Windows 7 problem med CS 1.6

Permalänk

Windows 7 problem med CS 1.6

Tja!

vet inte om jag kommit rätt nu men jag har ett litet problem med windows7

När jag spelar cs, så laggar det till i en halv sec varje 5 sec typ vet nån vad det här beror på? det är inte att min dator inte klarar av det har meeer än nog för att jag ska klara att spela cs med windows 7. WoW har jag inge problem med alls när jag spelar.

Permalänk
Medlem

Re: Windows 7 problem med CS 1.6

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecsta-flow
Tja!

vet inte om jag kommit rätt nu men jag har ett litet problem med windows7

När jag spelar cs, så laggar det till i en halv sec varje 5 sec typ vet nån vad det här beror på? det är inte att min dator inte klarar av det har meeer än nog för att jag ska klara att spela cs med windows 7. WoW har jag inge problem med alls när jag spelar.

snor tråden lite :D.. ja du det blir så för mig med iaf när nån ska säga nått comando som enemy spotted eller nått så brukar det lagga till för mig tycker det e lite konstigt

Permalänk

Okey, nja vet om det är så för mig. men det är jävligt konstigt att just mitt kära cs ska krångla

Permalänk
Medlem

allt funkar perfekt för mig med 1.6 iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen

Samma här, Är du säker på att du har ställt in rätt rates?

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen

va bra då. men det är många som har samma problem som mig har jag forskat fram. men ingen vet varför så glider runt på sidor och söker lite svar och tips

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Samma här, Är du säker på att du har ställt in rätt rates?

Ja säger det nu redan. har rätt rates om jag inte skulle behöva ändra nu när jag ändra till windows 7. så då vet alla de och det är inte nått om grafik kort eller själva datorn. kan spela crysis 2 med högsta grafiken, så datan går inte att klaga på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecsta-flow
va bra då. men det är många som har samma problem som mig har jag forskat fram. men ingen vet varför så glider runt på sidor och söker lite svar och tips

Det är ju jävligt svårt att göra en vettig analys av ditt problem eftersom du inte ens berättat vad du har för hårdvara. Rent teoretiskt skulle det kunna röra sig om micro stuttering pga. en SLI-/Crossfire-konfiguration, men orka sitta och gissa sig fram till vad du kör för setup/antivirus/firewall/router.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Hedersmedlem

Inte korsposta.
*låst*