Permalänk
Medlem

Terraria server uppe

Hej tänkte om det var någon som var sugen på att spela terraria.
Joina på 212.214.89.197 port:7777. Servern går 24/7.

Visa signatur

Hawaii

Permalänk
Medlem

är det en seriös server? Skulle kunna tänka mig att hoppa in där ,när jag kommer hem från semestern, beroende på hur och vad som händer på den

Permalänk
Medlem

Hur menar du? Om den är på 24/7 är den väll seriös. Vad som händer jag uppdatera igår till 1.0.5, kan bli att vi sätter på password vet inte än. Du får gärna komma med förslag vad vi kan göra.

Visa signatur

Hawaii

Permalänk
Skrivet av Hawaii:

Hur menar du? Om den är på 24/7 är den väll seriös. Vad som händer jag uppdatera igår till 1.0.5, kan bli att vi sätter på password vet inte än. Du får gärna komma med förslag vad vi kan göra.

tror han menar att det är seriöst när det gäller grävandet, attityden på spelarna osv

Visa signatur

Citera!

Permalänk

hur aktiv är servern? varje gång jag vart inne har det vart tomt..

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara så jätte seriöst server, någon som vet någon bra server. Tycker att dom verkligen är sällsynta.

Permalänk
Medlem

har sett att det kommer bli lösenord sen skulle man kunna få koden snälla

Permalänk

Jag vill gärna vara med och spela, kan jag få din skype?

Permalänk
Medlem

Jag ser att det är lite folk inne då och då. Så jag har bestämmt att hålla igång servern. Men jag ska uppdatera till 1.0.6. Detta verkar vara lite jobbigare då terraria.org verkar vara hackade eller något man kommer inte ditt man ska. Ni som har ett virus skydd kan ju återkoppla till mig om det stämmer har kollat runt lite men inte hittat något.

Så fort jag får tag på 1.0.6 kommer jag att uppdatera och starta upp servern igen.

Uppdate

Så allt är fixat och klart.

Visa signatur

Hawaii

Permalänk
Medlem

1.0.6.1 uppe nu.

Visa signatur

Hawaii

Permalänk

men man måste väll ha Hamachi eller liknande för att kunna köra multiplayer på terraria?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3, PSU: Antec Truepower New series 650w 80+bronze,GPU: Gigabyte GeForce GTX 670 OC,Moderkort: MSI Z77A-s01 ATX,CPU Intelcore I5 3570K @4,2 Ghz,RAM: Crosair vegnance 8GB CL9 LP,CPU kylare: Noctuna NH-U12P,HDD: 2TB SEagate Barracua 7200rpm, SSD: 60GB Intel 330, Hyper X kingston 120 GB Skärm: BenQ TFT 24" GL2450x2, Kringutrustning: Qpad MK-85, Steel Series Rival,Hyper X Cloud v1, Logitech Speaker Z523

Permalänk
Medlem

jag kommer inte in det är lösenord på

Permalänk
Medlem
Skrivet av 00allaen:

jag kommer inte in det är lösenord på

Det kan vara för att tråden är över ett år gammal.. Kolla datumen nästa gång

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.