Warhammer Server Vote [-OPEN RVR-]

Permalänk

Warhammer Server Vote [-OPEN RVR-]

Rösta för vilken server all svenska Open RVR spelare borde joina.

Permalänk
Medlem

Jag röstar Finuval Plain. Akta er för Dragonback Mountains, det är dit alla ryssar planerar att ta sig in.

Visa signatur

Din dator är snabbare än min.

Permalänk

hehe det här ser ju bra ut '^^ alla röstar på varsin hahah

Permalänk
Medlem

Jag röstar helt enkelt dit det är mest troligt att jag kommer ta min guild, vi väntar bara på info om vart de stora hardcore Order guildsen går så vi får lite motstånd.

Visa signatur

Din dator är snabbare än min.

Permalänk

aight, jag funderar på vart jag ska ta våran svenska guild jag med... vi är dock inga hardcore men fortfarande kul med fler svenskar ;P

Permalänk

Order, Finuval Plain låter bra
La min röst på den servern här och på order i den andra

Permalänk
Medlem

Sea of Dreams låter ju så jäkla fjolligt mörkt underbart att man inte kan välja nåt annat

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Eltharion - Vi är ett gäng svenska som ska börja spela på den servern iaf. (Order)

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Typiskt att alla ska sprida ut sig, kan inte folk snacka ihop sig med sina guilds och så slänger vi in oss alla på samma server? Jag är öppen för alla servers utom Brokeback Mountain.

Visa signatur

Din dator är snabbare än min.

Permalänk
Medlem

Min guild ska köra på Eltharion. Skulle vara roligt att få några andra swecare på samma server

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Vi är ett antal svenskar som kommer köra Destruction på Eltharion.

Permalänk
Medlem

Gifv more Order på Eltharion annars tar vi Finuval Plain som vi tänkte från början.

Visa signatur

Din dator är snabbare än min.

Permalänk
Medlem

Så bra att folk röstar på servrar som inte ens kommer vara uppe under headstart

Dragonback Mountains
Eltharion
Finuval Plain

Är de som kommer öppna nu i eftermiddag. Plus Alarielle för RP-Open.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Kan vi få en liten re-cap på guilds och vilken av servrarna de kommer lira på?
Jag har iallafall ett destruction guild och just nu lutar det åt Finuval Plain.

Visa signatur

Din dator är snabbare än min.

Permalänk

Vi är ett gäng svenskar som tänker börja lira Destruction på Eltharion. Tycker alla borde välja Eltharion oavsätt om du tänker spela Order eller Destruction. Roligt om vi svenskar kan hålla oss samlade!

Varför välja Finuval Plain? Kan förstå att man väljer bort Dragonback med tanke på rysseinvationen. Men mellan Finual Plain och Eltharion så känns Eltharion som ett givet allternativ.

Eltharion på måndag!
Vi ses...

Permalänk
Medlem

Edit: Ett misstag ^^

Permalänk
Medlem

Vi är en grupp om kanske 7-8 som ska köra Order på Eltharion.

Permalänk
Medlem

Blir nog Eltharion för mig.

Permalänk
Hedersmedlem

Eltharion blev det för mig. Ingen tvekan om att det blev Open RvR-server heller, kriget ska märkas ÖVERALLT, inte bara på designerade slagfält!
Inte kul att ena dagen försöka banka skiten ur en orc, bara för att nästa dag se fanskapet stå och räcka ut tungan bara för att han ej är RvR-flaggad!
Order (Shadow Warrior) for the win!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jzpk
JAkta er för Dragonback Mountains, det är dit alla ryssar planerar att ta sig in.

*suck*
precis den servern jag och några andra började spela på

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

Den som vinner lär inte jag ta. Orka spela med en massa svenska kids.. *urk* De är ju alltid hatade överallt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosmarie78
Den som vinner lär inte jag ta. Orka spela med en massa svenska kids.. *urk* De är ju alltid hatade överallt.

Vad baserar du detta på?
Tror själv inte att det kommer bli så många "kids", men det är ju en definitionsfråga
Jag anser ju att gränsen för kids går vid 15-16år.
Skulle gissa på att snittet lär hamna på 20-25år i WAR

Själv så har jag upplevt nordiska spelare som mer schyssta en till exempel nederländska, grekiska, ryska spelare osv osv.

Permalänk

Räcker att man spelar på en PVP-server i WOW. som tex Shattered Hand. Bara en massa FFS,WTF,SWE? SWE? SWE?,Noob,retard osv.
Går man till en PVE-server eller RP där det e lite äldre folk så existerar inte detta.