Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne
Då träder positiva klubben in en liten stund!

Tre år med pojkvännen idag, nämligen...

Hmm? ingen P14 som varit inne ännu o nämt att det faktist finns tjejer här
haha... mja jag ser väl typ alla som killar förutom kvack o kiddie men men.
Jag bröt iaf med min efter nästna 6 månader...

Grattis iaf!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne
Då träder positiva klubben in en liten stund!

Tre år med pojkvännen idag, nämligen...

Congratz !

EDIT: Citerade fel tidigare, sry....

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Inaktiv

2 år och ca 2,5 månader för mig här

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Congratz !

EDIT: Citerade fel tidigare, sry....

vafan, citerade du fel :/

ja tack iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
vafan, citerade du fel :/

ja tack iaf

Ah vafan, 7 månader så grattis - helt blind jag xD

Till Loxus med!

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Grattis till allihopa!!! Alla ska ha ett grattis idag!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

skaffa aldrig distansförhållande guys, fan va de tar på psyket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phobiiz

Det kan funka finfint faktiskt... men verkar kräva lite mer än vanliga förhållanden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Beror på hur bägge parter är som person, om man kan lita på varandra osv.

Inte alltid ens ängel finns i lilla byn ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

håller med var fruktansvärt, vi bodde kanske 160mil ifrån varandra. gick bara inte, eftersom skype suger och ringa från norge till sverige är inte gratis. så då återstod bara msn och det funkar inte i längden.
så fick "frakta" upp hon till fjällen

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
håller med var fruktansvärt, vi bodde kanske 160mil ifrån varandra. gick bara inte, eftersom skype suger och ringa från norge till sverige är inte gratis. så då återstod bara msn och det funkar inte i längden.
så fick "frakta" upp hon till fjällen

Hahaha.. hah... heh Det var lustigt att läsa ditt inlägg, för här sitter jag, ganska exakt 162 mil hemifrån, i Norge, brevid min pojkvän.
Jag vet inte ens vad jag vill komma till, möjligtvis tips eller något, kanske bara den där moderliga trösten "det kommer bli bra" T_T

För snart måste vi skiljas, jag tillbaks till Skåne och han stanna kvar i Mo i rana. Han har fast jobb här i två år och jag måste gå på dagvård i minst två månader för anorexia nervosa. För att göra situationen värre är jag extremt paranoid och har fruktansvärt svårt att lita på folk, och hans ex som bor här har fortfarande känslor för honom och har med jämna mellanrum kommit hem till honom och sagt rätt ut att hon vill ha sex med honom.

Självfallet har han sagt nej varenda gång och jag VET att jag kan lita på honom, för de tre åren vi har känt varandra har jag inte tvekat på det en sekund, men det är just nu när allt kommer till kritan.
De få gånger jag har träffat henne har hon sagt att hon ska slå mig och jag är verkligen inte den typen som vill ha sådan uppmärksamhet eller ens vara med något sådant.

Tre år har vi spelat med varandra, men aldrig använt oss av vent/skype eller liknande program (vi är alldeles förblyga för det), bara sms, msn och WoW. Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara av detta.

Vi försöker bara ignorera att jag snart måste köpa biljett hem för det sista man vill är att ha värsta final count down, det är så jävla smärtsamt. Inte träffas på minst två månader, för sen måste jag försöka få ett jobb för jag går snart på minus här ,_,

Wall of text, I know.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

mitt första kunde va bättre ja. mitt andra rockar rätt bra :p..

imo får man ha lite vett i skallen innan man ger sig på sånt^^

Citat:

ReQuaker

hehe tack :p, ja 7 månader igår, fyfan.
runt där tog mitt första slut menmen rullar på bra (Y)

Permalänk

http://www.mtv.com/videos/misc/255655/a-one-sided-game.jhtml#...

Detta är ju bara så stor humor ^^
Fy fan vad glad att vara singel nästan .. some pain in the ass.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.mtv.com/videos/misc/255655/a-one-sided-game.jhtml#...

Detta är ju bara så stor humor ^^
Fy fan vad glad att vara singel nästan .. some pain in the ass.

har sett de där programmet nån gång eller så
avskyr sånt jävla skit, gör mig förbannad på ett eller annat sätt, de vill bara hitta nån att bli ihop med utan (vad jag tror) riktigt känslor men så är det väl tyvär idag.. *suck*..

finns ett annat kul program på mtv.. kommer dock inte ihåg vad det heter,
där man dejtar sitt ex på ett ställe och deras nya partners "spionerar" på dem under en helg.., de som pågår där gör mig också rätt förbannad, ännu mer om de säger, förlåt mig eller de var bara på skoj ... idioti:rolleyes:

anyways, those shows sucks big time!!. var glad du är singel

Permalänk

X effekt tänker du på Det är rätt kul.. nästan alltid lämnar de sin partner för de är otrogna eller inte har rediga känslor för sin nuvarande(dåvarande) tjej/kille. Nästan alltid har de sex med sin gamla partner o ibland strular de två som tjuvtittar på sina partner med varandra.. sjukt skoj.

Dock måste de väl ändå förstå att det är något lurt med alla kameror osv?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad

Sweet

Citat:

Tror inte ett skit på något av programmen. Sista är ju uppenbart endast för att locka tittare. Tveksamt om de ens är ihop, än mindre att det var deras ex...

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

X effekt tänker du på Det är rätt kul.. nästan alltid lämnar de sin partner för de är otrogna eller inte har rediga känslor för sin nuvarande(dåvarande) tjej/kille. Nästan alltid har de sex med sin gamla partner o ibland strular de två som tjuvtittar på sina partner med varandra.. sjukt skoj.

Dock måste de väl ändå förstå att det är något lurt med alla kameror osv?

tack som fan fullmoon, så heter det
jo.. har sett deras "dolda hemliga" kameror, sitter lite varstans, typ digital halvt kompakt videokamera bakom en växt eller så, man börjar undra hur det egentligen ligger till

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Sweet

jadå

verkligen långdistans är det också
20-24 timmar * (?) 900-1000 km/h = hur långt bort hon bor på ett väldigt ungefär (väldigt ungefär = jag menar det allt beror på, väntetid etc)

ja x effect är säkert bara för att dra tittare men ibland så kanske det finns en gnutta sanning, det jag undrar är om deras nya partners vill på något fysiskt sätt skada dem ? I slutet av programmet då såklart.

riktigt slå ner dem eller sätta en kula i knät eller så ^^ ??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Wall of text.....

Om du verkligen litar på han och tycker om han så mycket ska det ju inte vara några problem. Det är väntan och längtan som får många att uppskatta varandra när dom väl träffas.
Hoppas du kommer över din paranoia. Det är inget kul att ha det

När jag var riktigt deppig för ett tag sen trodde jag folk tittade in genom mitt fönster hela tiden. Rätt komiskt när man tänker tillbaka på det, men det var inte roligt när det var så.

Hang in there och lycka till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
oja, det är fina tider. men man blir fan less efter några år.

Jo men då skaffar man sig en hemsk flickvän ett tag, sedan så uppskattar man singellivet igen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jo men då skaffar man sig en hemsk flickvän ett tag, sedan så uppskattar man singellivet igen!

erhmm finns ONS.. mja förstår iofs nu lite varför folk vill ha det ibland dock inget jag tror jag skulle göra..

Mja. enda jag inte vill ha är rökare/snusare/drogberoände o 300kg kärlek. tyvärr verkar det väldigt svårt att finna.. men men ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Singellivet suger bajs Inte ha någon att bry sig om och känna sig omtyckt av, ensam osv. Har ju vänner, men det är inte samma sak.

Permalänk
Citat:

erhmm finns ONS.. mja förstår iofs nu lite varför folk vill ha det ibland dock inget jag tror jag skulle göra..

Mja. enda jag inte vill ha är rökare/snusare/drogberoände o 300kg kärlek. tyvärr verkar det väldigt svårt att finna.. men men ^^

Jajo men det blir rätt tråkigt att jaga fitta varje helg efter ett tag.
Som en skiva med ett hack i typ...

Speciellt under hösten / vintern, då kan det vara rätt skönt att ha sitt säkrat.
Lite bakfyllesex hade ju varit guld i dag.

Permalänk
Medlem

Det man får göra för att få tag på nån är väl främst att sänka sin standard. Lyckades med att hålla standarden hög i mitten på tonåren men nuförtiden är det svårt med det. Är man för kräsen får man inte ligga.:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Jajo men det blir rätt tråkigt att jaga fitta varje helg efter ett tag.
Som en skiva med ett hack i typ...

Speciellt under hösten / vintern, då kan det vara rätt skönt att ha sitt säkrat.
Lite bakfyllesex hade ju varit guld i dag.

Haha. Kan skriva under på allt, särskilt de sista två raderna!

Permalänk

ehh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Singellivet suger bajs Inte ha någon att bry sig om och känna sig omtyckt av, ensam osv. Har ju vänner, men det är inte samma sak.

ja man vill ju ha en liten mutta att komma hem till ibland!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Re: ehh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
ja man vill ju ha en liten mutta att komma hem till ibland!

Mm ^_^x Min (inte så lilla) snopp kom hem till mig imorse efter han varit ute på rave. Bjöd honom på frukost på sängen med vitlöksbaguett som jag tryckt i ost i och värmt i micron lite, lite mandeltårta som han älskar och så hans favoritläsk som han alltid tycker är för dyrt för att unna sig själv. Han fick leva med att jag sjöng Ja må han leva också :] Såg så glad ut ^_^x

Permalänk
Medlem

Hmm, nu sitter man där med en jättesöt tjejs nummer i handen som hjärtat verkligen inte slår för :S. Fattar inte varför då hon är trevlig och ser bra ut och har typ samma intressen som mig och allt borde ju vara bra men känner typ inget, förutom att det är roligt att umgås som kompisar dvs. Jaja, får väl njuta av att vara singel ett tag till istället.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Hmm, nu sitter man där med en jättesöt tjejs nummer i handen som hjärtat verkligen inte slår för :S. Fattar inte varför då hon är trevlig och ser bra ut och har typ samma intressen som mig och allt borde ju vara bra men känner typ inget, förutom att det är roligt att umgås som kompisar dvs. Jaja, får väl njuta av att vara singel ett tag till istället.

vet exakt hur det är..
inte att man sitter där med ett nummer men med att man kanske ser någon snygg men egentligen inte alls dras till de.. typ som en gammal gräsklippare. något roligt gammalt men inte nått man behöver

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

vet exakt hur det är..
inte att man sitter där med ett nummer men med att man kanske ser någon snygg men egentligen inte alls dras till de.. typ som en gammal gräsklippare. något roligt gammalt men inte nått man behöver

Fast det är inte det att jag inte blir attraherad av henne egentligen för hon är liksom "min typ av tjej" om man säger så. Kan vara det att jag har kännt henne i över 3 år och att man har satt henne i kompisfacket för länge sedan.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Fast det är inte det att jag inte blir attraherad av henne egentligen för hon är liksom "min typ av tjej" om man säger så. Kan vara det att jag har kännt henne i över 3 år och att man har satt henne i kompisfacket för länge sedan.

Mjo kanske är så fast det är väl inget som hindrar att man går ett steg längre? det enda som kan hända är ju att man får jackpott eller att man förlorar en vän.

Visa signatur

I am Extrazz.