Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Var köpte du fläkten?

http://www.dustinhome.se/pd_5010154080.aspx

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
de har rea nu.

Whut, jag tycker dom har rea exakt hela tiden
Om man ser på reklamen på tv osv.

2st burkar "lackstift" till bilarna

Permalänk
Medlem

Blev ett par shorts för mig med, från Åhlens.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
http://www.dustinhome.se/pd_5010154080.aspx

Sweet! Tack! Vi har så varmt på jobbet... Försökte modda ihop något med gamla fläktar men det failade bara, blev för korta kablar ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
Whut, jag tycker dom har rea exakt hela tiden
Om man ser på reklamen på tv osv.

Förvisso, men på olika saker!
Nu har de ta tre betala för två, samt 2 för 299!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Dell UltraSharp 2209WA

Beställde igår, får den idag eller imon

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Som utlovat tidigare, lite bilder på mitt senaste inköp. Skivstång, vikter, skivstångsställning samt en bänk. Allt handlat från Ölme Body Power Equipment.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Musikälskare

Detta är kärlek! <3

Nu ska de in i kylen!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Detta är kärlek! <3

Nu ska de in i kylen!

Oh, yeah!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Detta är kärlek! <3

Nu ska de in i kylen!

http://nordfoto.se/dump/dew.JPG

Aldrig druckigt men har man spelat rush så vet man vad det är iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Aldrig druckigt men har man spelat rush så vet man vad det är iaf

Jag tycker att det smakar ungefär som Sprite med mindre kolsyra.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Jasså? du råkar inte veta var man kan få tag på någon burk ?
Tror aldrig jag sett det i någon affär iofs så tittar jag så sällan vad det finns för läsk dessutom.. typ bara cola och pepsi i hyllorna här.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Musikälskare

Bara hittat de på ICA Maxi här i Malmö

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

HFX Micro M2

Display hade varit fint men man kan inte få allt.

Permalänk

Den var redigt fin.. fast utna loggan på framsidan

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Den var redigt fin.. fast utna loggan på framsidan

Håller med, ska kolla om det går att gömma den på ett snyggt sätt med nån typ av plastfilm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jasså? du råkar inte veta var man kan få tag på någon burk ?
Tror aldrig jag sett det i någon affär iofs så tittar jag så sällan vad det finns för läsk dessutom.. typ bara cola och pepsi i hyllorna här.

Som sagt, kika på Ica maxi och city gross USA hylla. Kostar dock 10kr/burk så vette tusan om det inte är bättre med öl

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Som sagt, kika på Ica maxi och city gross USA hylla. Kostar dock 10kr/burk så vette tusan om det inte är bättre med öl

City Gross får vi först till hösten här (ska installera deras transformator i veckan)
Ica Maxi har ett väldigt dåligt utbud. knappt ens det finns fanta.

Öl är jag för stunden inte förtjusti men jag tar emot det mesta folk inte vågar/orkar drick upp.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
City Gross får vi först till hösten här (ska installera deras transformator i veckan)
Ica Maxi har ett väldigt dåligt utbud. knappt ens det finns fanta.

Öl är jag för stunden inte förtjusti men jag tar emot det mesta folk inte vågar/orkar drick upp.

ICA Maxi har ju allt? I alla fall här i Malmö.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

kan finnas lokala skillnader.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Kan ta o posta i tråden för första gången, intressant tråd att följa btw

Detta är två stycken s.k spindlar till snöskotern jag har, de är frästa ur alu block och anodiserade...
En polare och jag har som projekt att uppgradera och lätta framvagnen nu under sommaren genom bl.a dessa spindlar och egentillverkade A-armar

Var även på Biltema idag och köpte dessa knäskydd som verkar riktigt prisvärda, ledade och känns rätt kvalitativa ändå, 99kr

Edit:

Äh, eftersom det är så lite snöskotrar här på Swec kan de kanske sjysst med nått udda, showar lite med några bilder på fordonet i fråga

Och tja man e troligen en av få här som faktiskt smålängtar efter vintern just nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Håller med, ska kolla om det går att gömma den på ett snyggt sätt med nån typ av plastfilm.

Kolla så att det inte bara är något tunnt kromat klistermärke, det var det på en annan låda jag byggde...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx

Och tja man e troligen en av få här som faktiskt smålängtar efter vintern just nu

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_33/26050000-26059999/...

Hoppas det är fler än oss två som längtar till vintern i alla fall.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Äntligen orkat lägga in bilderna på datorn!

Ett par Dior Homme - Black Tie 90/S

Köpta på Marega Optik i Lund för 2440:-
Grymt skön kvinna i kassan. Fick nycklarna till alla montrar så man fick gå runt och testa och pilla själv. Fick även mycket bra tips av henne

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Lite skön musik till sommaren. Heaven And Hell.

Sen hade vi en liten test på "läsk" från över där härom dagen. Den ända som man kan dricka av dessa är Mtn Dew. Smakar typ dansk citron vand. Resten kan man ha att rengöra ugnen med.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Musikälskare

Skriv va du tycker om de läskarna ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Di flesta av di torde funka bättre som lavemang:P

Visa signatur

*.*

Permalänk

En sony ericsson w508 vit.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av logoz
Som utlovat tidigare, lite bilder på mitt senaste inköp. Skivstång, vikter, skivstångsställning samt en bänk. Allt handlat från Ölme Body Power Equipment.

http://pici.se/pictures/hzmAafxPQ.jpg
http://pici.se/pictures/soRmuToVn.jpg

Ser ut som stången redan kröker sig vid 135kg, har varit intresserad av ett liknande paket men blivit avrådd för just stångens kvalité, känns svikten påtagligt?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Proffsmoddare

Köpte lite filmprylers

Mitsubishi HC5500 Full 1080p HD

Yamaha RX-V465 5.1 Reciever

Dynavoice M-65 paket

Kingpin VFS300-16:9 131tum ramspänd projektorduk

Proson Satellitstativ Trä 70 cm

En första bild på testkörning av Projektor och duk dock med gamla högtalare eftersom de nya inte hade hunnit komma då bilden togs.
(Grabben lirar SoulBlade 4 för de som undrar)

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Hedersmedlem

älskar sånna setups.. dom är så mäktiga.