Musmatta till Might Mouse?

Permalänk

Musmatta till Might Mouse?

Har precis köpt en Apple Mighty Mouse Bluetooth och vill gärna ha tips på lämplig musmatta. Gillar inte friktionen jag får från mitt skrivbord även om det o övrigt fungerar fint. Så.. vad använder ni för musmattor till era mäktiga möss?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Ikeamusmatta använder jag. En svart rund.. den funkar kanon, tror den kostar 5 spänn.

Visa signatur

Edin lånade min tejp på Dreamhack Winter 02! :D

Permalänk
Medlem

Jag hart en själv en fUnc 1030 till min MX518. Superb matta. Annars kan jag rekommendera Qpad eller Steelpad QCK om du gillar mjuka mattor. Kan tänka mig att Steelpad QCK fungerar riktigt bra med Mighty Mouse.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Kört med fUnc 1030 under den tiden då jag körde med Mighty Mouse. Större älska / hata relation är nog svårare att hitta.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Tycker definitivt tygmattor fungerar bäst, har själv en Steelpad 5L som jag hade sedan tidigare. Letar dock efter ny, vore inte helt fel med en vit/silver/svart (gärna i kombination) med Apple-motiv för att passa bättre rent estetiskt En dröm vore en matta med Apple-motiv som, likt 5L, är hårdplast i botten med tyg ovanpå. Kunde gärna vara lite mindre också... I sann SweC-anda antar jag att man få styra det själv

Permalänk

Köpte en steelseries i glas av färgen blå. kosta 400 spänn, och fungerade inte med mighty mouse på grund av att den optiska lasern reflekterades. Som tur var hade jag min mx510 nära till hands och den funkade klockrent.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl