Dell bekämpar AIDS med motivlackade datorer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Jag är faktiskt (med k) 100% seriös, som sagt ingen tvingar en.. våldtäkt (utan c) är tyvärr en sak man inte rår för, inget är perfekt.
MEN hur många HIV män våldtar? alltså påtvingad sex inte så som med HIV-mannen eller fjanten som locka till sig unga tjejer där "offren" var ovetande om HIV men ingen tvång fanns med på bild.

Du får ju tänka på att där HIV sprids som värst så finns det folk som inte vet någonting om sjukdomen eller hur man skyddar sig mot den. Det handlar ju inte bara om att ta hand om de som redan är smittade utan om att försöka förhindra att viruset sprider sig genom att informera om det.

Sen är det ju ett antal barn som föds smittade t ex, men de får väl också skylla sig själva att de inte drog på sig en helkroppskondom i livmodern och installerade ett HIV-filter i navelsträngen antar jag? Var inte så trångsynt.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Du får ju tänka på att där HIV sprids som värst så finns det folk som inte vet någonting om sjukdomen eller hur man skyddar sig mot den. Det handlar ju inte bara om att ta hand om de som redan är smittade utan om att försöka förhindra att viruset sprider sig genom att informera om det.

Sen är det ju ett antal barn som föds smittade t ex, men de får väl också skylla sig själva att de inte drog på sig en helkroppskondom i livmodern och installerade ett HIV-filter i navelsträngen antar jag? Var inte så trångsynt.

Bra exempel är också att många tror att om man har hiv/aids att om man har sex med ett barn som är friskt så ska man bli botad.

Liksom redan där visar ju bara att dom vet absolut inget.

Visa signatur

| Steam - Toivo |