SweC BF3 Event #4, "Infantry only"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Är du seriös?

Yes Om 3 kills så är det 11:e

Skrivet av Kinekin:

Då vet jag vem det är som skjuter om jag blir träffad med en sån

Haha mm ska passa på när inte "sköldis" har något skal Så många gånger jag fått rage över att du dödat mig, nu är det dags för hämnd;)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sellwin:

Haha mm ska passa på när inte "sköldis" har något skal Så många gånger jag fått rage över att du dödat mig, nu är det dags för hämnd;)

Jag kör Lan som min taktiska sköld som infanterist ska du se

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Hmm låter som ett trevligt tillfälle att försämra min K/D lite mer som om den inte redan är "mindre bra"

Måste ta och skramla in pengar till B2K så att man inte blir kickad i precis rätt sekund , satt första tillfället i kön och när man kom först då hadde det blivit en B2K karta, man blev mycket glad då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dravond:

Hmm låter som ett trevligt tillfälle att försämra min K/D lite mer som om den inte redan är "mindre bra"

Måste ta och skramla in pengar till B2K så att man inte blir kickad i precis rätt sekund , satt första tillfället i kön och när man kom först då hadde det blivit en B2K karta, man blev mycket glad då

Om jag inte har fel så påverkas inte dina stats någonting när en server har password på då det blir en unranked server.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sellwin:

Yes Om 3 kills så är det 11:e

Usch :/ Jag har typ 5 totalt och det tycker jag är för mycket.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Nu så är det snart dags:)

Allt är redo:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Typiskt så är det ju e-sport på http://svt.se/2.155459/live - hoppas det blir fler swec-matcher

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

Tja...
Blir eventet "unranked"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

Tja...
Blir eventet "unranked"?

Japp. Då servern är låst så kan den inte vara rankad.

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

Japp. Då servern är låst så kan den inte vara rankad.

Ja ja.... bull som vanligt
Lönt och sätta password när ingen spelar på SWEC servern ändå.
Kan lika bra köra vanligt och få folk att komma in.
Sätt ist krav på en "SWEC" tag innan namnet och kicka de som inte har.

Ha det roligt, såg fram att köra lite inf only men unranked är inte min kopp te.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

Ja ja.... bull som vanligt
Lönt och sätta password när ingen spelar på SWEC servern ändå.
Kan lika bra köra vanligt och få folk att komma in.
Sätt ist krav på en "SWEC" tag innan namnet och kicka de som inte har.

Ha det roligt, såg fram att köra lite inf only men unranked är inte min kopp te.

Eller så sätter man lösenord på det som bara finns på SweC forumet eller deras mumble server så slipper admins kicka folk så dom också kan spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

Ja ja.... bull som vanligt
Lönt och sätta password när ingen spelar på SWEC servern ändå.
Kan lika bra köra vanligt och få folk att komma in.
Sätt ist krav på en "SWEC" tag innan namnet och kicka de som inte har.

Ha det roligt, såg fram att köra lite inf only men unranked är inte min kopp te.

Event 1 och 2 var det runt 100 i kö så nog är det någon som spelar, sen handlar det inte om poäng heller (för min del då).

Permalänk
Hedersmedlem

Lösen i första posten! Välkomna in!

Permalänk
Medlem

2:a placering:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

Event 1 och 2 var det runt 100 i kö så nog är det någon som spelar, sen handlar det inte om poäng heller (för min del då).

Ja, folk står i kö till eventen. Det är ju klart att det är folk från forumet. Inte lönt att sätta lösenord då det inte är några "externa" som kommer komma hit.
Sen glömmer du att emellan eventen är det typ 5 pers som spelar + några andra som råkat komma fel.
Utöver måndagskvällen, som i sitt även det är ett slags event, är det knappt någon som spelar.

Ha det kul ni som är inne och kör

Permalänk
Hedersmedlem

Streamar lite på twitch.tv/kinekin

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Först i kö. OMW in.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Metro tas bort ur rotationen, inte mycket spel där inte.

Permalänk

Mycket bra teamplay på denna server måste jag säga. Dessvärre blev jag tvungen att fixa mat och nu när man är tillbaka så är man plats 21 i kön, otroligt hur lång kö en server kan ha!

Visa signatur

|| ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | 32GB 6000MT/s CL30 RAM | AMD Ryzen 7 7800x3D | Nvidia RTX 4090 | 1TB + 2TB NVMe SSD ||
|| Gigabyte Aorus FO48U 48" 120HZ OLED & LG 27GL850 27" 144HZ IPS ||

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att lägga sharqi och karkand efter varandra? var på tur och sen kom karkand som ja inte har...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dravond:

Är det möjligt att lägga sharqi och karkand efter varandra? var på tur och sen kom karkand som ja inte har...

Sharqi är efter Karkand som det är nu.

Permalänk

Otippat många snipers på detta swec event, inte sant?

PS: Tickets till 400/500 kanske? Så är det inte lika snabbt över som en cod match

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Metro tas bort ur rotationen, inte mycket spel där inte.

Den är riktigt sur den banan, så tack för det:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Hur är det med att lägga till aningen mer tickets? 350 är oerhört lite för så många personer, och banorna går förbi lite för snabbt tycker jag.

Visa signatur

|| ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | 32GB 6000MT/s CL30 RAM | AMD Ryzen 7 7800x3D | Nvidia RTX 4090 | 1TB + 2TB NVMe SSD ||
|| Gigabyte Aorus FO48U 48" 120HZ OLED & LG 27GL850 27" 144HZ IPS ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Sharqi är efter Karkand som det är nu.

trevligt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Calle Canin:

Hur är det med att lägga till aningen mer tickets? 350 är oerhört lite för så många personer, och banorna går förbi lite för snabbt tycker jag.

Har ökat antal tickets nu. Får se om vi kanske höjer lite till senare!

Permalänk
Hedersmedlem

Vi tänke köra ett försök på lite Rush nu, fortfarande inf only såklart!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Går ju inte komma in är 37 spelare av max 64 och när jag försöker joina så står det att servern är full.

Nvm kom in

Permalänk
Medlem

"Game disconnected: server is full". Hann spela i 2 minuter och personer på servern visas fortfarande som 33/64

Edit: Precis som föregående inlägg. Men jag var f.ö inne i spelet när det hände.
Edit 2: Bra idé att byta password, hoppas ni känner att ni lyckats riktigt hårt...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av joojl:

"Game disconnected: server is full". Hann spela i 2 minuter och personer på servern visas fortfarande som 33/64

Edit: Precis som föregående inlägg. Men jag var f.ö inne i spelet när det hände.
Edit 2: Bra idé att byta password, hoppas ni känner att ni lyckats riktigt hårt...

Battlelog verkar ha buggat lite. Password är samma!