Vilken film såg du senast?

Permalänk

2001, ganska bra film 7/10

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk

Altered

Snurrig film och lite B på vissa ställen. men jag gillade den på något sätt men inget jag skulle glo så dirext på igen... 4/10

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv

Schindler's List HDTV

Att man får se alla groteska detaljer gör verkligen denna film till något unikt. Man förstår verkligen hur jävligt judarna måste haft det. Väldigt välgjord och gripande!

9/10

Permalänk
Medlem

Rock n rolla

Blä! får man säga så?
Riktigt dålig film som totalt saknade all form av underhållning som gör att man vill fortsätta se filmen.
den var tråkig, seg får nog höja mitt betyg på Quantum of solace för denna var verkligen sämre!

1/10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Rock n Rolla var rätt skön faktiskt på nåt sätt

Hm Jackie Chans thunderbolt 3/5

Alltid gillat hans filmer:p, finns ju bättre och sämre, denna var nånstans mellan, hans systrar blir kidnappade och nu måste han tävla med the badguys som kidnappade dem.

Filmen kunde ju varit bättre, scenerna och ljudeffekterna men på nåt sätt var den helt ok

Hm iofs de var ju inte den senast sedda film utan The accidental spy, även den med jackie chan

Permalänk
Medlem

Eternal sunshine of the spotless mind.
gick ju på tv4 film idag. Hade inte sett den sen den kom 2004.
Jösses vilken bra film det är.
6 av 5 möjliga

Permalänk
Medlem

Jumper - halvkass. 4/10

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk

Den sista samurajen. såg den när den kom ut och då tyckte man den var hel grym men nu så tyckte jag att den hade miss allt det där den gav mig första gången. men man förstår ända budskapet och stämningen i filmen men det är långt ifrån hur man kände första gången.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Underworld 3: Rice of Lyncans - Den var riktigt bra faktiskt! Har inte sett de andra underworld filmerna så det skall bli riktigt spännande att se de nu efter denna "pre-history" film. Dock var effekterna lite knäppa men riktigt spännande film i alla fall, är svag för sådana filmer.

8/10

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Fanboys

Hade höga förväntningar om denna film. Tyvärr levde den inte upp till dom.

6/10

Permalänk
Medlem

Låt den rätte komma in
5/5, 10/10, 5 S av 5 möjliga SWEclockers S

Är inget fan av svensk film men denna var wünderbar!

Permalänk
Medlem

Jag tog ännu en nostalgitrip i går.
American Ninja 2: The Confrontation

Vad kan man säga - Som vanligt med 80-talsfilmer så har de inte åldrats särskilt graciöst. Det som var sjukt coolt när man såg den första gången är nu bara en parodi.
Ninjorna suger verkligen på sin uppgift. De ska ju tillochmed vara genmanipulerade för att vara superninjor men de får ju stryk av ALLA. Nåja.
Alla slagsmål utkämpas i slow motion. Och då menar jag inte slow motion som i ren kamerateknik, utan alla slag är långsamma. De genmanipulerade ninjorna stannar upp och väntar på att bli slagna.

Jag ger den 3/5 Sjökor, endast för gamla minnens skull

Permalänk
Medlem

Dumb and Dumber - 8/10
Lika bra som alltid.

In America - 8/10
Gillade denna film skarpt, handlar om en familj irländare som flyttar till USA för att starta ett nytt liv.

Visa signatur

rragon

Permalänk

Första Jamesbond fillmen där den nya skådespelaren är med. Craig?
Tiden försvann ju iväg när jag kollade på den iaf. 3.5/5

Permalänk
Medlem

Inside Man - 9/10

Hur har jag kunnat missa den?! Måste ses!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Unknown

Ett antal män vaknar upp i en byggnad utan minnen. Det är uppenbart att ett slagsmål har ägt rum, vem är på vems sida? Lite smålik The Thing. Hade roligt med att försöka ligga före filmen hela tiden.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

The curious case of Benjamin Button - 8/10

Väldigt bra. Både rolig, glad och sorglig i en fin ballans. Cate Blanchett är rätt snygg också. Filmen var lite väl lång dock, nästan tre timmar.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Wolverine.. såg den nu under kvällen.. Inte bra, men inte dålig... Dock tveksam handling med inte de bästa skådespelar insatserna...

Permalänk
Medlem

crank 2, haha sjuk och sjukt underhållande. 7/10

Permalänk
Medlem

Pet Cemetary

6/10 för att den kändes gammal.

Permalänk

State of play, riktigt spännade rulle.

Permalänk
Medlem

The Illusionist - 8/10
Ocean's Thirteen 7/10

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Valkyrie - 9/10
RIKTIGT imponerad, vilken djävla rulle! Se den.

Fanboys - 7/10
Rätt okay underhållning.

Australia - 8/10
Okay handling, riktigt fina miljöer, bra skådespel.

Visa signatur

rragon

Permalänk

Motstånd.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Wolverine - Helt klart över förväntan, bra handling

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Zodiac - 7.5/10

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Den dära Wolverine på bio. Jag höll på att somna i biostolen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Den dära Wolverine på bio. Jag höll på att somna i biostolen.

kan hålla med om att den var lite seg
men annars så tycker jag faktiskt att den var rätt bra ändå

Permalänk
Medlem

Entrapment

10/10 Bra film med Sean Connery