Permalänk

Nice jobb, hoppas bara att du inte glömde den gröna sladden från kontakten till nätagget, annars så lär du få en strömförande data.
Annars 10p

Visa signatur

Jigoku

Permalänk
Avstängd

Vem kallar mig miljö dåre?
Självklart så tog jag upp den efter simturen och slängde den i el skrot.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Är du dyslektiker?

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caterham
Vem kallar mig miljö dåre?
Självklart så tog jag upp den efter simturen och slängde den i el skrot.

ja men de va iaf bra caterham!

hoppas bara inget läckte ut innan i vattnet! Vore isf väldigt onödigt, fast det kanske var värt det goda skratt du säkert fick dig?

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk
Medlem

Snyggt, 10p

Permalänk
Avstängd

Jag blev grymt förvånad när skärmen flöt, tänkte bara bada skärmen innan jag slängde ner den i båten.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zm
ja men de va iaf bra caterham!

hoppas bara inget läckte ut innan i vattnet! Vore isf väldigt onödigt, fast det kanske var värt det goda skratt du säkert fick dig?

Vad hade du tänkt skulle läka ut? Nånsin plockat isär en skärm?

Ontopic, Snyggt gjort! Vill gärna se lite mer helhetsbilder bara!

Visa signatur

/Kolle

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TuYii
Vad hade du tänkt skulle läka ut? Nånsin plockat isär en skärm?

Ontopic, Snyggt gjort! Vill gärna se lite mer helhetsbilder bara!

nej jag har alldrig plockat isär en skärm... alldrig ägt en crt!

tänkte mest på att den skulle kunna förorena vattnet, finns troligen något som skulle kunna läcka!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk
Medlem

fräääsigt! 10p faktist!

Permalänk
Medlem

... min dator e nu död, kortslutning någonstans vet ej vart , men modekortet visar att ajg har ström men prollen startar itne ja ghar provat allt. det komemr dröjja innan jag uppdaterar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kiruna
Assså, vissa här verkar inte fatta hur farligt det är med att ta bort kåpan från nättagget. Det är ju där för att skydda, men man tar bort det och bah: men jag är ändå aldrig och pillar i datorn när den är igång". Men iallafall, det gillas inte av mig

Håller helt klart med, men annars är det just perfekt!

Du med "vatten-skärm":

Hade du tänkt plocka upp den om den hade sjunkit då?

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11