Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Hade väl hoppats att jag kommit över denna tråden innan jag köpte spelet...

Även ifall jag faktiskt tror det kommer ett spel, fan..det han sa gjorde mig rätt rädd.

Bara något så enkelt som gameplay-videos...!?

Mvh

Finns inget att oroa sig över, ett spel som visats upp på flera stora spelmässor vilket inte är gratis att ta sig runt till känns som lite för mycket arbete för en scam. Speciellt när det finns utvecklare inom spelet som tex vart med och utvecklat motorn i League of legends. Det är väll någon Dayz fan som inte fattar att folk kan spela mer än ett spel åt gången som gjort videon

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

dom börjar ju alpha releasen idag och Pioneer/Legend spelarn får börja spela då. är själv en "Legend" så sitter och väntar på att spel klienten ska komma upp.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk

http://www.facebook.com/warzmmo

Släpps tydligen omkring 23:30 i Sverige

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Finns inget att oroa sig över, ett spel som visats upp på flera stora spelmässor vilket inte är gratis att ta sig runt till känns som lite för mycket arbete för en scam. Speciellt när det finns utvecklare inom spelet som tex vart med och utvecklat motorn i League of legends. Det är väll någon Dayz fan som inte fattar att folk kan spela mer än ett spel åt gången som gjort videon

Tror inte det blir en scam, men allt känns så förbannat...luddigt...

"Alphan släpps den 15 någon gång mellan 2 och 4 här i Los Angeles..."

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

http://www.facebook.com/warzmmo

Släpps tydligen omkring 23:30 i Sverige

This^

Skrivet av Zedarion:

dom börjar ju alpha releasen idag och Pioneer/Legend spelarn får börja spela då. är själv en "Legend" så sitter och väntar på att spel klienten ska komma upp.

-----------------
Fan va besviken jag blev, hade räknat superfel (Räknade GMT-6 istället för -8), och satt 21.30 och F5a

Aja, mer tid till Dishonored

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Hm, någon skrev detta på forumet

"It's 22:30 GMT +1"

EDIT: Ser ut att bli 23:30

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Hm, någon skrev detta på forumet

"It's 22:30 GMT +1"

EDIT: Ser ut att bli 23:30

22:30 GMT+1 var för 51 minuter sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robineng:

22:30 GMT+1 var för 51 minuter sen.

GMT+1 är våran tidszon, så det är 22:30 när din klocka visar 22:30

Hmm, sommartid o vintertid hit o dit, man blir snurrig av all denna skiten,. haha

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

GMT+1 är våran tidszon, så det är 22:30 när din klocka visar 22:30

Nej, GMT+1 är bara våran tidszon medans vi har vintertid. Sommartid så är vår tidszon GMT+2. GMT är konstant och ändras inte. Så den 27e när du ställer tillbaka klockan så ändrar du från GMT+2 till GMT+1.

Permalänk

Inget ännu, sidan har sett likadan ut i en vecka, är glad att jag inte betalat för det. ännu. På med foliehatten tills någon säger att det är bra

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Någon mer en jag som siter och laddar ner nu ?

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Skrivet av DeXZoR:

Någon mer en jag som siter och laddar ner nu ?

Jajemen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Einsteein:

Det går fan inte fort att ladda ner det

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Skrivet av DeXZoR:

Det går fan inte fort att ladda ner det

haha nä inte de inte, har mer än halv kvar.. men tur att man inte behöver stiga upp imorn

Permalänk
Medlem

klar med mit för en stund sen men nu pathcas det :S

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

WarZ lovade 500x500 maps när det började snackas om det i början av sommaren.

Du har knappt 50% skog, då resten är vatten och städer

Edit*

och det är faktiskt 3 banor (Chernarus, Takistan och Lingor)

Mvh

Det finns 4 maps till

Fallujah,Panthera,Utes samt Zargabad

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Einsteein:

haha nä inte de inte, har mer än halv kvar.. men tur att man inte behöver stiga upp imorn

Till skillnad från oss andra Som tur va börjar inte jag förän 10 så hinner iaf testa det

Skrivet av DeXZoR:

klar med mit för en stund sen men nu pathcas det :S

Gå och lägg dig

Hunnit testa än?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Avstängd

Kan vi få lite uppgifter på hur spelet är?

Dold text
Permalänk
Medlem

Spelat 10min typ.Kraschat 3ggr..Försökt klubba ihjäl 2 zombiesar med ficklampa men dom vägrade dö = S Nästan död jag själv..Ser väl ganska hyffsat ut tycker jag, för att vara en Alpha Build iallafall = ) Kan nog bli bra det här.

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem

Det lilla jag testat hittills, (ospelbart pga alla krasher), så känns spelet väldigt.... konstigt. Äckliga animationer, dåliga ljud och medioker grafik. Får hoppas på en stabilare build så att man kan testa det riktigt.

Permalänk
Medlem

Någon som ens fått en pistol än? Måste ju älska flashlight fighterna 24/7. Näe. Fast det är ju trots allt Alpha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ivybridge:

Kan vi få lite uppgifter på hur spelet är?

Dold text

Det är riktigt bra!

Rättare sagt, kan bli*
På grund av obalanserade spelare/NPC, nerfade vapen etcetcetc tillsammans med en hel hög med småbuggar så är det knackigt just nu
Tror inte WarZ-staff förstår vad en Alpha är..., att dessutom få betala för detta

Men som sagt, jag rekommenderar det.
Motivering?

Det "Kan/kommer/kanske" bli som DayZ. Fast med roligare vapen, bättre ljud, bättre grafik och ett mer intressant spelläge (Andra banor*)

Skrivet av f0kke:

Någon som ens fått en pistol än? Måste ju älska flashlight fighterna 24/7. Näe. Fast det är ju trots allt Alpha.

Själv lallar man runt och knäpper survivors med ficklampor med min M4A3...mest bara för att jag är en hemsk person
Det gäller bara att veta vad man ska leta, men eftersom mappen inte har några namn så kan jag tyvärr inte ge hänvisningar (Annat än i stora staden)

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Streamas det någonstans ?

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem

Ni som har spelat det, är det värt att köpa? Någon som vet hur länge betan håller på?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Ni som har spelat det, är det värt att köpa? Någon som vet hur länge betan håller på?

Inte värt att köra alpha skulle jag säga. Kanske betan! Har ingen aning hur länge betan håller.

Permalänk

ni som har spelat, kan ni förklara hur ni gör det?

varje server jag försöker ansluta mig till är "full", även om det visar 10/40.
försöker jag via "quick join", så kommer den "stora" loading screen, sen åter går det till vanliga "loading ( när man startar spelet) och så är jag tillbacka på "Charecter" rutan.
vafan? :S

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnigelMedTurbo:

ni som har spelat, kan ni förklara hur ni gör det?

varje server jag försöker ansluta mig till är "full", även om det visar 10/40.
försöker jag via "quick join", så kommer den "stora" loading screen, sen åter går det till vanliga "loading ( när man startar spelet) och så är jag tillbacka på "Charecter" rutan.
vafan? :S

Starta om spelet och försök igen, jag har som längst kanske spelat 10-15 min utan krasch.

Permalänk
Skrivet av swesen:

Starta om spelet och försök igen, jag har som längst kanske spelat 10-15 min utan krasch.

har startat om spelet kanske 10 gånger, varje gång likadant.
:S

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnigelMedTurbo:

har startat om spelet kanske 10 gånger, varje gång likadant.
:S

Du vill ändå inte spela skiten var enda person är ute för att döda dig och med 1x1km så är det omöjligt att överleva.

Permalänk
Skrivet av swesen:

Du vill ändå inte spela skiten var enda person är ute för att döda dig och med 1x1km så är det omöjligt att överleva.

jag förstår vad du menar, men har man betalat nu, så förväntar man sig att man åtminstone kan joina en server...

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.