Visa signatur
Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex
Har lite funderingar ang strömförbrukning mellan en T-modell eller tex en P eller L modell. Jag vet att en T drar 30 - 39W och en P max 25W men vad drar en laptop totalt?
Söker efter en laptop som har prestanda nog för att klara av lite spel men samtidigt kan klara sig lite längre utan nätsladd när det behövs.
Det jag lutar mot just nu är att satsa på en p8700 eller en p7450 som processor och kombinera det med ett lämpligt grafikkort i klass med Nvidia GT130m eller bättre prestandamässigt. Men problemet jag nu står inför är dels om det är värt att leta efter en lämplig laptop med P processor eller om det inte gör nån skillnad om man har en P eller en standard T processor.
Sen vilket grafikkort ska man välja om man vill ha ett som drar så lite ström som möjligt när man arbetar i office osv men som samtidigt klarar att leverera minst som ett GT130m?
///Discharged
Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.