"Hörlurs-affär"

Permalänk

"Hörlurs-affär"

Är sugen ,efter att ha följt lite diskusioner på forumet, att köpa ett par nya lurar förmodligen ett par HP890. Frågan är var man köpa dem. ge gärna tips och pris både från butiker i sverige och inom eu.

Permalänk
Medlem

Pröva fyndborsen.se, det billigaste stället jag har hittat.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk

HP 890

Har själv önskat mig HP 890 hörlurar hoppas bara det ligger några i nåt paket. De rular fett!!!

Visa signatur

Join the Dark side...
and get a FREE cookie!

Permalänk
Hedersmedlem

ginza.se billigt

Såg att de hade dem på coop för 699:- eller om det tom var 599:-

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

På Power finns de för 598kr. Iaf här i Eskilstuna, det gäller fram till julafton.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meili Doodel
På Power finns de för 598kr. Iaf här i Eskilstuna, det gäller fram till julafton.

Var tusan ligger Power? Kan vara jag som inte haft ögonen med mig också ...

Edit: Nevermind, det är jag som inte gått och lagt mig än. När det stod fast att det var Coop-Power, kom jag ju på var det ligger nånstans.

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vargas

Var tusan ligger Power? Kan vara jag som inte haft ögonen med mig också ...

Edit: Nevermind, det är jag som inte gått och lagt mig än. När det stod fast att det var Coop-Power, kom jag ju på var det ligger nånstans.

Det ligger i industriområdet, på samma väg/sida som Onoff. Är Coop Power samma affär eller ligger det "inuti" Coop mataffären? *noll koll på det*

Permalänk

var och kolla på dem på elgiganten. Det är verkligen STORA. Tror inte de passar mina behov riktigt. Ska ha dem till portabel lyssning på buss/tåg mm.