Permalänk
Medlem

Tele2 abbonemangs strul!

Hej hopp
jag beställde den 25/1 ett abbonemang med flytt av mitt nummer från ett Comviq Kontant till Tele2 player.

Dom sa på "thephonehouse" att det skulle ta max 7 dagar (5 arbetsdagar).
så efter en vecka gick jag tillbaka och frågade om dom viste hur långt de hade kommit på tele2 med mitt abbonemang, så dom ringde upp och hjälpte mig (pluspoäng till ThePhoneHouse) och de jag fick som svar var att det inte va registrerat hos tele2 !(!)!

Jag ringde själv på kvällen och killen i supporten sa att jag skulle vänta en vecka till för att det presis hade registrerats, men veckan kom och gick så i fredags ringde jag igen, tjejen i supporten sa då till mig att jag va tvungen att omregistrera mitt kontantkort och att det skulle bli fixat till lördagen därpå (den 9/2) men på kvällen i lördags så ringde jag upp och frågade ytterligare en gång vad som försegick.
Då va det fel på mitt abbonemang och det skulle va fixat till idag (måndag 11/2) när jag vaknade. nu så är klockan 9:30 och jag börjar bli trött på att vänta, jag fick i lördags 50 kr att ringa för som "plåster på såren".

nu så är frågan, hur mycket jag jag egentligen kräva? halva månaden har ju gått nu, nästan, inte f*n ska jag väl behöva betala månadsavgiften då eller? jag har lagt ner flera timmar på att ringa supporten.

vad tycker ni? vad ska jag kräva?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 @3.7Ghz
Vengence LPX 4x8gb @3000Mhz
Asus RTX3070
Lagring: Samsung 860 2TB SSD