Terrorister i World of Warcraft

Permalänk

Oj oj oj....
Synd att dom inte tänkte på detta under Red Alert 2 då man ska inta Washington, befria New York osv. Iofs så utspelas ju större delen av RA2 i USA, fasen så många år terroristerna har haft på sig att planera nu.
Var det inte ett par scenarion som utspelade sig i USA i C&C Generals också?

Ingen som drog upp detta då och då användes ju de riktiga namnen.

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk

Whahahahhaa! Vad dom hittar på!

Ofta att terrorister planerar sina attacker genom nätet, det är fan bättre att ses på gatan och planera!

Permalänk
Medlem

I love the USA, helt jävla sinnessjukt men kul

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr1dd
Var det ett skämt eller menade du det?

Självklart menar jag det. Varför skulle jag skämta om en sådan här viktig sak? Detta kan rädda liv, tycker inte du DU det?

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

varför skulle de inte kunna använda wow?

Permalänk
Medlem

vad man tycker är viktigt i livet är upp till var och en att bestämma.

Permalänk
Medlem

När jag läste detta så skrattade jag så att jag var nära att pissa på mig, förstaklassig underhållning.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

ska man använda spel så tror jag själv att call of duty spelen eller counterstrike är bäst , där kan de ju göra en replika av de mål de vill attakera och sedan öva , annars måste de låtsas att undercity är vita huset liksom..

de där personerna som påstår sånna här saker förtjänar ju nått...

fast , det lär ju vara bäst att träffas i verkligheten istället , tänk va förvånade terroristerna blir när de övat i wow , eller cs , de kommer faktist inte upp en castingbar/progressbar när man plantar bomben i rl.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

haha vilka retards.. d va ju ett tag sen nu som dem gnällde över hämliga terrorist ord och planer i sång texter

Visa signatur

ÐeviL

Permalänk
Medlem

Haha det här var bra underhållning måste jag säga, men visst kan det vara sant det dom påstår. Men som någon tidigare nämde, om man nu ska vara såhär paranoid så kan man i princip koppla vad som helst till terrorism..

det är löjligt.

Permalänk
Medlem

Oroa er inte! Vi har ju FRA!

Visa signatur

FT02B | Z68 Extreme7 | 2600K @ 4.6GHz + 212 Evo | HD7950 | 16GB 1866Mhz CL9 | SP-SS750M
Naos 7000, M65, 5K, MX518 | TK Blue + Rapid Black
Vaio Pro 13" (Mint) | Elitebook 2540p (Arch)

Permalänk
Medlem

Vem vet, vi kanske planerar något nu med våra kommentarer här?

Permalänk
Medlem

Om terroristerna inte redan använder sig av detta, så har dom ju iaf fått upp ögonen för det nu good job mr pentagon ^^

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk

Paranoida jävlar, de där amerikanarna...

Visa signatur

CCNA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Vem vet, vi kanske planerar något nu med våra kommentarer här?

Katten har vingar, vargen är röd. Tomten slår barnen.

Du vet vad du ska göra.

Permalänk
Medlem

Visst ärt det lite komiskt men samtidigt det kan ju hända att terrorister använder WoW som en del av att skriva till varandra och ge information om en attack.
Visserligen ganska så långsökt men den möjligheten finns. Sen vad en spion har för nytta i WoW eller annat mmorpg, förstår jag inte. Inte direkt så att terroristerna skriver i general chat och planerar. Blir nog då en Guild eller party som gäller och då släpper dem nog inte in vem som helst

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
De skulle kunna använda vykort också.
En bild på vita huset och text på baksidan där det står "Vi ses den 11 september, jag har skaffat biljetterna. Kramar Ali."

HAHA xD

OT: Löjligt...

Visa signatur

[Intel E8500@3,9] [Gigabyte Radeon HD 4870 512] @CF [XFX Radeon HD 4870 512] [Corsair TWIN2X 6400 800Mhz DDR2 4096MB] [Gigabyte GA-X48-DS4, X48, Socket-775] [Thermaltake Toughpower 750W]

Permalänk
Medlem

Klart att terroristerna också spelar onlinespel. men jag tror knappast att dom använder det för att plannera eller simulera riktiga attacker. Bara USA som vill ha en anledning till att förbjuda eller söka igenom allt vad onlinespel heter.

Permalänk
Medlem

Varför just WoW finns det inte massor med mmorpg spel? Warhammer t.ex. Runescape, Everquest Lineage 2, Final Fantasy och mängder med gratis mmorpg med.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphexan
Minns ni inte när det var världens liv för att "TERRORISTER TRÄNAR SOLDATER MED HJÄLP AV SPELET BATTLEFELD!!!" och aftonhorans "experter" sa att det borde vara hårdare kontroller på vem som får tag på sånt etc?

HAHA!

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
De skulle kunna använda vykort också.
En bild på vita huset och text på baksidan där det står "Vi ses den 11 september, jag har skaffat biljetterna. Kramar Ali."

HAHAHA!

Visa signatur

♣ASUS Rampage III Gene♣Intel Core i7 930♣Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR DHX♣Corsair SSD 64GB♣2 8800GTX SLI♣Tt 850W♣1TB lagring♣CPU EK Supreme HF♣GPU EK FC88 GTX♣Radiator XSPC RS360♣Tank Swiftech MCRES-Micro♣Pump - Swiftech MCP655 (Laing D5)♣Chassi Lian Li V1000♣

Permalänk
Inaktiv

Men, kan man inte se något bra i det också? Om det visar sig vilka av spelarna som egentligen är terrorister, har dom åtminstone betalat för det?

...lätta att identifera dock, det skickas olja till Blizzard istället för runt 100 spänn varje månad.

Permalänk
Medlem

xD

Det är ju helt vrickat! Detta kan ju inte vara sant! Stackars jänkare! Paranoian är total!

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Permalänk
Medlem

Återigen slår paranoian igenom... Endast ett rikt land har tid och råd att oroa sig över sånt. Inser de inte ens att 1/3 av jordens befolkning inte ens har råd med en dator? Än mindre ha tid att sitta och spela online utan måste jobba för att ens överleva?
Fast egentligen tror jag nog BinLaden sitter i sin grotta och lirar WoW på en i7 som de fixat

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Vit, ASUS Z170-A, i7-6700K, CM Hyper 212 EVO, MSi 1070 8GB, 32GB DDR4 2666MHz Corsair Vengeance LPX, 2 SSD + 2 HD, Corsair HX620W, AOC 28'' + BenQ 24", SB X-Fi Surround 5.1 pro

Permalänk
Medlem

Hoppas amerikanarna blir spammade av guldbottarna.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Katten har vingar, vargen är röd. Tomten slår barnen.

Du vet vad du ska göra.

hahahahahahahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Ungefär lika korkat som att japanska regeringen var rädd för att PS2-processorer skulle användas till kärnvapen.
Vart är mänskligheten på väg...?

Med rädsla inborrat i ryggmärgen kan man få vem som helst att göra vad som helst Och alla som inte är rädda nog, ja dom är nog terrositer själva, osv osv...

Permalänk

Håller på att garva ihjäl mig!
jag som tänkte sova och allt ^^

Visa signatur

Core 2 Duo E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 | XFX nForce 680i LT SLI | Gainward 8800GT 512 *GS* | Aspire 520W | 22" LCD | 2TB HDD
Znote 6625WD

Permalänk
Medlem

Ja inte är dem smarta där borta iaf.

Permalänk
Medlem

Låter som en story från en dålig komedi.

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::