Permalänk
Medlem

Ännu ett köp Torchlight för 40kr

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Tror ni att de lägger ut GTA IV igen för 7euro ?

Permalänk
Medlem

Är Foreign Legion:Buckets of Blood kul? Spel som jag gillar är väl typ CoD,TF2,Fallout 3.

Tänkte köpa Borderlands, men avvaktar med de lite dyrare spelen tror jag. Är det kul?:p

Btw kostar "Unreal Deal" 13E medan själva UT 3 kostar 19. Sinnes!

Permalänk
Medlem

Hittills har jag köpt:

* Dragon age: Origins
* Empire: Total war
* Stalker: Shadow of Chernobyl
* Stalker: Clear Sky
* Battlefield 2 pack
* AI War: Fleet Command

Farligt med rea enligt min mening! Bra gjort av Steam iaf ;).

// X

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Farenheit
Tror ni att de lägger ut GTA IV igen för 7euro ?

Det låter väldigt osannolikt.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
För mig blev det Day of defeat:source för 70kr.

När & om det kommer en rea på Gta iv igen, den som skickar mig ett PM får en Cyberkram.

Det är nog slut på rea för det spelet denna gång. Du missade den under förra helgerbjudandet för ca 1-2 månader sedan med? Samma pris då med har jag för mig.

Permalänk

Fick bli torchlight och audiosurf, båda hade trevliga priser.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

Tror dom drar in massor med pengar på detta...
Man får sånt köp begär med så bra erbjudande steam har, speccielt eftersom det bara varar en dag måste man "passa på". Köpte cs source när den kostade 5e, total war 2.5e, stalker 2e, battlefield, 5e. Och jag har aldrig köpt spel på steam förut, tyckt att dom är dyrare än butiker med ack så fel.

Permalänk
Medlem

Har 29,5 euro att spendera. Tips?:D

Permalänk
Medlem

Vänta och se om det kommer något roligare imorrn, tyckte inte det var så jätteroliga titlar idag.

Edit: Dock så kan du ta en titt på Far Cry. Laddar ner mitt nu, ska bli kul med lite nostalgi känsla!

Permalänk

Köp inte Dragon Age, det är nog billigare på CDON.com, de tar 249 kronor för det, vet inte hur lång tid deras erbjudande gäller.

Permalänk
Medlem

Joo, väntar nog. De jag har i tanke att köpa är ändå på rea tills allting tar slut, var inte spel som bara är billiga i en dag. Får se imorgon.

Permalänk
Medlem

har köpt Id-super pack. Helt sjukt värt alltså

Och för guds skull köp: Torchlight

Det är grymt! x)

Permalänk
Medlem

Nån mer som har köpt Red Faction Guerrilla och upplever de väldigt tungdraget?

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Nån som tror dawn of war complete pack kommer komma på ett erbjudande?
det kostar just nu 6euro mer en att köpa allt löst?
jag hoppas det eller thq complete pack kommer billigt snart

Permalänk
Medlem

Id super pack. Nån annan som har problem med att få DOOM3 fungera i widescreens upplösning?

Varför vågar de inte dra ner priset på MW2 :D?

Inte för att jag tänker köpa det men jag har tänkt på varför priset på det spelet är fortfarande fast spikat på 59.99 aka 60£?

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Id super pack. Nån annan som har problem med att få DOOM3 fungera i widescreens upplösning?

Varför vågar de inte dra ner priset på MW2 :D?

Inte för att jag tänker köpa det men jag har tänkt på varför priset på det spelet är fortfarande fast spikat på 59.99 aka 60£?

Google är din vän: http://www.widescreengaming.net/wiki/Doom_3

Det har nog också med Activision att göra, Valve kan nog inte styra priserna alltför mycket själva.

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt sökt på google efter dessa lösningar och har följt alla instruktioner men när allt är sparat och startar om spelet då går körs spelet i 640x480 upplösning. Det är nog ingen big deal men jag kanske kommer fixa det senare idag så tack för svar.

Ja det är nog Activision som har hand om priserna

BFBC2 here i come

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Det är nog slut på rea för det spelet denna gång. Du missade den under förra helgerbjudandet för ca 1-2 månader sedan med? Samma pris då med har jag för mig.

Okej... Får hålla utkik lite mer

Permalänk
Medlem

Meh, MW2 kostar ju ca 450 spänn i butik, så kan ju knappast vara bara Activision som styr... Ärligt talat är ~600 spänn för steamversionen rena rånet, men spelet säljer som smör iallafall verkar det som, så antar att de inte kan stå emot att tjäna en hacka

Så de ger med ena handen och tar med andra, men det kunde vara värre

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Har dom höjt priset på Star Wars-premier pack? Har för mig att det kostade runt 10 euro inte 22.

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whiip
Har dom höjt priset på Star Wars-premier pack? Har för mig att det kostade runt 10 euro inte 22.

Packet innan var JEDI KNIGHT pack.
Detta är STAR WARS pack som innehåller Battlefront 2 mm.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Yupp yupp, två till köp
Torchlight och X-Com: terror from the deep, en klassiker som är bara ett måste i spelsamlingen.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Packet innan var JEDI KNIGHT pack.
Detta är STAR WARS pack som innehåller Battlefront 2 mm.

Jo jag vet att det va Star Wars pack jag tittade på. Helt säker. "Mycket underhållning för pengarna" tänkte jag då, men det är det ju knappast om det kostar 22 euro. (snål)

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman

Varför vågar de inte dra ner priset på MW2 :D?

För att det fortfarande säljer väldigt bra och för att det är Activision.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | OS: Nobara Linux 40

Permalänk

Tråkigt med erbjudande på två Dragon Age (vanliga och deluxe edition) dom kunde haft något annat istället.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoohoomoo
Tråkigt med erbjudande på två Dragon Age (vanliga och deluxe edition) dom kunde haft något annat istället.

Då DA:O förmodligen är årets spel så uppskattar nog många att spelet får lite lägre pris. Själv hade jag hellre sett 10 euro lägre på åtminstonde grundutgåvan.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whiip
Jo jag vet att det va Star Wars pack jag tittade på. Helt säker. "Mycket underhållning för pengarna" tänkte jag då, men det är det ju knappast om det kostar 22 euro. (snål)

Öh..

Star Wars pack är den dom la till, idag, som inte funnits förut.
Jedi Knight pack låg på 9 euro och hade 5st JEDI KNIGHT spel.

Star Wars packen för 22 är 10 spel för dubbla priset.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Blev left for dead 2 för mig, 37€ helt ok pris:)

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk

Jag köpte Audiosurf, Nation red och Alpha Prime och så CODMW2 med, men det köpte ja i affären

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5