Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
Project Reality - BF2 mod, må sakna dagens grafik men har gameplay så det räcker och blir över. Inte särskilt realistiskt kanske, mer av en teamplay-mod.

Afghanska rebeller, genom kikaren, anfaller en US "Fire base"
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22010-01-1100...
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22010-01-0723...

HMMWV squad undersöker "by"(BF2 motorn har sina begränsningar i storlek såklart)
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22010-01-0423...
Big Red
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22010-01-0123...
Bradley "tracked"
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22009-12-2622...
Ny snöbana som kom i julas.
http://i114.photobucket.com/albums/n277/Uffeh/BF22009-12-2601...

Hmm man kanske ska installera BF2 igen dock så har min skiva försvunnit
Antar att Dice inte har laglig nerladdning om man har en köpt key

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Avstängd

Kunde ha varit bra. Spelet är väldigt orealistiskt. Exempel är att om man blev upptäckt av fienden så räckte det med att man kikade över kanten (om fienden var nedanför där du är) så träffade fienden dig även om avståndet var så att man knappt såg fienden. Dörrarna kunde man inte öppna på vanligt sätt utan det var skjutdörrar i hela spelet. Norrmän säger jag, har dom några vettiga programmerare där?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Kunde ha varit bra. Spelet är väldigt orealistiskt. Exempel är att om man blev upptäckt av fienden så räckte det med att man kikade över kanten (om fienden var nedanför där du är) så träffade fienden dig även om avståndet var så att man knappt såg fienden. Dörrarna kunde man inte öppna på vanligt sätt utan det var skjutdörrar i hela spelet. Norrmän säger jag, har dom några vettiga programmerare där?

Ja buggit var det och det kom aldrig någon officiell patch. Men jag tyckte det var skitspännande eftersom det var så jäkla noga att inte bli upptäckt och det gällde att spara på ammon. Har för mig att det fanns en bana där man gick bland trasiga hus vid en väg i ett snölandskap och det kom något typ av fordon (helikopter eller stridsvagn) och det var skitsvårt att klara banan eftersom man inte kunde spara utan var tvungen att göra en hel bana på en gång.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
PvP = Player(s) vs Player(s). Så när man spelar mot en annan spelare i en duel i Borderlands, så spelar man helt enkelt inte mot en verklig person, utan mot en bot? Hm. Visste faktiskt inte det. Sry.

Nog med offtopic nu!! Om ni vill fortfarande diskutera om vad PvP egentligen inte är och vad som är MMO och vad som inte är det, skicka ett Privat Meddelande till mig! Capish??

Visst om du ska vara sån så får du väl vara det men Duel är knappast "PVP" och att säga att man kan köra mot andra i Borderlands är ju rätt löjligt då en Duel inte räknas som PVP utan mer ett tidsfördriv i det spelet. Duel i t.ex wow är inte klassat som PVP heller direkt.

hade det varit PVP i BL så hade man kunnat haft t.ex Deathmatches eller en vanlig playthrough fast där man spelar ensam och dödar andra spelare.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Visst om du ska vara sån så får du väl vara det men Duel är knappast "PVP" och att säga att man kan köra mot andra i Borderlands är ju rätt löjligt då en Duel inte räknas som PVP utan mer ett tidsfördriv i det spelet. Duel i t.ex wow är inte klassat som PVP heller direkt.

hade det varit PVP i BL så hade man kunnat haft t.ex Deathmatches eller en vanlig playthrough fast där man spelar ensam och dödar andra spelare.

Men ta det över PM istället, sa jag ju!! När ska du lyssna på folk? När du är 80 och är sjuk?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Men ta det över PM istället, sa jag ju!! När ska du lyssna på folk? När du är 80 och är sjuk?

du är inte precis bättre när du fortsätter skriva här istället för att du ska börja skriva pm

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
du är inte precis bättre när du fortsätter skriva här istället för att du ska börja skriva pm

Har faktiskt haft den tanken.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Rastar råttan på ringen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Hem ljuva Tamriel! Bjuder på lite mer kodak-moments

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Sötast

*Brum brum brum*

HOPPA!

Oops?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
HOPPA!
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Shot0104.PNG

Hur lyckades du med det där? Påminner lite om Midtown madness 2 där det fanns ett höghus man kunde köra uppför och sen kasta bilen ut från taket.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Hur lyckades du med det där? Påminner lite om Midtown madness 2 där det fanns ett höghus man kunde köra uppför och sen kasta bilen ut från taket.

Om du ser där alla polis bilar är så finns de en lek plats, den är rejält buggag och kör han in i gungställningen så flyger han iväg

Finns en massa klipp om den där på youtube, där folk hoppar iväg me bilar och de

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

Flashar lite med min C30 T5-R

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniac
Rastar råttan på ringen

http://www.nogarage.co.uk/gallery/39_12_01_10_1_58_46.jpeg

Är det där Forza? Ser väldigt coolt ut av det man får se av din bild

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Är det där Forza? Ser väldigt coolt ut av det man får se av din bild

Jäpp det stämmer bra det

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Flashar lite med min C30 T5-R

http://pici.se/pictures/czdeSJyPv.jpg

Hur fungerar Gta i multiplayer när man har "hackat" in nya bilar? Kan man bli bannad eller nåt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjedjick
Hur fungerar Gta i multiplayer när man har "hackat" in nya bilar? Kan man bli bannad eller nåt?

Om det inte ändrats det senaste halvåret så: Nej. GTA4 har inget Fusk-skydd alls, räkna med att du stöter på en fuskare minst 1 gång i timmen, ofta sånna som spawnar hundratals båtar tills servern krashar.

Annars har jag sett någon som som fått sin spelarmodel att se ut som ett dinosaurieskelett som åker runt och skjuter RPG's med maskingevärshastighet.

Jag tror faktiskt det är omöjligt att bli bannad.

Permalänk

den lilla stunden man faktist lyckas ta ögonen ifrån den hetaste spel bruden någonsin så märker man att tomb raider underworld är sannerligen ett jävla snyggt spel

balans balans!

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

med allt snack om mp screns så tänke jag visa lite hur det ska gå till

Visa signatur

Är dysse så stavfel kommer sälan ensamma

Permalänk
Medlem

;D

Permalänk
Avstängd

Vad är de där för pixlar:O?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Shit! Perspektivet är helt skruvat. Skulle gissa på att det är ultima online.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Shit! Perspektivet är helt skruvat. Skulle gissa på att det är ultima online.

Nej dummer, det är ju Tibia

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3D | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RX 7900 XT | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M | Noctua NH-U12S PnP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antiblaxx
Om du ser där alla polis bilar är så finns de en lek plats, den är rejält buggag och kör han in i gungställningen så flyger han iväg

Finns en massa klipp om den där på youtube, där folk hoppar iväg me bilar och de

När du säger det så känns det lite bekant faktiskt. Har nog sett nån sån video.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av topfuel
Nej dummer, det är ju Tibia

Underhållning på Hög nivå! HAHA!

Permalänk

Det står tibia i vänstra hörnet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eroish
Underhållning på Hög nivå! HAHA!

Vad, att du missade att det stod högst upp i vänster eller att han inte missade det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ i7-13700KF || CM MasterLiquid ml360r || Kingston fury 64GB DDR5 6000Mhz || MSI MAG Z970 Tomahawk || KFA2 RTX 3080TI || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk
Citat:

[i]Ursprungligen inskrivet av Eroish
*Tibia Bild*

;D [/B]

Fan va gött o se!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Vad, att du missade att det stod högst upp i vänster eller att han inte missade det?

Huh? jag som la upp bilden, jag vet vad det är för spel... spelet i sig är underhållning!