Hazro HZ30Wie (splitterny 30 tummare)

Permalänk
Medlem

Det blir 7 500 :- inte dumt alltså. Errh vad svårt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enkei:

Jäklar va fin denna skärmen verkar va!

Två frågor bara.

Visst borde den vara fet för D3, den verkar ju ha bra respons och liten delay, bra för spel allround? Om jag köper blir det för D3 och bildredigering.

Och vad torde den landa på totalt? Om man köper den privat dvs. 7500:-? Förstår inte skattepåslagen riktigt....

Jag kan garantera dig att den kommer att vara superfet för Diablo 3. Du anar inte vilken spelupplevelse det är att spela på en 30 i 2560x1600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enkei:

Det blir 7 500 :- inte dumt alltså. Errh vad svårt...

Vad är svårt? det är ju bara pengar.

Permalänk
Medlem

Enkei har du köpt den eller?

Permalänk
Medlem

Har inte köpt datorn jag ska ha till D3 än väntar på Ivy. Men står mellan denna och nån av deras 27"are.

Om jag chickar ut köper jag nån kass TN 27"are för 2papp.

Men Hazro som det känns nu! Det är ju typ halva priset på deras glossy 27"are den verkar fin den med alltså. Den som slutar på 'c'

Halva priset mot 30"aren that is...

Permalänk
Medlem

Lite OT, men jag fattar inte varför inte Dustin eller Inet eller någon tar hem lite roligare skärmar. Det är same ol' same ol' men samsung benq osv.

Finns ju massa tillverkare som har ips paneler med högre upplösning för 3-5k. Svenska leverantörer har typ bara Dell och dom är ju bra men inte så billiga/glossiga

Det kanske kommer, hoppas....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enkei:

Lite OT, men jag fattar inte varför inte Dustin eller Inet eller någon tar hem lite roligare skärmar. Det är same ol' same ol' men samsung benq osv.

Finns ju massa tillverkare som har ips paneler med högre upplösning för 3-5k. Svenska leverantörer har typ bara Dell och dom är ju bra men inte så billiga/glossiga

Det kanske kommer, hoppas....

Garantier och annat ställer nog till det.

Och vilket inköpspris tror du att de kan få till på dessa skärmar?

Permalänk
Medlem

det blev russian roluette med en CROSSOVER 27Q LED-P från Korea istället. Jag håller tummarna

Permalänk
Medlem

Säljs ju faktiskt på Liontech också

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1390079

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Skulle personligen lägga till 1500 kr och köpa en U3011 istället. Du har bättre garanti samt smidigare utbyteshantering och dessutom ger det dig möjlighet att göra köpet av en mycket bättre handlare såsom Inet och Dustin, istället för Liontech. Har man lite is i magen så kan man ju avvakta och se vad ersättaren U3013 kan tänkas landa på i pris när den dyker upp i mars månad nästa år. Skulle priset vara mindre attraktivt så kan man slå till på en U3011 istället eftersom ytterligare prissänkning på den är att vänta innan ersättaren gör entré.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeepBlue:

Skulle personligen lägga till 1500 kr och köpa en U3011 istället. Du har bättre garanti samt smidigare utbyteshantering och dessutom ger det dig möjlighet att göra köpet av en mycket bättre handlare såsom Inet och Dustin, istället för Liontech. Har man lite is i magen så kan man ju avvakta och se vad ersättaren U3013 kan tänkas landa på i pris när den dyker upp i mars månad nästa år. Skulle priset vara mindre attraktivt så kan man slå till på en U3011 istället eftersom ytterligare prissänkning på den är att vänta innan ersättaren gör entré.

Det är nog sant som du säger, dock lockar nog 2711 mer än 3011, såg bara av en slump att både denna Hazron och även 27:an fanns att köpa från Liontech.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc