Vad är .001 , .002 osv för fil ?

Permalänk

Vad är .001 , .002 osv för fil ?

Försöker bränna en backup på spelet Left.4.dead till xbox360. Men jag får inga .ISO filer i min download.
Filerna heter "dnl-l4d.001" "dnl-l4d.002" "Dnl-l4d.003" osv.
Kommer dessa att funka att bränna i tex Nero? eller måste jag konvertera dom eller nått?

Visa signatur

PewPew laserpanda

Permalänk
Medlem

Läs reglerna i forumet!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

sweclockers är inte rätt plats för sån diskussion.

Permalänk

öppna första med winrar sen drar du ison till önsskad plats

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberphreak
öppna första med winrar sen drar du ison till önsskad plats

tror det är fler som ska läsa reglerna ,men jag läser upp den för dig o TS

§ 7
Piratkopiering

Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen kring ”privatkopiering” är väldigt ospecificerad och föränderlig. Vi är inte jurister som kan se till varje enskilt fall och bestämma om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna. Likväl är det tillåtet att diskutera överföring av film och musik till sin bärbara mediaspelare, förutsatt att man inte är tvungen att kringgå kopieringsskydd för att göra det.

§ 8
Uppmaning till brott

Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till olika sorters brott.

DU bröt just mot regel 8

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

som sagt så är det ett brott mot forumets regler så vi kan inte svara utan att stå inför en eventuell varning. Ställ frågor som denna på t.ex Flashback istället.

Visa signatur

| e2160@3200mhz | p6n sli v2 | 9600gt@690/1850/995 |

Permalänk
Sötast

Om du ska bränna en backup av din Left 4 Dead så är det bara att sätta i din orginalskiva och bränna en backup på den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av manuari11
Försöker bränna en backup på spelet Left.4.dead till xbox360. Men jag får inga .ISO filer i min download.
Filerna heter "dnl-l4d.001" "dnl-l4d.002" "Dnl-l4d.003" osv.
Kommer dessa att funka att bränna i tex Nero? eller måste jag konvertera dom eller nått?

Ett tips är att du besöker http://forum.psxcare.com/support/

Där finns nästan all hjälp man behöver när det gäller detta.

Permalänk
Avstängd

nu har du fått mer hjälp en du va värd, nu kan tråden låsas anser jag innan fler som inte läst reglerna skriver.

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM