Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Hoppas jag får den fägern jag önskar då det är en ganska viktig del i bygget
nu hajjar jag inte ?

Bara att det var så mycket bilder på sleevearbetet. Rätt tråkigt att se på, men smaken är som baken

Permalänk
Medlem

Häftigt att du skippade krympslang, blev mycket snyggare!
Ska bli kul att följa.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

några skedar oboy borde fixa det

Permalänk
Medlem

var är uppdateringarna??

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Vart köpte du radiatorgallret för det utkapade hålet?
Nästsista bilden....

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Vart köpte du radiatorgallret för det utkapade hålet?
Nästsista bilden....

Specialtech.com

Är en Bitspower RadGuard 240mm

Permalänk
Medlem

fNajs bygge

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

tja du undrar var köper man Sleeved Modular Cables eller bara tyget

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ck3h:

fNajs bygge

Tack!

Skrivet av Dassi:

tja du undrar var köper man Sleeved Modular Cables eller bara tyget

Färdigsleevade förlängare o sleeve finns o köpa lite här och var, är du intresserad utav ett helt kit av svart/röda färdigsleevade förlängare så har jag det till salu, skriv pm så pratar vi mer där
Mvh/ kosovar

Permalänk

Den här sleevningen av 24-pins-kontakten är någonting av det snyggaste jag har sett! Jag älskar blandningen av grått, mörkbrunt och ljusbrunt - vilket även för mina tankar till Noctua lite. Hade varit passande med Noctua-fläktar istället för BeQuiet-fläktar ur det hänséendet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

http://anony.ws/i/RMxH.jpg

Den här sleevningen av 24-pins-kontakten är någonting av det snyggaste jag har sett! Jag älskar blandningen av grått, mörkbrunt och ljusbrunt - vilket även för mina tankar till Noctua lite. Hade varit passande med Noctua-fläktar istället för BeQuiet-fläktar ur det hänséendet.

Tackar tackar, din kommentar uppskattas verkligen!
Jo det kan man nog säga... Fast dem låter som as...

Permalänk
Medlem

vad säger du om Sleevingverktyget från lamptron, något att ha?

och vart finns det att köpa?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

vad säger du om Sleevingverktyget från lamptron, något att ha?

och vart finns det att köpa?

Väldigt bra kit för nybörjaren men även för mig som håller på med sleeving :), dock använder jag inte själva molex verktyget då jag har 3stycken ifrån MDPC-X...

http://www.indomo.se/16683-Lamptron-Modding-Tool-Kit-Svart?re...

Glöm inte besöka min projektlogg i forumet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Väldigt bra kit för nybörjaren men även för mig som håller på med sleeving :), dock använder jag inte själva molex verktyget då jag har 3stycken ifrån MDPC-X...

http://www.indomo.se/16683-Lamptron-Modding-Tool-Kit-Svart?re...

Glöm inte besöka min projektlogg i forumet!

Tack!

Jag följer den redan!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Tjena ! Jag bara undrar hur du fick så många sponsorer ? Jag har själv tänkt börja på ett ganska rejält projekt och skulle behöva lite sponsorer så jag bara undrar har du några bra kenp eller något man ska tänka på när man letar sponsorer ? Tack på förhand !

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunnyzmile:

Tjena ! Jag bara undrar hur du fick så många sponsorer ? Jag har själv tänkt börja på ett ganska rejält projekt och skulle behöva lite sponsorer så jag bara undrar har du några bra kenp eller något man ska tänka på när man letar sponsorer ? Tack på förhand !

Man får dem av slit, du kan inte bara få dem sådär, gör en massa projekt i två år och redovisa dem till ett företag och håll tummarna, annars om inte fortsätt modda!

Permalänk
Medlem

Mycket lovande projekt! följer fortsättningen med spänning i kroppen! ivrig efter att se resultatet!

Visa signatur

| Intel Core i7 950 4,20GHz | EVGA Classified 3SLI X58| Corsair H80 | GIGABYTE Geforce GTX 670 OC SLI x2 | Corsair 12GB (6x2048MB) CL8 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD FORCE 120GB | Fractal Design Newton R2, 1000W modulärt |

Permalänk
Medlem

dettta har tagit alldeles för lång tid tyvärr.

Visa signatur

Komponenter
Chassi: Fractal Design Define R3 | MB: Asus P8P67 - Pro | CPU: Intel Core i5 2500K @ 4 | Noctua NH-D14 |
RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHz Blå | GPU: Gigabyte GeForce GTX 460 | Ljud: Xonar Essence STX | PSU: Corsair AX 850W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coraydus:

Mycket lovande projekt! följer fortsättningen med spänning i kroppen! ivrig efter att se resultatet!

Kul att höra verkligen Gör så!

Skrivet av am0berg:

dettta har tagit alldeles för lång tid tyvärr.

Jag valde att lägga prio 1 på familjen istället, och gud vad tiden går fort :/

Permalänk
Medlem

Fan va tråkigt det är när man hittar en KANON bygglog som verkligen är seriös.. och då får man inte se slutet? frustrerande.. Men bra jobbat tills det tråkiga..

Visa signatur

// Benz