Permalänk
Medlem

Som någon innan skrev, det hade fått mycket lägre poäng om en kille lagt upp det... Detta visar verkligen hur vårt "jämställda" sverige ser ut, sexismen finns var man än kollar...

Permalänk
Medlem

Fin:D men fråga.. varför sätta "Tv-Kortet" så jäkla högt upp? det blir ju som en bastu för graffekortet.. ingen luft.. flytta ner det över usb kortet istället? det är min åsikt..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smyg
Som någon innan skrev, det hade fått mycket lägre poäng om en kille lagt upp det... Detta visar verkligen hur vårt "jämställda" sverige ser ut, sexismen finns var man än kollar...

Japp, märker det..jag börjar ångra att jag nämnde att jag var en tjej. Alla blir helt konstiga då :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av btr
Fin:D men fråga.. varför sätta "Tv-Kortet" så jäkla högt upp? det blir ju som en bastu för graffekortet.. ingen luft.. flytta ner det över usb kortet istället? det är min åsikt..

Jag tror inte att det finns någon plats för den någon annanstans på moderkortet =/ Men jag ska snacka med min kille om det ^^ tack!

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Bra sak för 10k men själv hade jag väntat o skaffat en bättre. Men det beror ju på vad man spelar för nåt

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
Bra sak för 10k men själv hade jag väntat o skaffat en bättre. Men det beror ju på vad man spelar för nåt

Jag hade tyvärr inte tålamod att vänta..hade varit utan dator i ca 2 månader -.- Haha, så det var ganska akut ^^ Men i priset som jag skrev ingår 22" skärmen + nya högtalare osv..Jag är nöjd med priset ialf

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFoXNovA
Japp, märker det..jag börjar ångra att jag nämnde att jag var en tjej. Alla blir helt konstiga då :S

HEHE ni tjejer gör oss killar konstiga ,det är därför vi inte kan vara utan er

ta inte mig som nån sexdåre eller äckelgubbe bara

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siggemc
HEHE ni tjejer gör oss killar konstiga ,det är därför vi inte kan vara utan er

ta inte mig som nån sexdåre eller äckelgubbe bara

Hahaha ja, vi är jävligt fina faktiskt :D;)

nee då det är lugnt ^^

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Jag tror man kan få bättre grejer för 10k t.ex. p5b brädan är inte direkt ny.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

va spelar det för roll låt henne vara nöjd ,,,, det finns altid saker som är bättre o biligare men det är hennes val

Jag gav bara mina tips och tankar, vad behöver du bry dig om det?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag gav bara mina tips och tankar, vad behöver du bry dig om det?

av samma skäl till att du inte behövde yttra dig om va hon ska köpa eller inte det är inte våran ensak

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

av samma skäl till att du inte behövde yttra dig om va hon ska köpa eller inte det är inte våran ensak

Jag har inte sagt vad nån ska köpa, dra in taggarna och minska testosteron nivån.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

HAHA OH WOW

Jag medger att du hade mig där ett tag men nu kan du sluta trolla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hahahhaha

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför ni gör hela jävla diskussionen om att ett moderkort var lite gammalt...
Aja vill bara säga att det var ett fin dator bra pris också för 22tums skärmen och högtalarna, Du gjorde ett bra köp

Visa signatur

Corsair 600T | i7 6700K | MSI Z170A GAMING M5 | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tommaren
Fattar inte varför ni gör hela jävla diskussionen om att ett moderkort var lite gammalt...
Aja vill bara säga att det var ett fin dator bra pris också för 22tums skärmen och högtalarna, Du gjorde ett bra köp

hehe, aa det spårade nog ur lite där ^^
Japp, jag är mäktigt stolt över skärmen den har 5000:1 i kontrast Hundra gånger bättre än den på laptopen ^^

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Avstängd

jag ber om ursäkt för detta o tar bort dessa inlägg från mig

Visa signatur

Permalänk
Citat:

jag ber om ursäkt för detta o tar bort dessa inlägg från mig

Det är lugnt, jag förstår varför du sa åt honom. Jag vart faktiskt inte så glad när han skrev så =/

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk

stackars minnesstickan...helt ensam...jag tror den behöver en vänn;)

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem

Tråkigt chassi, inga vidare bra komponenter, högt pris, dålig kabeldragning. Men eftersom du är tjej så får du 10p. Nej nu ljög jag. 5p, det är faktiskt ett vettigt galleri jämfört med det mesta idag. Så du slipper att det blir en etta. PS, byt ut den där minnesstickan till två stycken 1GB.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KrilleMeister
stackars minnesstickan...helt ensam...jag tror den behöver en vänn;)

Hehe, får väl ta och fixa det när jag får mera pengar ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ouchbeck
Tråkigt chassi, inga vidare bra komponenter, högt pris, dålig kabeldragning. Men eftersom du är tjej så får du 10p. Nej nu ljög jag. 5p, det är faktiskt ett vettigt galleri jämfört med det mesta idag. Så du slipper att det blir en etta. PS, byt ut den där minnesstickan till två stycken 1GB.

Jag gillar mitt nya chassi Jag vill inte ha en massa krimskrams på det ^^ Jag vet att det inte är en superdator men man har ju bara så mkt pengar som man har liksom ^^ Jag har planerat att uppgradera den i framtiden, därför valde jag ett moderkort som klarar det. Jag ska fixa kabeldragningen ^^ haha, jag går sista terminen i 9:an ^^ Give me a break! XD
Tack, jag är väldigt nöjd med galleriet faktiskt
Jupp, ska fixa minnesstickan när plånboken blir full igen ^^

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Medlem

ett tips från mig är att skaffa en ny CPU kylare och GPU kylare=D

Visa signatur

e8400 | HD4870x2 | 4GB 1333MHz | gigabyte GA-P35T | 150 GB raptor | 500GB sata2 | X-FI fatality FPS | Antec p182 |Corsair VX 550W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AadoX
ett tips från mig är att skaffa en ny CPU kylare och GPU kylare=D

Hehe, tack älskling <3

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com