ett hd 5970 för 2k på blocket!

Permalänk
Avstängd

ett hd 5970 för 2k på blocket!

det ligger ju nu ett hd 5970 för 2.1k på blocket ...jag säger detta för att jag inte tänker köpa det för mitt chassi är alldelse för litet

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Låter som luredrejeri......

Permalänk

jag ser då inget HD5970 för 2.1k på blocket? länk tack

Permalänk
Avstängd

Leetboy igen, han trollar. Han sa även att han köpte ett 5850 för 1.5k

Dont feed the trolls now.

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos
Leetboy igen, han trollar. Han sa även att han köpte ett 5850 för 1.5k

Dont feed the trolls now.

kolla du ens på blocket? såg det själv så men är antagligen fejk :/

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Såg det också.. länk:

http://www.blocket.se/vasterbotten/GIGABYTE_ATI_HD5970_2GB_GD...

Måste vara sjukt svårsålt för det där priset =P hade han satt 3500 så hade det varit mera trovärdigt..
men man ska inte vara 100% säker att det är lurendrejeri

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Why r u tr0lin us?

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Avstängd

Varför ens posta den där?
Det är ju så fejk det kan bli.

Inget telefonnummer.
Adressen är åt helvete så ingen ska kunna hämta den.
Om någon mailar och frågar om man kan hämta kommer denne inte få nåt svar (Ni kan ju pröva)
Priset är alldeles för billigt.

Vilket svin, blir så less. Dom förstör för oss andra.

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk

frågan är nu, vilken dumsnål svensk ska gå på detta och köpa det med förskottsbetalning?

Permalänk
Medlem

Nån som bor i närheten och kan vilja köpa den?
Ifall han säger att den redan är såld kan man ju ringa anonymt efter och fråga ifall den finns kvar så man ser om han bluffade.

Edit. Kom på att man kan ju spamma mailen lite om man vill ^^

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

annons.nr.1 "Helt nytt! Kvitto och 24 månaders garanti.
Säljes efter plöstsligt ändrade familjehållande."

annons.nr.1 "Säljes omgående har endast suttit i en dator i två veckor, knappt använt säljes efter ändrade förhållande i familjen och jag behöver pengar helt enkelt.
"

ann1: http://www.blocket.se/kalmar/Sapphire_Radeon_HD_5970_2GB_GDDR...

ann2:http://www.blocket.se/vasterbotten/GIGABYTE_ATI_HD5970_2GB_GD...

mja.. troll... ganska så lustigt att båda har fått "familje problem" men, de kanske är en trend i sverige nu?

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_swede
frågan är nu, vilken dumsnål svensk ska gå på detta och köpa det med förskottsbetalning?

Vänta du å se :).. snart hittar du en tråd på swec.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Hade han skickat postförskott hade jag dragit det direkt

Permalänk
Avstängd

Tycker synd om denne som går på detta, fyfan för dessa parasiter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför ens posta den där?
Det är ju så fejk det kan bli.

Inget telefonnummer.
Adressen är åt helvete så ingen ska kunna hämta den.
Om någon mailar och frågar om man kan hämta kommer denne inte få nåt svar (Ni kan ju pröva)
Priset är alldeles för billigt.

Vilket svin, blir så less. Dom förstör för oss andra.

Du, lägg ner nu va... tänk om han inte bluffar & är helt seriös ?
inte för att jag tror de, men man vet ju aldrig.

Jag tycker i alla fall inte att _DU_ ska lägga dig i som inte gillar när folk skapar trådar om att _Du_ är en bluffmakare ?

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=9082...

ajja, som man brukar säga.. man vänder kappan efter vinden.

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

Permalänk
Avstängd

Eroish, och så får du en sten ... ?

Visa signatur

Permalänk

kan inte göra något annat än att hålla med dig Galapagos.
fyfan!

Permalänk
Medlem

Äh, man får ju titta efter vad paketet väger och jämföra med typ något riktigt

Permalänk

Bara att hämta den i Wilhelmina ju någon som bor nära?

Permalänk
Avstängd

Erik Arvidsson, och du tror att han kommer svara om du skriver att du bor i Wilhelmina, pröva maila och säg att du kan hämta den imorgon. Får du ett svar att du får det så heter jag Kalle Arne.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du kan endån inte vara helt säker på att han bluffar.

men visst.. han gör de säkert.

och nej du behöver inte vara less på mig för jag har inte anklagat dig för nått.
men visst kan man undra lite när du har ca 3st användarkonton ?

ajja, ta de lungt med sådana kommentarer hädanefter, som jag sa så kan ju ingen av oss vara helt säkra.

Samtidigt kan personen ta illa upp av sådana kommentarer.

precis som du gjorde ?

Visa signatur

Permalänk

-- Kopia på ditt mejlsvar som skickades till annonsören Radeon --

Hejsan, har du det kortet kvar i så fall kan jag få adress samt tid och
tele så vi kan höras av.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag mailade för ca 30 min sedan och inge svar

Permalänk
Avstängd

men zalkan, nu måste vi vara ärliga här.

Jag är en aktiv medlem på Sweclockers och har varit under rätt lång tid..
Mina annonser kan verka skumma men har du varit i kontakt med mig och gjort en affär så vet du att jag är reko.

Men den där killen måste vara århundradets fail.

/Galapagos

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag tror säkerligen att du är en schysst kille.

men man behöver ju endån inte göra några påhopp, eftersom du fortfarande inte kan vara säker på att det är en bluff eller inte.

särskilt eftersom du själv inte gillar att bli påhoppad av sådana anledningar.

ajja, tycker att vi kan lägga ner våran disk.

/tobias.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Det kan vi göra.

Säker kan man aldrig vara men ska jag säga 99.99 % då
Då är jag inte helt säker men övertygad.

Peace

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så, då har jag mailat grabben. Har polare som jobbar där så vi får väl se. Jag ska se om han nappar först så stämmer jag träff senare. Vi får väl se vad han säger när polaren vill åka dit.

Är han ok så han man ju ett jävla bra kort för småpengar.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalkan
annons.nr.1 "Helt nytt! Kvitto och 24 månaders garanti.
Säljes efter plöstsligt ändrade familjehållande." ...
...
mja.. troll... ganska så lustigt att båda har fått "familje problem" men, de kanske är en trend i sverige nu?

Jag tror att 5970 är för stort/bra för att passa in i en familj. Alla blir avundsjuka på att ett grafikkort kan få mer uppmärksamhet än de själva av sin partner/förälder.
Det var ganska vanligt i staterna när tex 8800 serien kom. Fenomenet får även under GPU Affection Syndrome.

On T: Antagligen fake :/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Eroish, och så får du en sten ... ?

2 stenar. Minst!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR