Permalänk
Medlem

Va er själva det är de bästa, var snäll och överös kvinnan med vackra ord och komplimanger... kort sagt, var ridderlig. Sen kan man ju alltid gå förbi i KVV kläder och se snygg ut... det funkar fint

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Medlem

Lukta gott och dela ut kramar är poppis också ^^,

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ninnuam
Va er själva det är de bästa, var snäll och överös kvinnan med vackra ord och komplimanger... kort sagt, var ridderlig. Sen kan man ju alltid gå förbi i KVV kläder och se snygg ut... det funkar fint

så man ska va sig själv men ändå inte? ;P

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Lukta gott och dela ut kramar är poppis också ^^,

Kjamar!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
så man ska va sig själv men ändå inte? ;P

Vaddå, är inte alla killar riddare by default? *världsbild krossad* xP

Permalänk
Medlem

Jag menar snarare att de flesta är ju snälla men kanske inte visar det alltid pga att man ska va så satans kewl å dryg som ju är så på modet hehe
Sluta falla för grupptryck

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk

Jag ses nog inte som snäll. typ bara knäpp haha.. rätt blyg av mig inför de mesta jag träffar. fast kan babbla som fan till en del.

Mja. fan på tok för mycket variabler som måste klaffa ^^ suck.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag ses nog inte som snäll. typ bara knäpp haha.. rätt blyg av mig inför de mesta jag träffar. fast kan babbla som fan till en del.

Mja. fan på tok för mycket variabler som måste klaffa ^^ suck.

äh, tjaffs.

jag är sjukt dryg,konstig och svår att fatta sig på men inte stoppar det tjejerna från att intresera sig.
kör håt och skit i om det skiter sig. livet gpr vidare.

är det änns nån som har fått nått tips, sen provat et och visat att det funkade i denna tråd?

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Mjo. sant det finns alltid någon som tycker om en men men,. känner inga tjejer ens som kompis .. har inga rediga polare häller. vet inte ens hur man börjar snacka med tjejer ^^ Suger tot. men men. nja gäller nog bar vara sig själv, våga och vara social.
Men vad ska man göra nere på stan helt jävla själv liksom. känns ju helt utstött.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Söndagsångest. Det är fina grejer. ..... fan.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Haha, okej.

Har förövrigt sett typ en tjej på Swecs IRC..

vems mamma var det som logga in o sa att maten e klar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance

Haha.. finns faktist många tjejer på Swec's IRC. fast de brukar sällan säga att de är tjejer.. vem vill ha 75 komentarer om MSN PLX! av en massa P14.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Kanske inte 100% träffsäker, men han har en del poäng i det han säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance

*morr*

Citat:

Haha.. finns faktist många tjejer på Swec's IRC. fast de brukar sällan säga att de är tjejer.. vem vill ha 75 komentarer om MSN PLX! av en massa P14.

Så farligt är det faktiskt inte

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
*morr*Så farligt är det faktiskt inte

JASSÅ, du lever fortfarande ser jag

Permalänk
Citat:

Mjo. sant det finns alltid någon som tycker om en men men,. känner inga tjejer ens som kompis .. har inga rediga polare häller. vet inte ens hur man börjar snacka med tjejer ^^ Suger tot. men men. nja gäller nog bar vara sig själv, våga och vara social.
Men vad ska man göra nere på stan helt jävla själv liksom. känns ju helt utstött.

Ja det är en bra fråga jag tror vi är många som känner så. Man kan hänga på stan hela dagarna utan att ha rätt att prata med någon, har man bara fått stämpeln så att folk ser ner på en så kvittar det vad man försöker säga.

En morgon när jag åkte ett fullsatt tåg så kom det in en primadonna på slutet som såg att det fanns en ledig plats i kuppen, hon gick dit för att sätta sig men fick se att i sättet bredvid satt en kille som såg lite konstig ut. (vilket han inte kunde hjälpa) Hon sa då högt fy fan och vände och satte sig i trappuppgången och jag hade så lust att gå och läxa upp henne, men av p.g.a. mitt eget redan dåliga samhällstatus struntade jag i det.
Dessutom var hon är ju knappast ensam med den synen, då ingen satte sig bredvid honom utan folk valde heller att stå/sitta på golvet i över 1h. -Jag själv satt på de riktiga platserna bredvid en arbetskamrat.

Nå folk i allmänhet gillar att se ner på folk, tjejer/damer gör det dock ofta p.g.a. de vet att vissa killar i brist på socialtumgänge ofta blir konstiga. Och det är då helt omöjligt att få kontakt med någon tjej på stan, då de redan innan man har öppnat käften har dragit sina slutsatser om att man bara är ute efter sex och kan vara beredd att ta till våld för att få det. Så stan är kört, däremot kan man börja med någon hobby och på så sätt ställa oskyldiga frågor och sedan kanske knyta vänskap.
Jag själv funderar just på någon hobby där man just kan komma i kontakt med folk och då även kvinnfolk. Någon som något bra tips? Vad hobbyn handlar kvittar fullständigt, jag kan gå med i AFA & Hitlerjugend samtidigt om det så innebär ett socialt liv. (lite för gammal för de båda dock och sedan vill jag inte hålla på politik)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleepyoh
Rally - Varmkorv.

Rally var ett program som gick på P3 (99.3) för några år sedan, klockan 5 på fredagar tror jag det var, kan vara lördagar. Roligt program, gjorde om låtar osv!:)

Det var det bästa man visste på den tiden ju

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Ja det är en bra fråga jag tror vi är många som känner så. Man kan hänga på stan hela dagarna utan att ha rätt att prata med någon, har man bara fått stämpeln så att folk ser ner på en så kvittar det vad man försöker säga.

En morgon när jag åkte ett fullsatt tåg så kom det in en primadonna på slutet som såg att det fanns en ledig plats i kuppen, hon gick dit för att sätta sig men fick se att i sättet bredvid satt en kille som såg lite konstig ut. (vilket han inte kunde hjälpa) Hon sa då högt fy fan och vände och satte sig i trappuppgången och jag hade så lust att gå och läxa upp henne, men av p.g.a. mitt eget redan dåliga samhällstatus struntade jag i det.
Dessutom var hon är ju knappast ensam med den synen, då ingen satte sig bredvid honom utan folk valde heller att stå/sitta på golvet i över 1h. -Jag själv satt på de riktiga platserna bredvid en arbetskamrat.

Nå folk i allmänhet gillar att se ner på folk, tjejer/damer gör det dock ofta p.g.a. de vet att vissa killar i brist på socialtumgänge ofta blir konstiga. Och det är då helt omöjligt att få kontakt med någon tjej på stan, då de redan innan man har öppnat käften har dragit sina slutsatser om att man bara är ute efter sex och kan vara beredd att ta till våld för att få det. Så stan är kört, däremot kan man börja med någon hobby och på så sätt ställa oskyldiga frågor och på så sätt knyta vänskap.
Jag själv funderar just på någon hobby där man just kan komma i kontakt med folk och då även kvinnfolk. Någon som något bra tips? Vad hobbyn handlar kvittar fullständigt, jag kan gå med i AFA & Hitlerjugend samtidigt om det så innebär ett socialt liv. (lite för gammal för de båda dock)

Gå med i AFA, det enda du behöver för att få ligga där är pallesjal, converse och att memorisera lite floskler, sedan är du good to go!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Gå med i AFA, det enda du behöver för att få ligga där är pallesjal, converse och att memorisera lite floskler, sedan är du good to go!

Ja, undra hur många som är med i extrempolitiska föreningar enbart för att få ett socialt liv.
Nå som jag senare tillade, inga politiska hobbys för min del.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Ja, undra hur många som är med i extrempolitiska föreningar enbart för att få ett socialt liv.
Nå som jag senare tillade, inga politiska hobbys för min del.

99%?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Alla är vi olika, jag föredrar att supa, knarka, gå på krogen, försöka vara häftig och hitta one night stands, andra föredrar hobbies (iofs kan min sysselsättning också räknas som hobby?).
Nätdejting kanske? Jag har försökt mig på det lite halvt... har registrerat mig men inte orkat skriva till någon men jag har hört att det funkar för vissa.

Permalänk
Medlem

Har haft tjej sen kanske 2 månader tillbaka.
visst har man väl haft tjejer efter sig nångång ibland på krogen men va fan, nu är det mer och mer.
VARFÖR är det så att det känns som att man blir uppraggad mer när man väl har flickvän?
Blir nästan förbannad.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Alla är vi olika, jag föredrar att supa, knarka, gå på krogen, försöka vara häftig och hitta one night stands, andra föredrar hobbies (iofs kan min sysselsättning också räknas som hobby?).
Nätdejting kanske? Jag har försökt mig på det lite halvt... har registrerat mig men inte orkat skriva till någon men jag har hört att det funkar för vissa.

Mkay..? Kanske inte ska ha med det på nätdejtingen som hobby bara... Tror inte att man får ha med knark alls där. Har för mig att jag blev nekad efter att ha skrivit att "jag varken knarkar, snusar, röker, eller dricker"... Tydligen inte lämpligt? Skitsida (glömt vad den hette dock).

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Har haft tjej sen kanske 2 månader tillbaka.
visst har man väl haft tjejer efter sig nångång ibland på krogen men va fan, nu är det mer och mer.
VARFÖR är det så att det känns som att man blir uppraggad mer när man väl har flickvän?
Blir nästan förbannad.

Kanske är för man är mer avslappnad. klär sig lite snyggare och bara fökjer strömmen..

Om du vill så kan du ckiak över nåågra till mig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Mkay..? Kanske inte ska ha med det på nätdejtingen som hobby bara... Tror inte att man får ha med knark alls där. Har för mig att jag blev nekad efter att ha skrivit att "jag varken knarkar, snusar, röker, eller dricker"... Tydligen inte lämpligt? Skitsida (glömt vad den hette dock).

Det vet jag inte, jag skrev lite skämtsamt en gång.
Kort och gott att jag sökte en sockermamma, samt att jag hade grova problem med både alkohol och droger samt att jag var arbetslös och inte hade några planer på att någonsin arbeta (därav sockermamma).
Det hade dom ingenting emot...

Permalänk
Medlem
Citat:

Det vet jag inte, jag skrev lite skämtsamt en gång.
Kort och gott att jag sökte en sockermamma, samt att jag hade grova problem med både alkohol och droger samt att jag var arbetslös och inte hade några planer på att någonsin arbeta (därav sockermamma).
Det hade dom ingenting emot...

Haha.. That makes me wanna spank 'em senseless..!

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Haha.. That makes me wanna spank 'em senseless..!

Skriv det och alla tjejer kommer vara på dig i tron att du är "badass"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Skriv det och alla tjejer kommer vara på dig i tron att du är "badass"

Tyvärr är det kanske så... Vore dock att locka till mig "fel sort".

Really not that kinda guy

Personlighet varar längst, or so I hope..

Visa signatur

Permalänk

Då har vi änn en gång varför tjejer dras till så kallade bad guy...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Då har vi änn en gång varför tjejer dras till så kallade bad guy...

den återkommande frågan, som man aldrig kommer att veta 100% säkert

diskuterade detta själv med en tjejkompis(18) som förklarade att det helt enkelt var mer spännande, och att dom kunde fixa till dom. att hitta den där snälla killen djupt innuti dom och ta fram honom. + att hon ville toffla, inte ha en toffel

sen om den förklaringen var bra och logisk är en annan sak, men den förklarade ju endel. men det lär vara väldigt personligt och olika till varför vissa tjejer gillar "badboys" men detta verkar ändras med åldern-.

hur är det förresten med oss killar, vad är det för typ av tjejer vi tycker är speciellt intressanta? tycker ni om tjejer som är motsvarigheten till "badboys"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
den återkommande frågan, som man aldrig kommer att veta 100% säkert

diskuterade detta själv med en tjejkompis(18) som förklarade att det helt enkelt var mer spännande, och att dom kunde fixa till dom. att hitta den där snälla killen djupt innuti dom och ta fram honom. + att hon ville toffla, inte ha en toffel

sen om den förklaringen var bra och logisk är en annan sak, men den förklarade ju endel. men det lär vara väldigt personligt och olika till varför vissa tjejer gillar "badboys" men detta verkar ändras med åldern-.

hur är det förresten med oss killar, vad är det för typ av tjejer vi tycker är speciellt intressanta? tycker ni om tjejer som är motsvarigheten till "badboys"

Jobba för att få en snäll och ta skiten under tiden, istället för att få en snäll rent naturligt? Mja, kan ju få hållas.

Vidare då... Hm.. Skulle nog vilja ha en snäll och trevlig tjej, gärna gilla anime (ett + i kanten, om än nästan ett måste) ..Lät nästan som en annons, oh well...

Badass tjejer är väl oftast sk. "problembarn" ? Vilket jag försöker hålla mig undan ifrån..

Visa signatur