MTV-dator från HP snart i butiker

Permalänk
Medlem

fantastiskt! fenomenalt! de har lyckats lacka om en standarddator.....
som nämnts tidigare i tråden: lite mer innovation kan de väll trycka fram?
Om trycket är fint eller ej är upp till var och en.

Visa signatur

"Jag har funnit det"

Permalänk
Medlem

Jag tyckte den var rätt snygg men kanske lite väl... mycket vill se den i verkligheten för att veta om jag verkligen gillar den.
Och ni som snackar om stilren, det betyder inte avsaknad av stil.
Jag skulle inte kalla den här för stilren men färgerna passar ihop tycker jag.
En dator måste inte vara enfärgad för att vara stilren.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
En dator måste inte vara enfärgad för att vara stilren.

Precis vad jag försökte kläcka ur mig tidigare, vet inte om budskapet gick fram men vissa här blandar tydligen ihop stilrent med tråkig enfärgad
Allt med färger och mönster behöver inte vara extremt estetiskt men tycker ändå datorerna idag, överlag, är tråkiga!

Permalänk

För plottrigt.
Svarta Mac Book eller Mac Book Pro ska det vara.

Visa signatur

Mac Pro: Intel Xeon 2,8 GHz 4 core busshastighet 1600 MHz | 4 x 1 GB DDR2 800 MHz ECC minnen, plats för 8 st max 32 GB | GeForce 8800 GT | 1,5 TB HD | Mac OS X | Windoze Vista |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
men orka en massa mönster o skit, ska det vara lackat så ska det vara i en färg, så stilrent som möjligt. Sen vill man inte ha en Pavilion anyway..

Har du insett att folk tycker olika, eller du har missat det totalt ?

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

Har personligen inte alls förstått, det här plotter "hip-hop???" vektor collage geggan. Ser lika taskigt ut på huvtröjan i förorten, som på den här datorn.

Sen att MTV är totalt UTE idag, är ju en annan sak. Internet är ju så mkt coolare på 2000-talet. Dom hade sin kreativa och musikala storhetstid i mitten på 90-talet. Sen bestämde dom sig för att lägga ned markandsföringen av albumen helt och hållet (kanske pga minskad skivförsäljning), för att satsa nästan enbart på marknadsföring av produkter. Pimp my ride = finns bara pga att nåt bilstereo företag ville ha det. För MTV är bara $$$ som räknas, ej musikalisk kvalité. Vissa artister som syns där, existerar knappt nån annanstans. Utan är skapade, för att fylla en målgruppsnisch som deras kunder saknat. T.ex. Gillette vill ha mer artister/program (gärna där man rakar sig) som tilltalar kvinnor(ladyshave)/män i åldern 14-26. Då fixar mtv, ett inslag om shavemyass. typ. MTV är iaf den kreativa/konstnärliga/kulturella AVGRUNDEN, som dom jobbar idag. Skulle dom typ satsa på saker som inte alls lönade sig, utan bara var coola 50% av tiden, så skulle vi vara tillbaka på 90talet å allt vore underbart. Kanske ta in smala artister på nätterna osv.

Med den datorn stoltserar man med hur ignorant man är för hur världen fungerar, samt att man är en bra och lättmanipulerad konsument.

JAG KRÄKS

Permalänk
Medlem

Mångfald är aldrig fel.
Jag tycker den var fin!

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg! Måste påpeka att jag tycker både VAIOn och MB är snygga också, jo hör och häpna, det går faktiskt!

Permalänk
Medlem

den var fräsch, fick faktiskt lite ha begär nu.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |