Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrTin
La beställning sent igår, hade inte fått mejl nu på förmiddan gick in och kolla då var min order "processed", klicka på "resend codes" vips kom meljet med koden och nu tankar jag för fullt

Var du tvungen att lämna ut ID/körkort?

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Var du tvungen att lämna ut ID/körkort?

Jag var.
Vid min 3e order gjorde jag en stor beställning och dom bad om ID.
Scannade mitt ID och radera det viktigaste och skickade in.
Inte haft problem sedan dess och får en massa roliga spel billigt.

Använder inte kreditkort på deras sida utan använder paypal för extra säkerhet själv.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

väldigt snabb respons på mail måste jag säga, beställde en key där, sen stog de nått skumt, waiting for admin approval, så mailade dom, fick keyn direkt på mailet, och dom fixade allt väldigt snabbt. Keyn är reggad & fullt användbar nu använde några points jag skrammlat ihop, kanske därför det tog lite tid. beställde på lördagen, fick key på söndagen till sist.

Permalänk
Medlem

fick exakt samma svar av dem när jag handlade av dem och detta var första gången jag köpt något av dem ...berättade bestämt att jag ansåg att jag inte behövde skicka något id till iom att paypal redan har verifierat mitt kort med min bank och kunde dem inte godta detta så bad jag vänligen om en återbetalning till konto ...tog ca 5 min så damp det ner ett mail att köpet var färdigbehandlat av admin och ca 1 minut efter kom koderna i två mail ett automat genererat och ett "handskrivet"

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem

Köpte nyss CoD MW2 därifrån och fick nykeln på mail inom 5minuter, hoppas nu bara allt funkar felfritt. Isåntfall så kommer jag köpa av dem flera gånger och är iallafall nöjd (:
Betalade via Paypal också för känns onödigt att riskera något.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||