Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Vinnaren, vars nummer till och med randomades två gånger i rad, är...

[b]Drager[b]!

Gratulerar! Och tack till alla deltagare!

Fan då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Vinnaren, vars nummer till och med randomades två gånger i rad, är...

[b]Drager[b]!

Gratulerar! Och tack till alla deltagare!

Bra DRAGET. höhöhöhöhöhö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Vinnaren, vars nummer till och med randomades två gånger i rad, är...

Drager!

Gratulerar! Och tack till alla deltagare!

GZ

Permalänk
Inaktiv

Skit också, haha. Gratz till vinnaren!

Permalänk
Medlem

Jaja gz drager

Permalänk
Medlem

De sjuka är att jag var nummer 7 drager var nummer 4 i ordningen

Permalänk
Medlem

Grattis och tack för chansen Tazavoo!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

De sjuka är att jag var nummer 7 drager var nummer 4 i ordningen

Egentligen skulle det bara varit 5 nummer, så det där är ingen anledning. Aja, då blir det väl att spela Skyward Sword hela kvällen.

Permalänk
Inaktiv

Hur såg ordningen ut egentligen, om man kollar på vilka som skicka först?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Vinnaren, vars nummer till och med randomades två gånger i rad, är...

Drager!

Gratulerar! Och tack till alla deltagare!

Tackar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Hur såg ordningen ut egentligen, om man kollar på vilka som skicka först?

Alla stod i nummerordning, men när drager drogs in sattes han på nummer 7 istället vilket jag igentligen nog var då ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Hur såg ordningen ut egentligen, om man kollar på vilka som skicka först?

Förutom Drager, som var andra eller fjärde beroende på om man kollar på meddelandets timestamp eller ordning i loggen, så är det i snabbhetsordning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Förutom Drager, som var andra eller fjärde beroende på om man kollar på meddelandets timestamp eller ordning i loggen, så är det i snabbhetsordning.

Varför lades inte Drager i nummerordning då? Trodde det var i snabbhetsordning enligt reglen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tazavoo:

Förutom Drager, som var andra eller fjärde beroende på om man kollar på meddelandets timestamp eller ordning i loggen, så är det i snabbhetsordning.

Haha, alltid något. Vetskapen om jag var först räcker och blir över för att jag ska kunna sova gott i alla fall! Tack återigen för tävlingen, kul med adrenalinpumpen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Haha, alltid något. Vetskapen om jag var först räcker och blir över för att jag ska kunna sova gott i alla fall! Tack återigen för tävlingen, kul med adrenalinpumpen!

Bra! Är väldigt skönt för mig att ha nöjda deltagare, risken för missnöje och dålig kritik är överhängande vid sådana här situationer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Varför lades inte Drager i nummerordning då? Trodde det var i snabbhetsordning enligt reglen

Hade du varit 7a så är det inte säkert att det slumpade numret hade blivit 7, då det inte skulle skett samma millisekund som det gjort nu (även om random.org inte skulle vara 100% tidsbaserat).

Permalänk
Medlem

Vad jag menade aejt, var att det skulle vara alla i nummerordning så som man skrev in, och alla förutom han var det, så barade undra varför han blev placerad där.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dekoon:

Vad jag menade aejt, var att det skulle vara alla i nummerordning så som man skrev in, och alla förutom han var det, så barade undra varför han blev placerad där.

Jo, det kan tänkas konstigt. Men i vilket fall hade alla samma chans att vinna.

Permalänk
Medlem

Ingen som har en key här som är sugen på att byta mot steam acc med DiRT 3 ?

Permalänk
Medlem

kan tänka mig byta mitt acc med ca 10 spel, bla black ops cs osv, dirt mot en beta nyckel.

Permalänk
Medlem

Angående ordningen:

Som jag även skrev åt dig via PM Dekoon, så ville jag inte ändra placering på de 6 första i listan. Drager hade inte skickat via PM, men var bland de första, så jag beslöt att ta med honom efteråt.

Skulle Drager ha skickat via PM hade du inte varit med i topp-6 över huvudtaget, så sist och slutligen är det ändå slumpen som avgör.

Permalänk
Medlem

Om någon är sugen så ger jag gärna ett steam account med MW3 på för en beta key.

Förlåt om detta inte är tillåtet i tråden, då vet jag det tills nästa gång.

Permalänk
Medlem

grattis till vinnaren!

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

<------- keyplz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Moolol:

<------- keyplz

Känns som om det bara är lönt att vänta tills open-beta, jag har i alla fall gett upp hoppet.

Och ändå kontrollerar jag den här tråden konstant, trolol.

Permalänk
Medlem

dota 2 key

Jag har med gett upp det är bara massa jävla docuhe fags som försöker mjölka ur en skit för att få en key snäll ni fick keyn helt gratis och sen ska ni vara så jävla giriga jag förstår inte hur en del människor funkar visst jag skulle gärna ge något extra för en key det säger jag inte men när man ser priser uppåt 200 dollar blir jag fan mörk rädd....

Och jag tror dom flesta som vill spela dota2 har inte ens spelat dota 1 utan det har bara blivit ett nytt mainstream spel som alla vill spela för dom har tröttnat på LoL och HoN som jag har.
Jag har spelar upp mig till 1.1k wins i LoL och mentaliteten i LoL har börjat likna HoN massa dryga snorungar som tror dom kan spela och är bäst i världen och flamear allt och alla eller så är det massa feedar polacker och rysser no offence men så det brukar ser ut...

Jag hoppas verkligen på att jag får en key av valve i framtiden så ska jag visa mänskligheten hur man ger bort 2 gratis keys på internet utan någonting

//Peace

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksarfaks:

Jag har med gett upp det är bara massa jävla docuhe fags som försöker mjölka ur en skit för att få en key snäll ni fick keyn helt gratis och sen ska ni vara så jävla giriga jag förstår inte hur en del människor funkar visst jag skulle gärna ge något extra för en key det säger jag inte men när man ser priser uppåt 200 dollar blir jag fan mörk rädd....

Och jag tror dom flesta som vill spela dota2 har inte ens spelat dota 1 utan det har bara blivit ett nytt mainstream spel som alla vill spela för dom har tröttnat på LoL och HoN som jag har.
Jag har spelar upp mig till 1.1k wins i LoL och mentaliteten i LoL har börjat likna HoN massa dryga snorungar som tror dom kan spela och är bäst i världen och flamear allt och alla eller så är det massa feedar polacker och rysser no offence men så det brukar ser ut...

Jag hoppas verkligen på att jag får en key av valve i framtiden så ska jag visa mänskligheten hur man ger bort 2 gratis keys på internet utan någonting

//Peace

Låter bra!

Om jag får några extra keys så langar jag självklart ut dem här!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ah, jag ger nog fan snart upp också alltså, har signat upp på en jävla massa sidor, vinner ju fan aldrig ett piss.

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av craxido:

ah, jag ger nog fan snart upp också alltså, har signat upp på en jävla massa sidor, vinner ju fan aldrig ett piss.

Same, om du vill veta lite extra skoj så är chansen ungefär 1% att man vinner i de tävlingarna jag deltagit i

Permalänk
Medlem

Har också signat en massa sidor för att öka mina chanser. Men har aldrig tur med sånt här, och jag har ju inte direkt oddsen på min sida

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB