Tjena!
Har skrivit på flashback angående detta problem men grabbarna där klarar väl inte av dessa fel så måste väl vända mig till eliten
Kopierar in samma text som jag skrev där:
"Formaterade om datorn här om dan och slängde in XP SP2. Har sedan början fått virus efter virus, trojaner mestadels. Har NOD32 på datorn, fullt uppdaterad etc. Rensar såklart bort virusen så fort dom kommer.
Så jag tänkte att man kanske skulle uppdatera genom windows update för att råda bot på problemen. Men skiten funkar inte?
Får detta meddelande på deras hemsida när jag tryckt på "Snabb installation".
"Det har inträffat ett problem och den begärda sidan kan inte visas. Via länkarna nedan kan du söka information om problemet. Felnummer: 0x80070002 "
Läste runt på google lite och hittade detta: http://www.updatexp.com/0x80070002.html.
Följde guiden men när jag ska slå igång automatiska uppdateringar via KÖR så kommer detta upp: "Det gick inte att starta tjänsten automatic updates på lokal dator Fel 2: Det går inte att hitta filen".
Vad är detta?
Försökte sedan att installera SP3 manuellt men det ville sig inte heller. Kom upp ett felmeddelande som sa att "ndis.sys" används och att jag ska stänga av programmet som använder det
Visst jag kan ju formatera om igen men Gud så jobbigt att ställa in datorn till ens tycke igen! Räcker med att man gör det varje halvår.
Hoppas att ni kan hjälpa mig!