Permalänk
Medlem

Kritik på Clan hemsida

Jag har suttit nästan hela morgonen nu och knåpat ihop något som jag tror kanske kan bli en clan hemsida. Är lite osäker på main-contentan men ... aaa säg vad ni tycker.

Vill liksom bara veta om jag är på rätt väg...

http://www.schello.se/portfolio/copycatgaming.jpg

PS. Den är inte helt klar, det saknas footer osv, så skriv ingenting om det tack!

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.40Ghz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 1 TB HDD / Geforce GTX 580 / Acer s273HL 27" LED

- Windows 8? Avgå!

Permalänk
Medlem

mörkare färg på "last forum posts" och på "war-scores".
den dära "undermenyn" kan vara lite större text på med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag som alltid har ogillar clansidor för dom är så stereotypiska men denna var helt ok!

Iaf, enda jag möjligen skulle haft en liten åsikt om är inloggningsområdet ovanför headern, vad händer när man är inloggad, är den fortfarande kvar då? Visst är det inte många pixlar men man skall helst försöka få med så mycket av huvudområdet på en hemsida utan att behöva scrolla!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

Tycker den ser ut som alla andra. Vilket varken är bra eller dåligt. Om du gjort allt själv har du ganska bra koll, och då kan du ju gärna göra något mer "eget".

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

Tackar tackar för responsen!

För att svara på både x-per och Ghost_Overdoze inlägg så gjorde jag en clansida mest för att liksom, hålla designflödet igång. Det har gått ett par veckor nu sedan mitt senaste jobb och då stannar man liksom av lite.

Jag håller mer er att clansidor är väldigt stereotypiska och att dom ser ut som alla andra, därför så kan jag berätta att det här är min första clansida som jag någonsin gjort. Men det är mest bara för att hålla designflödet igång som sagt.

// Tulle

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.40Ghz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 1 TB HDD / Geforce GTX 580 / Acer s273HL 27" LED

- Windows 8? Avgå!