speltips xbox 360 köpa

Permalänk

speltips xbox 360 köpa

Hejsan

nu är det så att jag har lite svårt att bestämma mig för vilket spel jag ska köpa här näst till 360n

Jag har just nu: BF: Bad company, Cod mw2, halo: 3,wars och odst, gears of war och perfect dark zero.

Jag har ett flertal tänkbara alternativ i nuläget b.la left 4 dead 2, assassins creed 1, Batman arkham asylym, biosock 2(till pc) och mass effect 2

Jag kommer förmodligen köpa ett flertal om inte alla av dessa jag räknat upp men det är lite svårt att veta vilka man ska köpa när för det kommer ju nya intressanta spel under 2010.

kom gärna med tips på andra spel också (till 360)

tack på förhand

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk

Beror väl helt på vad du gillar att lira!?
Jag kan inte förstå vem som skulle lägga ner pengar på ett spel som Batman?:S
Filmen i alla ära, men filmer som blir spel är nästan alltid värdelösa.
Left 4 Dead II är ju grymt kul.
Om du gillade Bad Company kanske Bad Company II kan vara något (vet inte om det finns till 360 dock...).'
I slutändan är det dock du som gör valen, mitt tips är att kolla in filmer på Youtube så att du kanske får en hum om det är något att ha eller inte...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av id_hunter
Jag kan inte förstå vem som skulle lägga ner pengar på ett spel som Batman?:S
Filmen i alla ära, men filmer som blir spel är nästan alltid värdelösa.

Intressant inlägg. Hur man som gamer, förutsatt att man är en någorlunda bevandrad sådan, lyckats med bedriften att missa ett spel som Batman: Arkham Asylum och dess otaliga utmärkelser (däribland GOTY på diverse spelsiter) övergår mitt förstånd.

Permalänk
Medlem

Gears of war
Street fighter 4
Tekken 6
Oblivion

listan kan bli lång och klockan är mycket

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Soul calibur IV till xbox.
Mafia 2 till pc om nu inte pc verisionen blir en kass konsolport.
Bad company2
Lego indiana jones osv
Det nya medal of honor. Dice ska tydligen skapa Multiplayer delen av det vilket bör medföra att det blir riktigt bra

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

bayonetta
street fighter IV
skate 2

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Intressant inlägg. Hur man som gamer, förutsatt att man är en någorlunda bevandrad sådan, lyckats med bedriften att missa ett spel som Batman: Arkham Asylum och dess otaliga utmärkelser (däribland GOTY på diverse spelsiter) övergår mitt förstånd.

Mitt med. Grymt spel.

Permalänk
Visa signatur

Some a look fi paradise in a physical form, paradise it is a state of mind.

Permalänk
Medlem

Forza motorsport 3
gears of war 2
the darkness
condemned 2
Alan Wake (kommer snart)
Project gotham racing 4

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra