Tips på apps till iTouch.

Permalänk
Medlem

Tips på apps till iTouch.

Tjena!

Jag har en iPod Touch som jag skulle vilja ha lite apps till!
Dom ska vara gratis, och finnas på installer/cydia eller app store! Teman är ingenting jag behöver, för där använder jag glasklart som jag trivs med.
Däremot spel, och andra program får ni gärna tipsa om.

/Freddan

Permalänk
Medlem

gpsPhone (Gameboy Advance-emulator) från cydia, eller någon annan rolig emulator.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nutshell
gpsPhone (Gameboy Advance-emulator) från cydia, eller någon annan rolig emulator.

Men då måste man köra med SSH va?
Det var sjukt segt att lägga över spel med det..

Permalänk
Medlem

ladda ner sway. sök på google * sway ipa. *

skrev fel

Visa signatur

antec mini p180 mATX asus p5kpl-am, shappire 5770, e7650 @ 3.2 ghz, corsair 450w, 4gb 6400 corsair, Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mixit
ladda ner sway. sök på google * swap ipa. *

Vad är sway?

Permalänk
Medlem

för att instalera såkallat ipa filer i din ipod behöver du göra detta.

You must have the MobileInstallation file patched

To get MobileInstallation patch:
1. Open Cydia.
2. Add cydia.hackulo.us as a source.
3. Search MobileInstallion and download it.

Visa signatur

antec mini p180 mATX asus p5kpl-am, shappire 5770, e7650 @ 3.2 ghz, corsair 450w, 4gb 6400 corsair, Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem

sway är enligt mig set roligaste spelet

http://iphoneapps.es/wp-content/uploads/sway_iphone_ipod_touc...

du är en apa typ så styr du hans händer då typ din höger tumme är hans höger arm osv du ska klara dig igenom banor

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

för att instalera såkallat ipa filer i din ipod behöver du göra detta.

You must have the MobileInstallation file patched

To get MobileInstallation patch:
1. Open Cydia.
2. Add cydia.hackulo.us as a source.
3. Search MobileInstallion and download it.

Hur ska man göra för att få in .ipa filer då?

Permalänk
Medlem

om du har instalerat MobileInstallation patchen så är det bara att föra över och sen laddar du ner ett gratis program från itunes igenom datorn. startar om ipoden sen är det klart. man brukar inte behöva instalera något gratisprogram eller starta om men det e säkrast att göra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hm, de två apps jag faktiskt använder på min touch är nog Morocco (Othello), Resistorcode.

Permalänk
Medlem
Citat:

om du har instalerat MobileInstallation patchen så är det bara att föra över och sen laddar du ner ett gratis program från itunes igenom datorn. startar om ipoden sen är det klart. man brukar inte behöva instalera något gratisprogram eller starta om men det e säkrast att göra

Vadå, föra över in i iTunes?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Hm, de två apps jag faktiskt använder på min touch är nog Morocco (Othello), Resistorcode.

Vart har du fått dom ifrån då? Appstore/Cydia?

Edit:
Såg att det var från appstore nu.

Permalänk
Medlem

Installation av .ipa-filer borde ni inte diskutera här då det oftast innebär att man installerar "crackade" program från app-store.

Alltså piratkopiering.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zawamura
Installation av .ipa-filer borde ni inte diskutera här då det oftast innebär att man installerar "crackade" program från app-store.

Alltså piratkopiering.

Jaja... Inge mer snack om det nu.. (a)

Mer tips på apps?

Permalänk
Medlem

Jag skulle föreslå att du köper Eliss som finns på App-Store, underbart spel som helt klart är värt pengarna.

Permalänk
Medlem

Jag fick tipset på ett spel som heter Drop7. Finns en demoversion på appstore och sen finns hela spelet att köpa för 22kr.

Helt galet beroendeframkallande!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zawamura
Jag skulle föreslå att du köper Eliss som finns på App-Store, underbart spel som helt klart är värt pengarna.

Fixar Eliss just nu. Ska prova det om en stund.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag fick tipset på ett spel som heter Drop7. Finns en demoversion på appstore och sen finns hela spelet att köpa för 22kr.

Helt galet beroendeframkallande!

Ska prova demo versionen

Permalänk
Medlem

Airport Mania kostar typ sju spänn. Rätt så kul.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Musikälskare

De jag har på Iphonen

SPEL

- Flick Fishing
- Airport Mainia
- Flight Control
- Touch Grind
- Galaxy On Fire
- iFighter
- Tiki Towers
- Tap Defence

PROGRAM

- ProCamera
- WebMsgr
- Wikiamo
- Free Memory
- Remote pad
- TED
- Go Manga

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?