Permalänk
Medlem

Argon?

Tror ni att http://www.hifiklubben.se/produkter/hogtalare/pc-hogtalare/ar... är något att ha? Eller har ni andra förslag?
Lyssnar nästan bara å metal kan ju vara bra att veta och jag spelar rätt mycket! Bf3 och liknande. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa förstärkare.

Tack

Permalänk
Medlem

Jag har själv de högtalarna du länkade. Tycker de är utmärkta till dator ljud. Lite hård diskant som man skruva ner i en equaliser. Bra bas och mellan rigister och klar diskant. Du får självklart inte det djup som du får med "större" högtalare eller dyrare alternativ. Tycker de duger gott till spel och musik. Men åk och lyssna på dem i närmaste HIFI KLUBBEN BUTIK VETTTJA!

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Tack för svar! Ja jag var nämligen på Hifiklubben idag men dem var inte uppsatta så jag skullle dit på onsdag så skulle jag få lyssna på dem! MEen tack för reponsen!

Permalänk
Medlem

Jag har också dem. Enda minus de får av mig är diskanten, det är något med den jag inte gillar. Kanske lite för vass. Har funderat på att byta dem faktiskt men vet inte om det är lätt att hitta andra diskanter som passar.

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunray:

Jag har också dem. Enda minus de får av mig är diskanten, det är något med den jag inte gillar. Kanske lite för vass. Har funderat på att byta dem faktiskt men vet inte om det är lätt att hitta andra diskanter som passar.

Som holmitz sa så skulle man tydligen kunna ändra det i en equalizer