Permalänk
Medlem

dom som har sett naruto ser ju vad det är
fast jag tyckte de såg ut som om han höll i en wii kontroll först ;D

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
dom som har sett naruto ser ju vad det är
fast jag tyckte de såg ut som om han höll i en wii kontroll först ;D

haha såg direkt va det var men va tvungen å kolla efter å ha läst detta å det ser faktist ut som om han håller i en tv fjärr eller nått sånt hehe

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

bara en fråga.. det ser ut som han har sharingan på höger sidan på din bild.. men han har ju den på vänster sida. snyggt förutom armen 8p

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Jo Hatake Kakashi har sharingan på sit högra öga. men jag glömde att allt man graverar blir spegelvänt.... så teckningen var rätt gjord.

Jag har inte kvar teckningen den har man slängt så jag kan inte vissa hur det såg ut på paper men ni får nöja med slut produkten istället.