COD 5 World at War Zombie mode!

Permalänk
Medlem

Spelar alla på pc?... Jag har också det på ps3, fast inte en enda spelar zombie mode! Irriterande :/. Om någon har ps3 med cod5 adda mig, så kan vi spela zombie mode =).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Jag lirar bara på Xbox360. Jag och en kompis lirade på splitscreen och kom till level 17 Hur långt har ni kommit på konsol?

Visa signatur

Chassi: NZXT H2 White | Moderkort: Asus P8P67 PRO B3 | Processor: Intel i5 2500K | Processorkylare: Cooler Master 412S | RAM: Corsair 12 GB 1600MHz | Grafikkort: Geforce GTX 560 | Nätaggregat: XFX 750W Modular | Hårddisk: Western Digital Green 1TB | SSD: Corsair Force GT 120GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bajenkobra
Jag lirar bara på Xbox360. Jag och en kompis lirade på splitscreen och kom till level 17 Hur långt har ni kommit på konsol?

Hur spelar ni Zombie mode på splitscreen?
När jag trycker COOP sen splitscreen finns inget zombie mode alternativ att välja, bara vanliga missions.

Hur gör du exakt för att spela det med din kompis?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Hur spelar ni Zombie mode på splitscreen?
När jag trycker COOP sen splitscreen finns inget zombie mode alternativ att välja, bara vanliga missions.

Hur gör du exakt för att spela det med din kompis?

Man måste ha klarat ut single campaign.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Man måste ha klarat ut single campaign.

Jag har gjort det och jag kan spela Zombie Mode men bara ensam, det går inte på splitscreen.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Klarade level 20! ;););;););)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zelxi
Spelar alla på pc?... Jag har också det på ps3, fast inte en enda spelar zombie mode! Irriterande :/. Om någon har ps3 med cod5 adda mig, så kan vi spela zombie mode =).

vad är ditt namn på ps3an ? samma som på forumet ? skulle vart kul att lira lite zombie mode

Permalänk
Medlem

Level 30 på 3 pers...

Permalänk
Medlem

grymt Xerbee ,har bara klarat till lvl 26

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Level 30 på 3 pers...

http://pici.se/thumbs/t_HfhEHXAYf.gif

Skulle vara kul att veta vilken strategi ni använder?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soulis
Skulle vara kul att veta vilken strategi ni använder?

Öppnar "Hell rummet" vid 6-7. En tar det rummet, en tar stora där man börjar och den sista slumpar till Ray Gun. Man växlar hela tiden så alltid någon slumpar medan de andra tjänar poäng.

Beroende på tur och sådant så har alla Ray Gun runt 15-20. Den gången vi kom till 30 där så fick vi på typ 11, 15 och 20 om jag minns rätt. Drog upp till övervåning på 22 via trappan i "Hell rummet" och ställde oss rakt ovanför trappan som går från rummet där man börjar. Choke points i dörren in och fönstret till höger som är precis ovanför trappan. Sen håller två av oss dörren och den tredje ansvarar för fönstret. Efter det gäller det bara att inte slösa ammo genom att skjuta på samma gubbe samt ha tur med Max Ammo samt Insta Kill. IK kör alla med browning eller BAR typ. BARen har fördelen att den går att köpa på övervåningen mellan rundor. Har man tid över kan den som tar fönstret slänga nades också mot dörren då de inte skadar medspelare utan bara sig själv och zombies.

Vi jobbar på en ny taktik som kommer att spelas imorgon, då hoppas vi slå level 30.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Öppnar "Hell rummet" vid 6-7. En tar det rummet, en tar stora där man börjar och den sista slumpar till Ray Gun. Man växlar hela tiden så alltid någon slumpar medan de andra tjänar poäng.

Beroende på tur och sådant så har alla Ray Gun runt 15-20. Den gången vi kom till 30 där så fick vi på typ 11, 15 och 20 om jag minns rätt. Drog upp till övervåning på 22 via trappan i "Hell rummet" och ställde oss rakt ovanför trappan som går från rummet där man börjar. Choke points i dörren in och fönstret till höger som är precis ovanför trappan. Sen håller två av oss dörren och den tredje ansvarar för fönstret. Efter det gäller det bara att inte slösa ammo genom att skjuta på samma gubbe samt ha tur med Max Ammo samt Insta Kill. IK kör alla med browning eller BAR typ. BARen har fördelen att den går att köpa på övervåningen mellan rundor. Har man tid över kan den som tar fönstret slänga nades också mot dörren då de inte skadar medspelare utan bara sig själv och zombies.

Vi jobbar på en ny taktik som kommer att spelas imorgon, då hoppas vi slå level 30.

Härligt att höra. Bästa man lyckats med är level 21 men då var vi dock bara 3 personer. När man bara hoppar in på ngn "server" så är det tyvärr så många som kör med unlimited ammo vilket gör det så förbaskat tråkigt.

Ser fram emot den nya map packen o den nya zombie kartan. verkar grymt rolig. såg precis att ni också bara är tre stycken. imponerande!

Permalänk
Medlem

Hur spelar man ensam, har inte riktigt fått ordning på det!?

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk

Hur är kartorna i CoD 5 jämfört med CoD 4?
Är dem större eller lika pyttesmå..?

Permalänk
Medlem

finns det någon som har problem med att starta upp när man ska spela zombi skivan är i men när man hostar eller ska försöka gå med någon vän så stannar/hängersig spelet mv micke

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk

skit vad jag vill ha. Ni som har skulle kunna starta en grupp och lira med varandra

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

De som vill köra zombie med mig på xbox får gärna lägga in mig på friendlist. / jonte9999 @xbox live

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb