Permalänk
Medlem

GUIDE: Gör din Kvinna glad

Gör din Kvinna glad

I den här guiden ska du få lära dig några enkla knep för att göra din Kvinnas liv lite gladare och enklare. Det är inte svårt. Läs vidare så ska du få se!

BLOMMOR
De flesta Kvinnor tycker om blommor. Eftersom inte alla har väldigt mycket pengar att röra sig med, behöver man inte lägga flera hundra kronor på en stor extravagant blombukett. Någonting enklare är lika uppskattat!
En populär och uppskattad blomma är Gerbera. Gå till närmaste blomsterhandel och välj ut en Gerbera i valfri färg. Be floristen göra ett mindre arrangemang med just den blomman. Enkelt, effektivt och kostar runt en 50-lapp.

HÅLL ORDNING
Det här är VÄLDIGT viktigt och gratis! Plocka upp efter dig! Kvinnor är oftast lite mer ordningsamma i sin natur och går ofta och plockar upp efter andra även om dom inte tycker om att göra det. Gör din Kvinna lycklig och plocka upp efter dig själv. Organisera dina papper så att dom inte ligger framme i högar. Skaffa ett tidningsställ till alla dina tidningar som säkerligen ligger och dräller på opassande ställen. Sist men inte minst: INGA SMUTSIGA UNDERKLÄDER/STRUMPOR PÅ GOLVET! Det finns absolut en tvättkorg någonstans i lägenheten/huset. Använd den.

STÄDNING
Få saker uppskattas så mycket av Kvinnor som en partner som städar. Utnyttja det. Att dra en sväng runt bostaden med Snabeldraken tar inte många minuter. Vill du verkligen ligga på plussidan, dammsug även listerna samt under tassarna till köksbord och stolar. Ett tips om du bara har några minuter på dig och inte hinner göra det ordentligt: Dammsug bara runt kanterna och i hörnen. Det är där det mesta av dammet samlas och en panikstädning är bättre än ingen städning alls.
Lär dig dammtorka! Det är inte speciellt svårt, bara tråkigt. Det första du borde göra är att införskaffa dig en dammvippa i microfiber. Kostar 20-30kr och underlättar nånting otroligt. Du kan även tvätta den i tvättmaskinen om den blir alltför smutsig.

Grabba tag i handtaget på dammvippan och ta en tur runt hemmet. På högblanka saker syns damm bäst, så var extra noga du då dammar av dessa eftersom det syns om du fuskat. Kom även ihåg att den samlar på sig allt damm, så du måste gå ut och vifta av den då och då.

MAT
Mata din Kvinna. Alla kanske inte är mästerkockar men det är bara att försöka. Det behöver inte vara en överdådig måltid. Köttbullar med sås och potatis går bra det också om det är allt du klarar av vid spisen. Det viktiga är att du dukar fint. Kom ihåg då du dukar att det finns etikettsregler för hur besticken ska ligga vid tallriken! Gaffeln på vänster sida och kniven på höger med eggen pekandes inåt! Tänd ljus och lägg fram servetter istället för hushållspappersrullen. Gör gärna en sallad till. Det funkar även jättebra med rivna morötter om salladen lyser med sin frånvaro.

MASSAGE
Massera gärna din Kvinna. Det är skönt och avslappnande. Kvinnor är ofta mer stressade än männen är. Dom klämmer även in sina fötter i osköna skor så fotmassage brukar vara uppskattat. Om du inte är bra på att massera, kan du gå till hälsokostaffären och köpa en massagekula. Den kan vem som helst använda och den kostar runt 100 kronor.

GE KOMPLIMANGER
Vi tycker alla om att känna oss uppskattade, men är ibland lite dåliga på att uttrycka det. Ge din Kvinna komplimanger! Ge komplimanger om kläder, humör, utseende etc. Nästan allt funkar.
V A R N I N G: Ge inte din Kvinna komplimanger om STÄDNING, DISKNING, STRYKNING eller TVÄTTNING!!! Har prövat detta och det är inte att rekommendera. Ingen vet varför. Undvik!

DOM SMÅ SAKERNA
Det är oftast dom små sakerna som uppskattas mest. Det kan vara en post-it-lapp med ett gulligt meddelande eller ett utklippt hjärta lämnat vid hennes dator. Frukost på sängen eller bara en kopp kaffe/te när hon minst anar det.

SLUTORD
Hoppas att du har fått några bra tips här och att de fungerar lika bra för dig som de gör för mig.

Kvinnor är underbara.

Visa signatur

C2D E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 TWIN | Gigabyte GA-P35-DS3 | Asus Extreme GeForce 8800GTS 640MB | WD Raptor 74GB | HP w2207 | JBL Creature II

Permalänk
Medlem

Jag förstår din tanke men jag har faktiskt bara fått frågan "Nu får du välja! Mig eller datorn" en gång i mitt liv. Jag känner fortfarande att jag valde rätt så denna guiden är nog inget för mig

Men det finns säkert andra som skulle välja annorlunda och då kommer denna guiden garanterat till hands

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Jag har en förstående Kvinna... Så länge jag pysslar om henne så får jag sköta mina intressen också.

Visa signatur

C2D E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 TWIN | Gigabyte GA-P35-DS3 | Asus Extreme GeForce 8800GTS 640MB | WD Raptor 74GB | HP w2207 | JBL Creature II

Permalänk

Jo det är gött med en förstående tjej, hon vet vad jag gillar att göra och det har hon inga problem med att jag gör. För bara någon vecka sedan körde hon mig 1 mil tur och retur för att jag skulle kunna hämta flytande kväve.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Det är äkta kärlek det!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Bra guide, men tyvärr gillar kvinnor olika grejer, min tjej lämnade mig för en 46 årig direktör, och han blev hennes nya sugar daddy. Min tjej va 17 år gammal och jag va då 19 år........pengar verkar spela stor roll

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Bra guide, men tyvärr gillar kvinnor olika grejer, min tjej lämnade mig för en 46 direktör, och han blev hennes nya sugar daddy. Min tjej va 17 år gammal och jag va då 19 år........pengar verkar spela stor roll

Oj det var ingen liten åldersskillnad, om hon var 17år antar jag att hon bodde hemma. Följde hennes nya pojkvän med henne hem någon gång eller?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Vad ser en 46-åring hos en 17-åring? Usch och fy..! Hoppas bara att han inte hade några egna barn. Dom borde ju ha varit äldre än vad hon var.. :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja undra vad han ser hos en 17-åring. är ju bara att säga gz till snubben.

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poison
Jag förstår din tanke men jag har faktiskt bara fått frågan "Nu får du välja! Mig eller datorn" en gång i mitt liv. Jag känner fortfarande att jag valde rätt så denna guiden är nog inget för mig

Men det finns säkert andra som skulle välja annorlunda och då kommer denna guiden garanterat till hands

va valde du datorn eller? hehe

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Bra guide, men tyvärr gillar kvinnor olika grejer, min tjej lämnade mig för en 46 årig direktör, och han blev hennes nya sugar daddy. Min tjej va 17 år gammal och jag va då 19 år........pengar verkar spela stor roll

17åriga tjejer är omogna dom vill prova på allt o lite till , ett seriöst förhållande får mn först om tjejen är 26-35år

Nu är inte alla så men det är som sagt ingen ovanlighet att en tjej på 17 år pluss minus några år ,gör en sådan sak. dock förstår jag inte hur dom kan vilja vara med en gubbe på 46år.För det skulle ju för fan kunna va hennes far. Fast vi vet ju inte om hon blivit av med sin far pga dödsfall eller nått. så hon vill ha någon att stötta sig mot. Pengar är åxå en grej tjejer vill åt , dom vill bli bjudna bortskämda osv. Synd bara att Många tjejer vill vara så. Hade jag varit tjej då hade jag gett lika mycket som jag får

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

V A R N I N G: Ge inte din Kvinna komplimanger om STÄDNING, DISKNING, STRYKNING eller TVÄTTNING!!! Har prövat detta och det är inte att rekommendera. Ingen vet varför.

haha, klockrent

Ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

trevlig läsning, bra idé som skapar en intressant diskussion! även intressant att läsa era egna upplevelser i kommentarerna

Permalänk
Avstängd

Att smeka, krama och pussa hennes själ tycker jag man bör göra.<3:) Det andra är något man gör som en effekt av att man har pussat hennes själ.:)

Själv tycker jag inte att städning är tråkigt: det är som att bygga en dator = resultatet blir bländande och man känner sig som en kung i sitt rena rike.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Att smeka, krama och pussa hennes själ tycker jag man bör göra.<3:) Det andra är något man gör som en effekt av att man har pussat hennes själ.:)

Själv tycker jag inte att städning är tråkigt: det är som att bygga en dator = resultatet blir bländande och man känner sig som en kung i sitt rena rike.:)

Tror varje Kvinna vill ha nån som dig.

Visa signatur

Permalänk

jag tycker faktiskt inte häller att det är så tråkigt att städa, på med lite musik bara!

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
jag tycker faktiskt inte häller att det är så tråkigt att städa, på med lite musik bara!

Håller med, men inte fan ids man göra det för det.

Permalänk

Något som garantera livar upp städningen är Mustasch!, Perfekt städmusik!

Kan rekomendera att dra ner persienner/dra för gardiner om du har lätt för att skämmas, för det är baskemig svårt att låta bli att dra fram luftgitarren!

Visa signatur

Core i7 6700k, Msi Z170m mortar, 16gb Hyperx DDR4, Evga GTX 970 4gb ACX 2.0+ SSC, Corsair hydro H100i , Corsair Carbide Air 240 , Fractal Design Integra M 750w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkstrom
Något som garantera livar upp städningen är Mustasch!, Perfekt städmusik!

Kan rekomendera att dra ner persienner/dra för gardiner om du har lätt för att skämmas, för det är baskemig svårt att låta bli att dra fram luftgitarren!

Hahaha, kan inget annat än att hålla med. In Flames går också bra att städa till om man har det lite stressigt.

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Pick upp coin, insert the coin in the slot, drop your happy value and see the game smile back

alt svar

Se till att central-smörjning funkar å inte börjat rosta å gnissla
5min/dag är allt som krävs för en underhålls fritt system

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.