Färdiga datorpaket: bra eller anus?

Permalänk
Medlem

Det är alltså sämre minnen till samma pris? (dyrare egentligen tom)

Han uppskattade leveranstiden till 2-3 veckor. Inte särskilt sugen på att vänta så länge men känns heller inte så kul att få sämre minnen. Hittade dessutom en recension nu där det även stod att dessa minnen hade en tendens att bli väldigt varma och kan därför fucka up kylningen.

Edit: Är de här minnena något att ha istället? Det är högre klockhastighet men de kostar bara 2 kronor mer av någon anledning.

Eller kan någon kunnig ge mig ett exempel på bra minnen jag kan ta istället? De får gärna kosta nån 20:a mer då inet redan erbjudit mig de andra som kostade 30 kronor mer.

Permalänk
Medlem

Glömde ta med de i mitt svar på lian li chassit. Läste att du va lite fundersam på om Noctuan fläkten fick plats. De inga som helst problem, de finns gott om plats över. Va själv lite skeptisk när ja titta på lite bilderå reviews. Men som sagt, chasit svlde den med.

De enda "riktiga" nackdelen ja kan komma på med chasit är att, på vänstra sidplåten har du en insugs fläkt utan dammfilter. Känns som dom missade den detaljen

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club