Permalänk

kampanjkod till bidster.com

Hej, märkte nyligen att www.bidda.nu erbjuder 50 kr gratis på Bidster. De verkar rätt seriösa och det är väl de som auktionerat ut bilar och en lägenhet, skulle vara skönt att vinna nått sånt! Kan ju vara kul att prova på nått av de omtalade "lägsta unika bud" sajterna iaf.

Permalänk
Medlem

var det inte nått repotage på tv om dom, typ uppdrag granskning eller nått sånt. Typ som hade ringt upp alla med konstiga namn som hade vunnit, ingen hade nånsin hört talas om bidster....

Jag tror det är rena rama bluffen jag.

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk

Det lär ju inte vart de, bidster har funnits i 2 år och är Sveriges största sida när det gäller denna typ av koncept hörde jag på radion förut. Skulle det vara bluff skulle det vara avslöjat vid det här laget. Du tänker förmodligen på bidme.

Permalänk
Medlem

Det råkar inte vara din sajt? Så att du får pengar för varje som signar upp sig?... Känns lite som så..

Permalänk

Detta är ju inte bidster? bidda.nu?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
Det råkar inte vara din sajt? Så att du får pengar för varje som signar upp sig?... Känns lite som så..

Nej men jag registrerade mig via bidda och fick mina 50 kr.. så tänkte bara tipsa om det... har ju sett massor av kampanjkoder postas på sweclockers som jag använt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bullibert
Detta är ju inte bidster? bidda.nu?

bidda erbjuder bara 50 kr att buda för på Bidster, inget mer.. om det är Bidsters kampanjsida vet jag inte.. står att det är i samarbete med de iaf :/

Permalänk
Medlem

Tycker det känns som att Bidda bara är en sida någon har slängt upp för att de har ett affliete-program med Bidster, det vill säga det är bara någon privatperson som har gått med i tradedoubler eller liknande och signat för att vara med och får därmed betalt för alla nya medlemmar.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk

jo precis, men fick ju mina 50 kr, så jag är glad..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o³w¹
Tycker det känns som att Bidda bara är en sida någon har slängt upp för att de har ett affliete-program med Bidster, det vill säga det är bara någon privatperson som har gått med i tradedoubler eller liknande och signat för att vara med och får därmed betalt för alla nya medlemmar.

Det ser ut som att det är så som du säger.

kollar man länken så ser man det här:
***.com/t_new_user.php?affil_id=1128&campain_code=bidda&set_country=swe