Permalänk
Medlem

Samma här

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Tror först det blir på onsdag, då jag kommer jobba från 19:00 till 04:00 imorgon, har en jävla spelning i stockholm.

Men jag kommer fortsätta leta efter nycklar.

Tror du det blir någon tävling idag?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RawN:

Tror du det blir någon tävling idag?

Ifall någon kan fixa en sista nyckel till tävlingen, så blir det av idag.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Ifall någon kan fixa en sista nyckel till tävlingen, så blir det av idag.

Heelt sjukt, så du har lyckats få ihop två ytterligare nycklar redan alltså? haha jag är imponerad. Själv hittar jag mest bara olika giveaways där man har mindre än en promilles chans. Ska hålla mig uppdaterad på forumet iaf

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att det bara är tio pers här som vill ha en nyckel.. Då blir alla glada!

Permalänk
Medlem

Nu sitter jag med spelet på nerladdning här! återkommer nog med min spelupplevelse efter något game adda steam om ni vill lira
steam ID: craxido

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yukki:

Jag hoppas att det bara är tio pers här som vill ha en nyckel.. Då blir alla glada!

Hoppas verkligen det

Permalänk

Kommer aldrig att få nyckel:( har testat överallt o ger mitt sista hopp till sweclockers;)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BareHipster:

Ifall någon kan fixa en sista nyckel till tävlingen, så blir det av idag.

Vill bara skriva detta igen, för jag har svårt för att få tag på sista.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Ja det är ju ömöjligt .... Fattar inte hur du fixar alla:P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av visselsniff:

Ja det är ju ömöjligt .... Fattar inte hur du fixar alla:P

Omöjligt är det ju inte, jag har fixat 9 nycklar på lite mer än en vecka.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Ja då känner du rätt folk? jag har försökt i evigheter... Eller så är jag helt fel ut när jag letar.
Lägger ner fllera timmar om dagen.. Jag vet tragiskt:(

Permalänk
Medlem

Hur är spelet om man jämnför med HoN? Suktar också efter en beta nyckel

Permalänk

Kan bara anta att det är underbart.. Är så trött på HON o deras hela community alla är så otrevliga o barnsliga.. Förstör alla games

Permalänk
Avstängd
Skrivet av visselsniff:

Ja då känner du rätt folk? jag har försökt i evigheter... Eller så är jag helt fel ut när jag letar.
Lägger ner fllera timmar om dagen.. Jag vet tragiskt:(

Om jag känner rätt folk vet jag inte, men jag känner rätt många.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av visselsniff:

Kan bara anta att det är underbart.. Är så trött på HON o deras hela community alla är så otrevliga o barnsliga.. Förstör alla games

För du menar på riktigt att det skulle bli bättre bara för att det är i DotA 2?
En majoritet av elitisterna (dvs de som tror de är bra men suger och sedan skyller allt på alla andra) är ju gamla DotA spelare som tror de är finare och bättre av den anledningen. Så dessa kommer ju garanterat att följa med över till DotA 2..
Det är i stort sätt omöjligt att bli av med atmosfären runt dessa typer av spel på en public nivå. Dåliga spelare som inte kan se eller erkänna sina egna brister kommer alltid finnas. Ett sätt att mildra det är ju att gå en mer casual inriktning som LoL har gjort för att folk ska "bry" sig mindre om de förlorar. Men då kommer man istället tappa många spelare..

Problemet fanns och var minst lika stort i public DotA, och kommer att finnas och vara minst lika stort i public DotA 2. Visst kan man sätta upp hårda regler, men det kommer också få följden att man tappar mängder av spelare, och Valve har aldrig tidigare tagit beslut som gör att färre kommer spela deras spel för att gangna hardcore/"pro" communityn. Tveksamt om de skulle börja nu..

Sedan måste jag säga att man undviker mycket av ragen genom att bara spela stabilt och vara allmänt trevlig. Gör någon fel så skrik inte åt den utan skämta till det lite och fråga vad som hände, köper inte support en ward så köp en själv och fråga sedan snällt om han kan köpa nästa, t.ex.. Så svårt är det inte.. Rage föder alltid mer rage..

(Visst finns det dock en möjlighet att det är bättre i Betan och strax efter release då folk kan tänkas ha bättre överseende i början, samt att många av idioterna inte kommit in i Betan än..)

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Om jag känner rätt folk vet jag inte, men jag känner rätt många.

Uppenbarligen känner du rätt folk om du skrapat ihop 9 nycklar;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

För du menar på riktigt att det skulle bli bättre bara för att det är i DotA 2?
En majoritet av elitisterna (dvs de som tror de är bra men suger och sedan skyller allt på alla andra) är ju gamla DotA spelare som tror de är finare och bättre av den anledningen. Så dessa kommer ju garanterat att följa med över till DotA 2..
Det är i stort sätt omöjligt att bli av med atmosfären runt dessa typer av spel på en public nivå. Dåliga spelare som inte kan se eller erkänna sina egna brister kommer alltid finnas. Ett sätt att mildra det är ju att gå en mer casual inriktning som LoL har gjort för att folk ska "bry" sig mindre om de förlorar. Men då kommer man istället tappa många spelare..

Problemet fanns och var minst lika stort i public DotA, och kommer att finnas och vara minst lika stort i public DotA 2. Visst kan man sätta upp hårda regler, men det kommer också få följden att man tappar mängder av spelare, och Valve har aldrig tidigare tagit beslut som gör att färre kommer spela deras spel för att gangna hardcore/"pro" communityn. Tveksamt om de skulle börja nu..

Sedan måste jag säga att man undviker mycket av ragen genom att bara spela stabilt och vara allmänt trevlig. Gör någon fel så skrik inte åt den utan skämta till det lite och fråga vad som hände, köper inte support en ward så köp en själv och fråga sedan snällt om han kan köpa nästa, t.ex.. Så svårt är det inte.. Rage föder alltid mer rage..

Att hålla masken mot uppenbara idioter går ett tag, men till slut blir det bara för mycket. Spelare med 500+ games som fortfarande inte fattar spelet, dessa hör hemma på LoL.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Permalänk

Jag kan ge 3 månader live guld mot en dota2 nyckel!!
Pm:a om du är sugen.

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 Pro rev B3 | CPU: Intel 2600k @4,2 GHz | CPU-kylare: Thermalright MUX-120 Black PnP | GPU: KFA2 580 Anarchy | Ram: Corsair 8GB (2x4096MB) 1600Mhz VENGEANCE | PSU: Corsair AX 850W | SSD: Intel SSD 320 40GB | HDD: 1TB Western Digital Caviar Black | Chassi: Fractal Design Define R3 | Dell u2311h | Logitech G700

Permalänk
Medlem

9 keys på en vecka... fml

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Jag börjar tro att dota2 beta keys är en myt, är det någon som faktiskt har fått tag i en eller sätt någon key?
Jag och flera av mina vänner har försökt få tag i keys utan lycka, så verkar bara vara en myt, för vi kan ju inte vara 15st som har otur

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHA Dem måste fan skoja, ursäkta mitt språk men... Tittade just på PlayDotas giveaway, och mitt namn där är som här "Yukki".. Vad ser jag? Yuki... Jag dog lite där, börjar bli hysterisk o.o

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tricitum:

Jag börjar tro att dota2 beta keys är en myt, är det någon som faktiskt har fått tag i en eller sätt någon key?
Jag och flera av mina vänner har försökt få tag i keys utan lycka, så verkar bara vara en myt, för vi kan ju inte vara 15st som har otur

Jag har 9 stycken.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Jag har 9 stycken.

Har du lust att skänka en invite till en riktig Dota lover?

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

hahha ja jag har försökt som ett tok i drygt två veckor nu, men alla sidor jag har signat och subscribeat har jag drygt haft en promilles chans att få en nyckel. Närmsta gången var senaste tävlingen här på forumet, hade rätt på alla frågor, men svarade någon minut för sent :/. Härligt initiativ av alla som kommer med dessa tävlingar!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Avstängd

Förresten, när jag väl har fixat tävlingen och gett ut alla nycklar..
Så hade en invite uppskattats.

För jag har inte använd någon själv än.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av Essin:

För du menar på riktigt att det skulle bli bättre bara för att det är i DotA 2?
En majoritet av elitisterna (dvs de som tror de är bra men suger och sedan skyller allt på alla andra) är ju gamla DotA spelare som tror de är finare och bättre av den anledningen. Så dessa kommer ju garanterat att följa med över till DotA 2..
Det är i stort sätt omöjligt att bli av med atmosfären runt dessa typer av spel på en public nivå. Dåliga spelare som inte kan se eller erkänna sina egna brister kommer alltid finnas. Ett sätt att mildra det är ju att gå en mer casual inriktning som LoL har gjort för att folk ska "bry" sig mindre om de förlorar. Men då kommer man istället tappa många spelare..

Problemet fanns och var minst lika stort i public DotA, och kommer att finnas och vara minst lika stort i public DotA 2. Visst kan man sätta upp hårda regler, men det kommer också få följden att man tappar mängder av spelare, och Valve har aldrig tidigare tagit beslut som gör att färre kommer spela deras spel för att gangna hardcore/"pro" communityn. Tveksamt om de skulle börja nu..

Sedan måste jag säga att man undviker mycket av ragen genom att bara spela stabilt och vara allmänt trevlig. Gör någon fel så skrik inte åt den utan skämta till det lite och fråga vad som hände, köper inte support en ward så köp en själv och fråga sedan snällt om han kan köpa nästa, t.ex.. Så svårt är det inte.. Rage föder alltid mer rage..

(Visst finns det dock en möjlighet att det är bättre i Betan och strax efter release då folk kan tänkas ha bättre överseende i början, samt att många av idioterna inte kommit in i Betan än..)

Gabe Newell sa i en intervju med PCGAMER att deras matchmaking-system kommer bli mycket bättre än HoNs. Är du noob så kommer du få spela mot noobs, lite som SC2 misstänker jag. Dessutom så ska man kunna ratea spelare beroende på hur man beter sig ingame etc. Så det finns hopp, det gör det. Vad jag har märkt av nu under betan så bryr sig inte folk särskilt mycket. Spelet är väldigt laid back. Har väl lyckas komma med någon whinande unge, men jag har inte ork att sitta och gnata med någon random över ett spel. Man ska tydligen kunna reporta spelare väldigt lätt också, så det är ju bra!

Visa signatur

MSI Z370 TOMAHAWK | MSI GeForce GTX 1080 8GB Armor | Intel® Core™ i7-8700K @ 4,7 GHz | Samsung 16GB DDR4 2133 MHz | M.2 PCIe SSD Intel 256 GB | Western Digital 1TB 7200 rpm | FSP 500W 80+ Silver | MSI Codex

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Förresten, när jag väl har fixat tävlingen och gett ut alla nycklar..
Så hade en invite uppskattats.

För jag har inte använd någon själv än.

Sure thing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Förresten, när jag väl har fixat tävlingen och gett ut alla nycklar..
Så hade en invite uppskattats.

För jag har inte använd någon själv än.

klart!