Permalänk
Medlem

Apple Keynote Bloopers

Hejsan alla macotogolister.

Jag är en gammal trogen pc-användare och har aldrig använt en mac i mitt liv och kommer nog aldrig att köpa en de närmaste åren. Måste dock erkänna att jag är lite avundsjuk på en del finesser ni har som inte andra bärbara datorer kan erbjuda, som t ex touchpaden med dess 20 funktioner, simpla konstruktionen på macbookarna och Steve jobs som representant.

Utan Steve Jobs tror jag Apple inte skulle vara där de är idag! Han är en riktigt bra talare, har bra humor och en förmåga att vända det omöjliga till möjliga. Ja kollar på alla keynotes Steve Jobs lägger upp med glädje! Därför har jag aldrig skrattat lika högt som när han gör lite misstag här å där under sina keynotes. På videon nedan kan ni kolla på en del samlingar som har gått genom åren. Mina favoritscener är minuten innan han börja använda cameran. Ni får kolla det är verkligen värt en titt

http://www.youtube.com/watch?v=KsKKQNZG3rE

Ja är lite intresserad av var man kan finna "hela" keynotes från videon, helst den med "Massive Branch Prediction Logic"-blooper.

Va tycker ni om apples keynotes?

P.S Sökte men hitta ingen liknande tråd

// PC

Visa signatur

Dator: AMD64 3600+ 65nm - Geforce 6800NU - 4x1024 Corsair 5400 - 1.5TB Hårddisk - Biostar TA690G m-atx - Antec Sonata ::
Sony Playstation 3 :: Sony KDL-40D3000 -

Permalänk
Medlem

> Va tycker ni om apples keynotes?
Bra om man tar det för vad det är…
…och förhållandevis sansade och smooth trots allt om man jämför med…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Hehe den var ganska rolig.
Apples keynotes brukar alltid vara riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Massive Branch Prediction Logic kommer från G5-keynote, tror det är WWDC 2003.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Massive Branch Prediction Logic kommer från G5-keynote, tror det är WWDC 2003.

Kikade man så fanns det ju OS9-grejor i ihopklippet oxå.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Man kan prenumerera på keynotes från Apple i iTunes. Vet dock inte hur gamla som finns med, inte allt för gamla tror jag.

Permalänk
Medlem

Tycker att det är trevligt att titta på applekeynotes men det är svårt att få tag på de som är äldre än något år, är det någon som har något tips på ställe där man kan hitta dem, förutom youtube...

Visa signatur

Asus X53KA * AMD TURION TL58 @ 1.9 GHz * 2 GB 667MHz * ATI Radeon HD 2600 512MB DDR2 * 15.4" WXGA 1280x800 * Windows Vista home Premium * WD Elements ½TB * G15 * Icemat siberia * MX518 * Qpad XT-R
Opera user, CS player

Permalänk
Medlem

Haha, han är dock jäkligt skön när det inte går som det ska

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"