Permalänk
Robot

-->dator mod i vhs-spelare<--

Hej, har nyligen tryckt in min dator i en skokartong http://sweclockers.com/album/?id=3060
för att testa om jag skulle klara det och nu tar jag utmaningen och kollar om jag klarar att modda in den i en gammal vhs-spelare.

samma komponenter som i den förra, och snälla klaga inte på att den är gammal och värdelös.

Och för er som undrar har jag bara hunnit med att dissekera den och planera lite hur jag ska montera allt, och såklart lite skärande böjande och bara liten skvätt våld

Besök albumet: -->dator mod i vhs-spelare<-- av cholkadkaka

Permalänk

Det här kan bli intressant, en 6a från mig för tillfället, kanske blir det en större succé än vad din förra getto mod

Permalänk
Medlem

Detta verkar bli nice men skokartongen var något av det värsta jag sett Hoppas detta blir bra iaf

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Är det en denon vhs-spelare???, om det är så har jag en också.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av awqawq
Är det en denon vhs-spelare???, om det är så har jag en också.

nää tyvärr, det är en Sanyo, eller menade du märket ??

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Medlem

ojoj, sorry. Du hade inte lagt upp bilde där det stod sanyo när jag skrev.

Likar väldigt mycket min denon.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Kanske jag som har dålig syn men fattar inte skillnaden med bild 6 och 7?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 95anso27
Kanske jag som har dålig syn men fattar inte skillnaden med bild 6 och 7?

oj fixade bytte bild ser likadan ut men du får hitta skilnaden själv
ps: tackar dig för annars skulle allt vara sajkat

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Medlem

du går inte luckan på en vhs innåt?

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk

Men vafan, VHS är ju kult!
Jag tycker vhs e mycke coolare än alla digitala format <3

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

för er som undrar så e jag nästan klar och ska ladda upp bilderna när datorn börjar funka (hårddisken) =(

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Medlem

jag har en likadan vhs, har precis fått in en dator i den nu:) efter en veckas slit haha:D, funkar fint fint och ser väldigt fränt ut!

Visa signatur

"the power of nikke3D"