Permalänk
Medlem

Jag har haft min VW222U nu i 3 veckor och är grymt nöjd. Det går å få riktigt bra balancerad bild om man drar ner kontrast och ljusstyrkan som är för hög från början. Jag märker ingen genomlysning och har inga döda pixlar. Skärmen ger ett gediget intryck. I spel funkar den utmärkt, jag märker ingen eftersläpning eller låg response och input lag kan jag inte känna heller.
Jag är helnöjd och priset var inte fel, jag pröjsa 2300:- inkl. frakt.

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Fick samtal från min lillebror precis som har köpt skärmen för ett par veckor sedan. Han får ont i ögonen, huvudvärk, bränner i ansiktet samt att den strålar ut värme. Ska dit idag efter jobbet och undersöka om skärmen är trasig. Återkommer med mera info när jag har testat skärmen.

Nån annan som har råkat ut för liknande?

Visa signatur

Lol or in layman´s term HAHAHAHA!

Permalänk
Medlem

Kanske bara räcker att dra ner ljusstyrkan som Lacrits tipsar om ovan?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Re: Asus VW222U

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GM
Ni som har denna skärmen (Asus VW222U), vad har ni för erfarenheter av dess bleeding, är det acceptabel nivå på den?.

Jag har haft min i knappt ett år och jag är mkt nöjd, den är bra på allt, det jag minns i början när den kom av andra som har haft den(inte jag dock), är att en del hade problem med dels drivrutiner och färgkalibrering. Men sånt går att lösa.

Jag har använt min asus skärm till följande; film/tv tittande, spel. vardaglig användning, samt en del bild redigering. Och den är bra på allt, spel var den åxå bra på, pga sin snabba responstid, däremot hänger den inte med min iiyama CRT 19" i CS1,6 125Hz av rimliga skäl

Jag kommer att fortsätta använda den till min kommande mythos då jag är riktigt nöjd med den.

Eftersom jag har mina grejjer "nerpackade" hos morsan och farsan i väntan på min studentlya så kan jag inte med säkerhet säga att det är en likadan, jag tror att det är denna jag har, men jag har bara gott att säga om min skärm och förmodligen är den nyare versionen minst lika bra.

Kan varmt rekommendera den! köp!

Visa signatur

.:: DELL S3422DWG 34", MSI GS75 Stealth, Bioboard Plutonuim / FluX AT
.:: Razer Blade '18RiP :( Razer Mice+Keyboard ofc ;)
.:: Nanna