Nuvarande erbjudande för Mecenat/Mac.

Permalänk
Medlem

Nuvarande erbjudande för Mecenat/Mac.

En fråga, jag ska eventuellt handla en av de nya MacBookarna för att testa. När jag satt och pillade igenom konfigurationen (så mkt man nu kan göra det) så såg jag erbjudandet om att man får 900 kr i rabatt vid köp av en skrivare. Innebär det då att jag får 900 kr i rabatt på de priser som står där, eller är priserna som står vid respektive skrivare rabatterade och klara?

Allt för mig denna gång.

Mvh

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem

Du måste betala för hela skrivaren och sen ansöka efteråt att du vill ha 900 tillbaka.

Permalänk
Medlem

står inget om den rabatten mer än att den finns? borde stå om man ska anmäla i efterhand... som de gör med ipod-kampanjen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
står inget om den rabatten mer än att den finns? borde stå om man ska anmäla i efterhand... som de gör med ipod-kampanjen..

Det finns mer information, men den är inte lätt att hitta:
http://www.apple.com/se/promo

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem

så man kunde alltså köpt sig en skrivare för 99:- när man köpte sin macbook + ipod touch häromdagen..

hmm.. kan man ändra beställningar hur som hellst i efterhand? hittar bara avbeställa..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
så man kunde alltså köpt sig en skrivare för 99:- när man köpte sin macbook + ipod touch häromdagen..

hmm.. kan man ändra beställningar hur som hellst i efterhand? hittar bara avbeställa..

Man måste avbeställa hela ordern och göra om den.
Kanske går att ändra om du ringer till Apple, vet faktiskt inte.

Varning för att det tar tid för pengarna att gå tillbaka på ditt bankkonto om du betalat med Visa. Upp till fem dagar kunde det ta enligt kundtjänst.

Någon som vet om detta erbjudande gäller tillsammans med rabatt på till exempel iPod Nano(1120kr rabatt)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsk
Man måste avbeställa hela ordern och göra om den.
Kanske går att ändra om du ringer till Apple, vet faktiskt inte.

Varning för att det tar tid för pengarna att gå tillbaka på ditt bankkonto om du betalat med Visa. Upp till fem dagar kunde det ta enligt kundtjänst.

Någon som vet om detta erbjudande gäller tillsammans med rabatt på till exempel iPod Nano(1120kr rabatt)?

Enligt villkoren ska det gälla även om man även köpt iPod. Dock måste man observera att man då skickar in ansökan för båda sakerna samtidigt eftersom kopior av streckkoder etc inte godtas.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]