Använd proxy för att köpa premium! [Battlefield 3][guide]

Permalänk
Medlem

Kan man använda paypal för att köpa på det här sättet?

Permalänk
Medlem

Tänk på att premium inte är värt 499 efter 26/6. Priset kommer sjunka avsevärt efter detta datum. Double XP weekend var deras sista försök att få in pengarna från de lättlurade.

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Tänk på att premium inte är värt 499 efter 26/6. Priset kommer sjunka avsevärt efter detta datum. Double XP weekend var deras sista försök att få in pengarna från de lättlurade.

har du bevis på detta eller är detta något du bara tror?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

har du bevis på detta eller är detta något du bara tror?

Här är den billigare t.ex:
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/73639-battlefield-3...

Men både siba och elgiganten körde kampanjer ner till 299 kr. Så ja 499kr är inte värt alls bara få folk att stressköpa.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Nån som fått sitt premium indraget?

Mitt fungerar fint fortfarande. Köpte via Brasiliansk proxy 5 juni. Det finns egentligen ingen anledning för dem att dra in något heller så länge man uppgivit korrekta uppgifter vid köpet. Jag misstänker att de flesta som fått sitt "indraget" har fått det på grund av att de skrev in felaktiga uppgifter och därmed blev köpet flaggat som möjligt bedrägeri.

Permalänk
Medlem

Köpte precis via Mexiko med ett SpendOn kort från Pressbyrån laddad med 270kr. Kollade saldot efter köpet och det verkar finnas 15.83kr kvar på kortet så man kanske la in onödigt stor pengabuffer, hehe.

Fick orderbekräftelsen inom kvarten och är listad som Premium nu på Battlelog.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Köpte precis via Mexiko med ett SpendOn kort från Pressbyrån laddad med 270kr. Kollade saldot efter köpet och det verkar finnas 15.83kr kvar på kortet så man kanske la in onödigt stor pengabuffer, hehe.

Fick orderbekräftelsen inom kvarten och är listad som Premium nu på Battlelog.

Kan du berätta vilken proxy du använde dig av?

Permalänk
Medlem

Verkar som dem höjt det mexikanska priset nu också, 570 är det uppe i.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

Kan du berätta vilken proxy du använde dig av?

200.53.119.154:8080
Finns fler alternativ på http://spys.ru/en

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Happ, eftersom priset i Mexiko blev höjt precis nyligen var det inte intressant längre. Vart köper jag det billigast just nu måntro? Helst inte över 350kr.

Permalänk
Medlem

Från Indien ville dom ha 330kr

Visa signatur

Senior

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Här är den billigare t.ex:
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/73639-battlefield-3...

Men både siba och elgiganten körde kampanjer ner till 299 kr. Så ja 499kr är inte värt alls bara få folk att stressköpa.

menar du att dem sänkte priset på nätet eller på affärn ? om det är 299 kr på el giganten så köper jag direkt !!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Verkar som dem höjt det mexikanska priset nu också, 570 är det uppe i.

570 vad ? kr eller pesos ?

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennizaybek:

menar du att dem sänkte priset på nätet eller på affärn ? om det är 299 kr på el giganten så köper jag direkt !!!

På nätet för någon vecka sen så var priset på 299kr och sen höjde dom priset igen.

Bara att se här http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1279067.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

På nätet för någon vecka sen så var priset på 299kr och sen höjde dom priset igen.

Bara att se här http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1279067.

mm det vet jag , undrade om det var i butiken eller på nätet för jag var på el giganten 2 gånger och frågade om dem hade den , när han sökte på datorn stog det att det fanns på lagret men han sa att det var slut :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Nån som fått sitt premium indraget?

Ja, och pengar återbetalade. MEN fick behålla Back to Karkand och Close Quarters.

Permalänk
Medlem

Är listan i första posten uppdaterad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennizaybek:

mm det vet jag , undrade om det var i butiken eller på nätet för jag var på el giganten 2 gånger och frågade om dem hade den , när han sökte på datorn stog det att det fanns på lagret men han sa att det var slut :/

Om det erbjudandet var i butiken också, var det nog bara samma dag det lanserades. Sen kollar du rätt lager? Brukar vara olika för webb och butik. Sen kan hemsidan vara dåligt uppdaterad.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Ja, och pengar återbetalade. MEN fick behålla Back to Karkand och Close Quarters.

Seriöst?

Tror inte på dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willez:

Seriöst?

Tror inte på dig

Helt seriöst.

Permalänk
Medlem

Hello!

Blev precis medlem efter att hittat denna tråden.

Mitt nya VISA-kort kommer på måndag så just nu kan jag inte skaffa ett e-kort via min bank (Swedbank) och ingen pressbyrå här så kan inte fixa ett SpendOn-kort just nu. Någon som vet en annan tjänst man kan använda (Virtuellt kreditkort? PayPal?)

Jag undrar även vad felet kan vara med att jag inte kan logga in i Origin.com genom de olika Proxy-adresserna som finns.

Mvh Tim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plams:

Är listan i första posten uppdaterad?

NEJ det är den tyvär unte, det indiska priset har nästan dubblats. Dom andra priserna vet jag inte

Permalänk
Medlem

Mexiko kosta det 252 kr i skrivande stund

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willez:

Seriöst?

Tror inte på dig

Samma sak för mig efter att jag köpte i Indien för 190kr.

Premium blev indraget efter några dagar (runt den 15:e förra månaden), men jag har kvar CQ. Fick tillbaka pengarna minus ca 12kr.

Permalänk
Medlem

Köpte precis Premium via Mexiko för 499 Pesos (298,13 sek )
Håller på och installerar! Använde mig av E-kort.

Edit: Under mitt köp så uppdaterades priset till 573 pesos ( 350 nånting i svenska kronor ) men sedan när jag skulle bekräfta stod det 499 pesos igen !

Edit 2: 252kr draget från mitt konto. Så det var billigare än vad Valuta.se visade haha.

Permalänk
Medlem

Verkar vara billigast här http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Premium-EA-Origin-K... om man inte vill använda proxy, förörvrigt så är den sidan 100% legit.

Permalänk
Medlem

Handlade premium från g2play igår utan problem.

Är väl mitt 3-4 köp från dom utan probs.

Permalänk
Medlem

336,92 kronor gick det på när jag köpte det från indien
170kr billigare iallafall.

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

Bror min beställde det på elgiganten för 299kr då fick han fodral också och de skickade det hem till honom.

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Får man koden mailad till sig (direkt) hos g2play?