Permalänk
Robot

Min dator

Min nya dator, inte helt färdig eftersom att jag inte fått mitt 8800GT än, kommer inom en vecka dock.
Specs:
Antec NINE HUNDRED
Xilence 700W Redwing
MSI P35 NEO-F iP35
Intel Core 2 Duo E6750@3.0 Ghz
Corsair XMS2 2 GB DDR2
Sparkle GeForce 7200GS 128MB (fick det gratis eftersom att mitt 8800GT blev försenat)

Besök albumet: Min dator av Korvost

Permalänk
Medlem

Vill också ha 900. :/

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Avstängd

Hörn bild? Annars fint..

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Plockade också bort den svarta ramen bak på hårddiskplatserna, annars fick inte hårddisken plats längst upp så att jag kunde dra samma S-ATA strömsladd till både brännaren och hårddisken.

Permalänk

Väldigt snygg dator tänkte köpa likadant chassi men det blev inte så men annars fint

Visa signatur

Q9400 2.66 @ 3.2ghz | XFX HD 6870 1gb | 2048MB | 750GB HDD | Sony 21" + ViewSonic 19" | Gigabyte P-35|Win7/64

Permalänk
Medlem

Haha, känner igen härvan av kablar brukar jämt bli så när man sätter ihop allt lite provisoriskt.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Det ser nice ut men jag får säga att den är också mycket enkel. Kanske detta forum är till för de som verkligen gör något med sina datorer eller lyckats spendera tok för mycket pengar på sin dator. Denna datorn är exakt lika simple som..ja MIN och 95% av alla andras datorer!

Visa signatur

Daniel

Permalänk
Hedersmedlem

Försök fixa kablarna, ger ett mycket bättre helhetsintryck!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Försök fixa kablarna, ger ett mycket bättre helhetsintryck!

Jo, men jag vet inte hur riktigt. Har du förslag?

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=qnePBkCor1E

Kan du borra hål så gör såhär!

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Medlem

Jag kommer lägga upp bilder på mitt Antec Ninehundred jag har gjort en bra kabeldragning för att vara för ett ninehundred.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StörmarN^
http://www.youtube.com/watch?v=qnePBkCor1E

Kan du borra hål så gör såhär!

Ok, jag vet inte riktigt om jag vågar göra så, men jag kan nog bunta ihop sladdfanskapen med några kardborrband.

Permalänk

Haha 10 poäng för att du har samma chassi som jag