Permalänk
Medlem

BÖRJA ANVÄNDA PUNKT! gud vad förbannad jag blir:)

btw, hur gammal är du?:O

Permalänk
Avstängd

jag är 15år. jag är inte bra på punkter som jag sagt innnan.

Visa signatur

antec three hundred | amd 5200+ | MSI K9N6PGM2-V | corsair 2gb 800mhz | asus 9500gt magic 512mb | Wd 320gb | corsair 400w |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doctor01

Ålder spelar ingen roll. Jag skriver med punkt och är 16.

17 år idag hehe Ingen koll!

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quickzor
BÖRJA ANVÄNDA PUNKT! gud vad förbannad jag blir:)

btw, hur gammal är du?:O

Lugna ner dig!! akta så du inte åker på en hjärtinfarkt

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doctor01

Jag fyllde 16 för bara nån vecka sen, jag använder ALLTID punkt så skyll inte ifrån dig på nåt sånt!

Visa signatur

En dator med 5 år på nacken känns inte värd att skriva ut i signaturen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swink
Jag fyllde 16 för bara nån vecka sen, jag använder ALLTID punkt så skyll inte ifrån dig på nåt sånt!

Där hade du ingen punkt. Man ska aldrig säga alltid.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjobban112
Där hade du ingen punkt. Man ska aldrig säga alltid.

Man har inte en punkt innan/efter ett utropstecken.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Man har inte en punkt innan/efter ett utropstecken.

Va?.!.; Det visste jag inte.!;. Haha. Han skrev ju att han ALLTID använder punkt,.!;: så jag konstaterade bara att han inte gjorde det i den meningen.!.

Permalänk
Citat:

Va?.!.; Det visste jag inte.!;. Haha. Han skrev ju att han ALLTID använder punkt,.!;: så jag konstaterade bara att han inte gjorde det i den meningen.!.

Allltid när man ska ha punkt ja... Använd de rätta om du vet hur man gör,blir drygt att läsa utan punkten eller när du har 47 .! som nu

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Allltid när man ska ha punkt ja... Använd de rätta om du vet hur man gör,blir drygt att läsa utan punkten eller när du har 47 .! som nu

Jag tycker att jag var så extremt tydlig med min ironi i senaste inlägget, men nu känns det som att du inte förstod den. Detta är en av orsakerna till att jag inte gillar att skriva med folk på internet.

Eller så är du ironisk nu och så förstår jag inte det. Haha.

Permalänk
Citat:

Jag tycker att jag var så extremt tydlig med min ironi i senaste inlägget, men nu känns det som att du inte förstod den. Detta är en av orsakerna till att jag inte gillar att skriva med folk på internet.

Eller så är du ironisk nu och så förstår jag inte det. Haha.

Jag förstod precis Kontrade bara med lite seriös ironi

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Jag förstod precis Kontrade bara med lite seriös ironi

Aah, den ädla konsten. Den är inte alltid så lätt att förstå bara genom att läsa.

Edit: Nu får vi sluta spamma här tror jag, annars kommer det någon suris och klagar.

Permalänk
Citat:

Aah, den ädla konsten. Den är inte alltid så lätt att förstå bara genom att läsa.

Edit: Nu får vi sluta spamma här tror jag, annars kommer det någon suris och klagar.

Haha sant, speciellt ironi är svårt att läsa sig till om man inte använder masa smileys och andra tecken

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Haha sant, speciellt ironi är svårt att läsa sig till om man inte använder masa smileys och andra tecken

Men det blir ganska roligt med missförstånd också. Nästan roligare om folk inte förstår ironin och blir sura. <-- Är annars en bra smiley för ironi, då den faktiskt heter "roll eyes (sarcastic)".

Permalänk
Citat:

Men det blir ganska roligt med missförstånd också. Nästan roligare om folk inte förstår ironin och blir sura. <-- Är annars en bra smiley för ironi, då den faktiskt heter "roll eyes (sarcastic)".

Använder bara haha

Visa signatur