Permalänk
Medlem

hjälp macbook pro

sitter nu här med min nya macbook pro, men har ingen aning om hur man bytter mellan grafik korten
så snälla hjälp mig nu
Kan lägga till att jag undrar hur man börjar med adium, hur man lyckas logga in och så...

Permalänk
Medlem

Du byter grafikkort genom att gå till Bildskärmsinställningar tror jag och loggar ut och in från OS X.

Med Adium börjar du lättast med att skapa ett konto, sen markerar du det kontot och sen står det nog Aktivt eller något sånt, därefter Arkiv och så borde det finnas någon knapp där du kan logga in

Visa signatur

Mac mini | M2 | 24 GB LPDDR5 | 512 GB SSD | macOS 15.2 Sequoia

Permalänk
Medlem

Tack, hittade grafik korten tillslut ändå, pillade runt lite extra

Permalänk
Medlem

om du har många småfrågor om mac skulle jag rekomendera macworlds fourm. Där hittar man svaret på det mesta om man söker...

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem

Eller www.99mac.se, dom är schyssta!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zightx
Eller Google

Haha, riktigt härlig sida!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luna83
Kan lägga till att jag undrar hur man börjar med adium, hur man lyckas logga in och så...

Adium är faktiskt väldigt enkelt, du väljer att lägga till ett konto där du förmodligen väljer MSN. Där efter fyller du bara i din vanliga MSN-kontomail och ditt lösenord sen är det bara till att tuta och köra. Lek gärna runt i inställningarna och kolla in Xtras, finns en hel del saker att skruva på.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)