Warhammer Destruction Guild - Champions of the North

Permalänk
Medlem

Warhammer Destruction Guild - Champions of the North

Som det poängterades i motsvarande Order-tråd så börjar den stora tråden bli väldigt svåröverskädlig, och intresset för warhammerguilds verkar vara väldigt stort här på forumet. Därför täkte jag helt enkelt starta ännu en tråd.

Det är redan ett antal spelare här från sweclockers-forumet som har hittat till oss och vi hoppas naturligtvis att vi ska bli fler.

Champions of the North är ett helsvenskt Destruction guild med en vision är att bli tillräckligt stort för att alla ska kunna trivas, oavsett om du spelar hardcore eller bara loggar in någon gång i bland och spenderar mesta tiden i guildchatten. Vi kommer att ha regelbundna events, såväl PvP som PvE.

Vi har en åldersgräns på arton år, men ställer inga krav på deltaganden i raider eller övriga events. Det enda som krävs är ett moget uppförande och en trevlig attityd.

Om du känner att du vill ansluta dig till ett trivsamt guild där målet är att ha så kul som möjligt tillsammans, så är du välkommen att registrera dig på fårat forumet och ansöka om medlemskap.

www.championsofthenorth.se

Permalänk
Medlem

Åldersgräns på 18, året man fyller 18 eller ska man ha fyllt?
Gör ni ett undantag för en som fyller 18 om mindre än 3 månader? (a) Hur många medlemmar har guilden so far?
Har guilden någon ventserver ?

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

Vi är ca 20 medlemmar just nu och har en team speak-server.
Det är ok om du fyller 18 om 3 månader.

Permalänk
Medlem

Jag ska pröva Open beta och om min dator klarar spelet och det är riktigt kul så joinar jag nog, kan inte tänka mig order nämligen. Vill vara CHAAAAOS!

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Puckoo
Åldersgräns på 18, året man fyller 18 eller ska man ha fyllt?
Gör ni ett undantag för en som fyller 18 om mindre än 3 månader? (a) Hur många medlemmar har guilden so far?
Har guilden någon ventserver ?

Det är ju inte 18-årsgräns för att de ska göra en nattklubb utan det är för att få så moget folk som det går...

Ska testa betan innan jag bestämmer mig för att köpa.

Permalänk
Medlem

Är absolut intresserad av att vara med och spela med folk från Sverige från början. Vilken klass jag kommer spela har jag ingen aning om hittils. Skada i melee vill jag gör iaf.

Skriver en ansökan senare. Vill testa betan först och se om det är nå kul.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Har gjort en liten ansäken nu
Tur man passerade 18års gränsen har fan passerat "Gubbe" oxå hahahah

Visa signatur

.:Dr.Cerebrum:.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela att de av oss som äntligen kommit in i betan befinner sig på servern Karag Dron

Permalänk
Medlem

Inte alla

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

Trevligt.

Permalänk
Medlem

jag är gärna med väntar på mail ifrån goa eller vilka det är som ska skicka det.
har raidat en hel del engame wow innan det blev för lätt.

jag kommer lira tanker eller ja efter lvl 40 tror jag får se när man kan börja raida i det.

Permalänk
Medlem

Jag väntar in nån typ av guest pass eller trial så man får prova på spelet innan man köper det. Men signar upp mig hos er om det blir nåt.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Jag väntar in nån typ av guest pass eller trial så man får prova på spelet innan man köper det. Men signar upp mig hos er om det blir nåt.

Du är välkommen när du känner dig redo.

Permalänk

fan fylle 18 i januari... Hoppas att det inte är något problem. Har lirat i stora endgame guilder när jag lirade wow. Skulle vara kul å lira med folk från Swec, framför allt svennar. Testade köra lite Destruction idag, rättare sagt Marauder och blev förälskad direkt. Underbar klass. Kommer lira Marauder som sagt, hoppas man kan joina och att åldern inte gör så mkt(18 innom 4 månader). Tackar på förhand :=)

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Börjar spela Magus idag och tänkte gå med om det funkar!

Permalänk
Medlem

Så då är man lvl 6 då Allt klaffade direkt, Chosen med Namn Casco... nu hoppas jag att man blir invitad inatt efter jobbet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Börjar spela Magus idag och tänkte gå med om det funkar!

Du är välkommen. Bara att fylla i en ansökan på forumet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Så då är man lvl 6 då Allt klaffade direkt, Chosen med Namn Casco... nu hoppas jag att man blir invitad inatt efter jobbet

Ska dra igång guilden så fort som jag kommer hem från jobbet ikväll. Du kan räkna med en invite!

Permalänk

Lirar ni på Karak-Azgal?
Ska joina Awakened, så ska bli kul att få kicka lite destruction ass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Lirar ni på Karak-Azgal?
Ska joina Awakened, så ska bli kul att få kicka lite destruction ass

Japp, det blev Karak-Azgal för oss. Hoppas det blir en välbalanserad server. Vi verkar bli många svenskar där iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adorme
Japp, det blev Karak-Azgal för oss. Hoppas det blir en välbalanserad server. Vi verkar bli många svenskar där iaf.

Kul Jag är Bright Wizard och heter Gianluca. See you in WAR!

Permalänk
Medlem

Azgal har ohyggliga köer so far, hoppas det löser sig senare !

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag hakar gärna på gillet. Adda mig på friends list. Nurzgal. En liten Goblin av shamansort.

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog åxå att slänga upp en app hos er
Dock inte förrns röken lagt sig och servrarna stabiliserat sig lite.

Visa signatur

Fractal DesignDefine R2, Titanium | Corsair HX 750W | HD6970 2GB | Core i7 (D0) 920@3,8GHz | Asus P6TD DELUXE | Corsair 6GB DDR3 XMS3-12800 | 120GB Corsair Force3 | 80GB Intel X25-M G2 | 500GB Spinpoint F3 | Noctua NH-U12P | Windows®7 Home Swe 64-bit

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att vi fortfarande finns kvar å lever och söker nya medlemmar.