(PS3 & 360) `'´ Grand Theft Auto IV `'´

Permalänk
Medlem

Varför detta tjöt om prostituerade Btw, varför finns det feta prostituerade i GTA IV ? Vem vill ha en sådan

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk

Blev klar med huvuduppdragen i torsdags kväll, helt klart en klasskillnad mot tidigare GTA-spel men når inte riktigt upp till mästerverket Mafia. Får se hur många procent man orkar kämpa sig till, man kan ju iaf ha roligt ett par timmar till med Vigilante, Most Wanted och assassinatin-uppdragen.

Såg Scarface igår också, för första gången pinsamt nog. Man känner igen så otroligt mycket från GTA-spelen, Rockstar måste använda den som introduktionsfilm. I GTA IV är ju framförallt cutscensen otroligt inspirerade av Scarfaces cinematografi, exakt likadana kameraåkningar och vinkar osv.

Permalänk
Inaktiv

bra film är det iaf

Permalänk
Medlem

Måste fråga en sak, har nu suttigt och gjort 19 race för brucie och var glad att göra min sissta. Men nu plötsligt kan jag inte ringa och få race av brucie, race är helt bortaget som altrenativ i telen. Är det bara för jag är innen i de sissta uppdragen? Har precis gjort that speciall someone och dimitri uppdraget.

Permalänk
Medlem

Någon somm har nån uppgift på när GTA4 är tänkt att bli släppt till PC?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M3lker
Någon somm har nån uppgift på när GTA4 är tänkt att bli släppt till PC?

Inte blivit announced än.
Om det kommer till pc.. 6 månader cirkus.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sixpack
Då är det riktigt illa när man inte ens får en prostituerad i ett spel

Skämt o sido jag tutade bara så fick jag mig en avsugning^^

Hehe jag lyckades igår innan jag han läsa här.
Va ju hur enkelt som helst, ja har väl bara försökt med fel tjejer förut

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Blev klar med huvuduppdragen i torsdags kväll, helt klart en klasskillnad mot tidigare GTA-spel men når inte riktigt upp till mästerverket Mafia.

Mafia 2 ska komma ut slutet av 2009. Skriven och regisserad av samma person som gjorde ettan och enligt honom ska tvåan vara "grittier, real, a darker world, and the effects are based in reality". Man kan ju bara längta

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Är det någon som vet om man kan spara bilar i garage eller liknande ?
hitta en as go bil ida men hitta inget ställe där ja kan spara den ?

Permalänk
Medlem

I den gula rutan utanför dina save-hus sparas dina bilar. Du kan ha flera stycken där, bara det mesta av bilen är innanför linjen.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Mafia 2 ska komma ut slutet av 2009. Skriven och regisserad av samma person som gjorde ettan och enligt honom ska tvåan vara "grittier, real, a darker world, and the effects are based in reality". Man kan ju bara längta

En av anledningarna till det blev en 360 för mig.
GTA, Fable och Mafia är mina favoritspel och alla får uppföljare inom ett år. Hoppas jag, för det är väl slutet av 2008, början av 2009 dom sagt om Mafia II?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
I den gula rutan utanför dina save-hus sparas dina bilar. Du kan ha flera stycken där, bara det mesta av bilen är innanför linjen.

Okej nice ! ska testa detta !

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
I den gula rutan utanför dina save-hus sparas dina bilar. Du kan ha flera stycken där, bara det mesta av bilen är innanför linjen.

jag har haft problem varenda gång jag har sparat mer än 2 fordon i varje ruta.

jag hade bland annat 3 motorcyklar stående, men en "försvann" helt plötsligt. så två fordon skulle jag säga är max.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
En av anledningarna till det blev en 360 för mig.
GTA, Fable och Mafia är mina favoritspel och alla får uppföljare inom ett år. Hoppas jag, för det är väl slutet av 2008, början av 2009 dom sagt om Mafia II?

Ja enligt Wikipedia ska det komma nån gång innan oktober 2009 men man vet ju aldrig. IGN skriver TBA 2009. Håller helt klart med om Fable.. sjukt bra spel! Tur att man bor med en kompis som har 360

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Vilket internet game är populärast i GTA 4? Jag vetifan men det känns dött i Cops n Crooks. :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Tycker inte Cops n Crooks är dött. Men jag tror att rätt många spelar Deathmatch. Fan vad kul det är att spela Cops n Crooks när det är mycket teamwork.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

Turf War tycker jag det är mest action i om man kör flera tillsammans och har teamwork

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Motiverande och motiverande, men har inte klarat ett spel helt och hållet, förrän man har fåt 100%.

Jag har bara kommit 54% än, har precis låst upp tredje ön.
Har spelat över 40 timmar.

så segt?

mitt tredje ön låstes upp i redan 35-40% eller nåt

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
så segt?

mitt tredje ön låstes upp i redan 35-40% eller nåt

jo men då hade du nog spelat igenom mer utav storyn äbn jag, jag har gjort massa annat, skjutit duvor, hoppat hopp, levereat knark, most wanted, stulit bilar osv.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Från vem får man slut uppdragen. Gjort några få uppdrag av han jimmy han ringde å bad mig döda en. Efter det sa han att han skulle ringa igen. Men jag får liksom inga nya uppdrag. Kan det va slut? Ska man inte hitta han jag söker ? är på 62% Finns det något sätt att kolla om jag är klar eller ej? När jag loadar så är det Past control om det säger er något

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Från vem får man slut uppdragen. Gjort några få uppdrag av han jimmy han ringde å bad mig döda en. Efter det sa han att han skulle ringa igen. Men jag får liksom inga nya uppdrag. Kan det va slut? Ska man inte hitta han jag söker ? är på 62% Finns det något sätt att kolla om jag är klar eller ej? När jag loadar så är det Past control om det säger er något

Det är inte slut. Men åk bara omkring i en bil eller något och vänta på att han eller nån annan ringer till dig.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Det är inte slut. Men åk bara omkring i en bil eller något och vänta på att han eller nån annan ringer till dig.

Har ju åkt runt as länge. Tror den/dom jäklarna har glömt bort mig. Käns som en bugg eller något. Kul å kanske behöva göra om allt igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Har ju åkt runt as länge. Tror den/dom jäklarna har glömt bort mig. Käns som en bugg eller något. Kul å kanske behöva göra om allt igen

Har du testat att ringa dom då? Du kan ju alltid pröva att ringa alla.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Har du testat att ringa dom då? Du kan ju alltid pröva att ringa alla.

Japp, har provat ringa alla

Permalänk
Medlem

mitt spel tog slut på 62%

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sixpack
mitt spel tog slut på 62%

tydligen finns det uppdrag kvar. Så man kan nog inte jämföra %

Permalänk

Är du säker på att du inte har någon kvar på kartan? På ett ställe kommer det ju en hel hög med nya uppdragsigivare och det är lätt att missa på kartan.

Permalänk
Medlem

Till 3ddi3.

Se också efter att du inte har telefonen inställd på "sleep mode", kolla också efter ifall du i misstag har råkat välja att inte visa dom som du jobbar för på kartan.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Till 3ddi3.

Se också efter att du inte har telefonen inställd på "sleep mode", kolla också efter ifall du i misstag har råkat välja att inte visa dom som du jobbar för på kartan.

Har provat allt Blir väl tyvärr att börja om. Jäkla skit också.
Tack för all hjälp ändå

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Har provat allt Blir väl tyvärr att börja om. Jäkla skit också.
Tack för all hjälp ändå

Men ha litre tålamod för guds skull, spela nån timme och gör nåt av allt det andra som finns att göra.

Har du levererat bilar åt Brucie och Stevie t.ex?
Har du levererat knark åt Little Jacob?
Har du skjutit alla 200 duvor?
Har du hoppat alla Unique Stunt Jumps?
Har du gjort Most Wanted uppdrgaen?
Har du gjort Vigilante uppdragen?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.