Vilken tid släpps Armored Kill?

Permalänk
Medlem

Känns lite surt att dra hem 3,7GB i ~200KB/s trots 100MBit ner

Kan man nedladdningsserver som i steam måntro?

Edit: Bytte språk till tyska i klienten. Nu gick det helsikkes mycket fortare. Skumt att man måste avbryta nedladdningar för att byta språk.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Känns inte som det blir att spela expansionen ikväll :s
Sitter fast på jobbet och blir det så att man får 50kB/s när jag kommer hem hinner jag nog inte dra ned det innan jag ska sova.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

är det någon som har spelat än? Sitter på jobbet och skakar av förväntan
vill veta hur awesome det är, jag vet att det är awesome.. duh... men är det bara awesome eller är det supermega admindragon awesome ?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Doodle:

Känns lite surt att dra hem 3,7GB i ~200KB/s trots 100MBit ner

Kan man nedladdningsserver som i steam måntro?

Edit: Bytte språk till tyska i klienten. Nu gick det helsikkes mycket fortare. Skumt att man måste avbryta nedladdningar för att byta språk.

Här går det i 1,2 MB/s med 16 Mbit/s 3G på en helt vanlig Origin server, får aldrig såna hastigheter på Steam.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Jahapp då blev det ingen armored kill för min del. Jag kan inte ladda ner expansionen. Den startar ingen nedladdning. Har installerat om spelet, funkar ändå inte.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Skrivet av lolflakes:

Jahapp då blev det ingen armored kill för min del. Jag kan inte ladda ner expansionen. Den startar ingen nedladdning. Har installerat om spelet, funkar ändå inte.

Högerklickat på spelet i Origin och valt "Sök efter uppdatering"?
Testa annars "Reparera installation".

Och starta om datorn.

Och koka en kopp kaffe.

Permalänk
Skrivet av lolflakes:

Jahapp då blev det ingen armored kill för min del. Jag kan inte ladda ner expansionen. Den startar ingen nedladdning. Har installerat om spelet, funkar ändå inte.

högerklickat på spelet i origin och valt visa speldetaljer?

Permalänk

Laddar ner det nu YEY 32%

Permalänk
Medlem

För mig stod det armored killed installerat när jag startade upp origin runt 14:00

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av hede:

är det någon som har spelat än? Sitter på jobbet och skakar av förväntan
vill veta hur awesome det är, jag vet att det är awesome.. duh... men är det bara awesome eller är det supermega admindragon awesome ?

Kul första timmen, sen blir det ganska tråkigt. Det är min uppfattning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av davidolw:

Kul första timmen, sen blir det ganska tråkigt. Det är min uppfattning.

hm hoppas jag inte tycker samma som dig.

Permalänk
Medlem

Äntligen hemma och kan ladda ner/installera AK!
Är vid såna här tillfällen man är glad för att man har fiber!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

högerklickat på spelet i origin och valt visa speldetaljer?

Står att Armored Kill är installerat tydligen.

Men när jag försöker joina en server står det att jag måste ladda ner det.

Reperation har jag också kört.

Edit: Nu gick det precis efter jag skrev detta inlägget

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

Armored Shield >Bandar Desert>Alborz Mountain>Death Valley
tycker jag just nu.

Fantastisk leveldesign över lag.

Permalänk
Medlem

Tankar nu 12,20MB/s

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hede:

är det någon som har spelat än? Sitter på jobbet och skakar av förväntan
vill veta hur awesome det är, jag vet att det är awesome.. duh... men är det bara awesome eller är det supermega admindragon awesome ?

Jag har spelat det någon timme, känns inte värt priset, den ända banan jag tyckte var kul var Death Valley, och om du inte får en pansarvagn, holy crap det suger, i alla fall där jag varit.

Och håll er borta från Tank Superiority, tänk er 32 pers som ska få typ 12 tanks, det går inte.

EDIT: Banorna ser ju sjukt snygga ut, men jag tycker inte dem är något speciellt, tycker nästa fortfarande Caspian Border är bäst ...
Sen kanske bara jag har oflyt

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

Vilket engineervapen är bäst på avstånd? Man behöver något som är bra på avstånd nu på de stora ytorna

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

Tank superiority när halva laget står i spawn å skjuter mot flaggan.. lyckat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

ajaj, det måste va segt internet du har

Autoupdate fungerade tydligen inte på expansionen så jag fick börja ladda ner när jag kom hem. Skulle ta ~4tim så jag började stöpa öl och se på film för att få tiden gå, tyvärr började alkoholens rus ta över när det väl var klart och det slutade med att jag somna i sängen med kläderna på efter 3 games -_- Skulle fan ha sovit medan jag tanka skiten

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v