Fler nyheter till SweClockers läsare

Permalänk
Medlem

Bara undrar om detta är normalt.
Tycker IE7 äter lite väl mycket minne

Har inte kollat tidigare men ser mycket ut.
Bara SweC uppe och nystartad browser.

Firefox3 hemma äter inte så här mycket det vet jag i alla fall ^^;

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gronsaken
Rent upplysningsvis fungerar sidan väldigt dåligt nu layout- och innehållsmässigt nu om man använder IE6.

I övrigt gillas idén.

Jag håller HELT med.
Rubrikerna på nyheterna står inte för mig längre, och klickar jag på "läs mer" för att komma in i artikeln så står kommentarerna som brukar vara nedanför nyheten OVANPÅ artikeltexten så det blir oläsligt. Går att klicka på kommentarerna dock. Men jag vill ju läsa nyheterna..... (Om någon missförstått så har jag också IE6)

Visa signatur

Intel Core i5 760, Gigabyte P55A-UD4, 2x4gb 1333mhz, 120gb Intel 510 SSD + Hitachi 2TB 59xx rpm, Corsair HX650 nätagg, Fractal Design R4 White.

Permalänk
Medlem

Samma här, är helt paj i explorer.
Dock verkar det fungera perfekt i firefox vilket jag kört på sweclockers ett tag i vilket fall eftersom explorer varit småbuggigt här en längre tid. I explorer ändrar sidorna form efter de laddat fördigt, siten verkat vara allmänt tungdriven för explorer etc och till min förvåning försvann allt sånt när jag råkade surfa in med forefox.