Permalänk
Medlem

iphone missade samtal

Hej.

Det är nämligen så att min iphone funkar att ringa på och att skicka sms med men att ta emot samtal och sms har den lite större problem med.

det händer väldigt ofta att jag har fått missade samtal även när jag haft den på mig. jag vet att det inte har med ljudlösknappen att göra.
så fort jag tar upp mobilen ur fickan så har jag precis ett samtal på minuten. om jag tar upp mobilen ur fickan för att pilla med den och kl är 13:57 så står det att jag fått ett missat samtal precis samma minut dvs 13:57. sen när jag kollar med den som ringt så har personen ringt kanske en halvtimme innan.

någon som känner igen detta problem och har en lösning så var god skriv i denna tråd.

Permalänk
Medlem

Återställ i iTunes.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk
Medlem

jo det har jag gjort och det hände egentligen ingenting förutom att alla apps försvann. verkar dock inte finnas någon direkt lösning till detta problem.

Permalänk
Medlem

Kontakta Apple och sen får du troligtvis skicka in luren. Men har ingen aning om vad det kan vara för något.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Känns som att en service av telefonen är på sin plats. Jag har inte stött på dessa problem med min iaf.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem

Hej andrews, Känner igen ditt problem på pricken, upplever exakt samma problem som dig... fick du någon lösning på problemet ? skulle uppskattas om du i såfall kunde skriva i tråden hur du gick till väga